Rend

A rend vár erős lényeivel és hatalmas gazdasági előnyével nyeri meg a játékot. Itt található a legerősebb 3. szintű lény a dzsinn, mely olyan varázslatok tudója, amik nagyobb mennyiségben minden egységre nézve halálosak. Itt található még a játék legerősebb lövőlénye a 4. szintű titán, aminek mindegy, hogy üti vagy lővi az ellent. Nagyon hasznos varázslat továbbá az illuzió, mellyel a csatatér bármelyik lényét lemásolhatjuk és saját oldalunkra állíthatjuk. A feledékenység nevű varázslat pedig az ellenfél ijászait semlegesíti és alázza meg. Láthatjuk tehát, hogy a játék a rend várral igencsak könnyű lesz.

Hogy miért nem könnyű mégsem? Mert a lények drágák és nem sok jön belőlük, ha pedig épp összehoztunk egy kisebb sereget, az is elfogy hamar, ha nem figyelünk oda. Hiába a sok erős varázslat és legjobb lények. A titán ugyan erős, élete nem sok van, így ha az ellennek sikerül közel érnie hozzá, netán az ellenfél varázslója használja az eszét könnyen megalázhatják pl folytonos zűrzavar varázslattal. A dzsinn nagyon erős, de ha elfogy a manája hirtelen egy haszontalan lénnyé avanzsálódik. A varázsbéklyó vagy Antimágia használata után semmit sem ér. A mágus, amit az elején annyira szeretni fogunk hamarabb elfogy, sem hogy élvezhetnénk tudását.

Hogy lehet ezek ellen védekezni? Nos, sok féle képpen. Lássuk is sorra ezeket. Első és legfontosabb, hogy csapatunk sorrendjét helyes sorrendbe állítsuk. Teszem azt, dzsinnjeink a legfontosabbak, így igyekezzünk eléjük a legerősebb közelharcost állítani. Varázsló hőseinkel mindig itassunk halhatatlanság italát és gondoskodjunk róla, hogy mindig legyen náluk 3-4 flaska, ha mindenki őket támadná. Érdemes egy taktika képzettséggel rendelkező hőst tartani, hogy zsengébb varázsló lényeinket erősebbé tehessük, valamint a rend vár előnyét kihasználva neveljünk egy nemességet ismerő hőst. Ha csatát kezdünk nagyon fontos, hogy mely varázslatokat használjuk elsőként. Ha van titánunk, dzsinnünknel érdemes azt azonnal illuzióval lemásolni. Ha az ellenfélnek erősebb hőse van, azt érdemes minél hamarabb eltávolítani az élők soraiból, továbbá ha erősebb íjászokkal találkozunk érdemes őket hatástalanítani egy feledékenység varázslattal még az elején. Ha valahogy szerzünk egy természet varázsló hőst és birtokába jut a természet futóhomok varázslata, akkor csinálhatunk céllövöldét a közelharcos egységekből. Gyors, röpködő szárnyas jószágok ellen pedig a lassítás igéje a legjobb megoldás. Ha mindenkit hatástalanítottunk és készítettünk megfelelő mennyiségű illuziót, akkor kezdődhet a támadás, ami álltalában jégcsapás varázslatokkal történik. Közben pedig közelharcos lényeink csöndben várakoznak, hátha valakinek sikerül eljutni hozzájuk. Varázsolni tudó egységeinket soha ne küldjük az ellenfélhez közel, még akkor sem, ha már nincs több manapontjuk. Az ilyen műveletek általában komoly veszteségekkel járnak.

Milyen lényt érdemes venni? Tulajdonképpen ebben a várban nem nyúlhatunk mellé. Az egyetlen gyenge láncszem a naga. De ő is csak azért, mert a társa a játék legbrutálisabb varázslólénye, mely megléte nélkül sokkal nehezebb a játék. A törpök tökéletes védelmet nyújtanak a hősnek a játék végén is, hisz tömzsi, nehezen fogyó lények. A félszerzet ugyan gyenge, de képessége miszerint 4. szintűeknek nagyobb sebzést okoz hasznos lehet, egyébként meg más lővő lényünk ugysem nagyon lesz. Persze a titán is lő, de mivel kastély kell a megépítéséhez, így titán barátaink csak a játék vége felé lépnek a mi oldalunkra, addig valahogy életben kell maradnunk. 2.szinten az arany gólem egy rendkívűl strapabíró és erős lény, melyen nem sokan tudnak átmenni. Egy tömör falat képez, amin nincs átjárás. A mágusok gusztustalan varázslataikkal tudják segíteni a többi varázslónk munkáját, de vigyázzunk velük, az ellenfél előszeretettel vadássza le őket, akárhogy is rendezzük csapatainkat. A sárkány gólem egy szintén remek főlény, melyet képességei erőssé tesznek.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
Feledékenység

5
Egy nagyon gusztustalan és erős varázslat. Egy távolsági támadóra varázsolva nem tud többé távolsági támadást használni. Mechanikus lényekre nem hat, így a balliszta továbbra is pusztíthat.
Zűrzavar

3
A célpont a következő körből kimarad.
Varázsbéklyó

3
A célpont minden elköltött varázspontja után 10-et sebződik.
Antimágia

5
A célpont minden varázslatra immunis lesz, beleértve a saját varázslatokat is. Új varázslatokat már nem kaphat, így a gonosz szem nem tudja átkozni egyáltalán, de a régi ártások vagy áldások nem tűnnek el. A játék elején hasznos lehet, ha pl ...
Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb ...
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Futóhomok

3
Akadályt teremt az ellenfelek elött, ami akár egy körrel is lassíthatja őket. Nagyon hasznos varázslat, ha jól használják.
Lassítás igéje

8
Minden ellenfél mozgását és gyorsaságát felezi. Nagyon hasznos varázslat repülő, vagy gyors lények ellen. Időt nyerhetsz vele.
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Naga
Egy lény, melyet ritkán látunk majd csapatunkban, de nem azért mert rossz vagy haszontalan, hanem mert a párja a dzsinn , melynek beépített képessége, hogy megnyered a játékod abban a pillanatban, amikor az épületüket megveszed. A védői jók, és a képessége ...
Törpe
A törpék rendkívűl jó első lénynek számítanak a játékban. Ugyan nem túl erősek, de nehezen fogynak el. Sokszor a végjátékban a dzsinn elé még mindig törpéket fogunk állítani védelem gyanánt. Mivel a mágia ellenállás ...
Félszerzet
A félszerzet egy rendkívűl jó lővő lény. A közép játék után már nem nagyon lesz a csapatunkban. Ha épp nem úgy állunk anyagilag, hogy 200 dzsinn t megvegyünk, az óriás gyilkolás képessége miatt 4. szintű lények ellen néha néha ...
Arany Gólem
Az arany gólem maga az áttörhetetlen gát. 75% Mágia ellenállás , mechanikus és 50 élete van. Rendkívűl erős 2. szintű lény, ami csapatunk összes tagját megvédi a játék végéig.
Sárkány Gólem
Jobbak az értékei, mint a titán nak és mechanikus , tehát nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, valamint első ütés képessége van, ráadásul mások első ütését még semlegesíti is. Kitűnő lény. Ha teli vagyunk ...
Lények
Varázslatok
Lény képességek
Hős képzettségek
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


István93 1 éve, 2022-11-10 20:18:52
VálaszEgész korrekt vélemény amúgy, de pár dolgot hozzáfűznék... Először is a 3. Szintű lények közül a káosznál a lidércmén a magas életpontjával egy jó taktikás hőssel igen csak hasznos, nem beszélve ugye a varázslatokról. A macskaügyesség a medúzából konkrétan egy gyilkológépet csinál, és ugye végtelenszer lő. Konkrétan így iszonyatos. Szóval pont elég, ha csak a fekete sárkány mozog. A rend varázslatai amik igazán jók, miután felveszel egy elme pajzsot az egész kuka... Én kb abból egy kicsit is nagy pályán találok 20-at :D ahogy meg törés gyűrűből is, ami azonnal semmissé teszi a káoszhárítót. Aztán nem beszéltünk még a zűrzavar felhője, pusztító és első csapás igéről stb. És hát ugye a tolvaj, aki szétlopja a pályát nem kicsit nagyértékű cuccokért és TP-jért. Egy szó mint száz, bármikor játszanék egy képzett rend játékossal, XL-es nehéz pályán, bajnok fokozaton. Nem igazán adnék neki sok esélyt, de cáfoljon rám valaki, rég játszottam úgy is :D
István93 2 éve, 2022-04-30 20:34:34
VálaszÉs még sorolhatnánk...Esélytelen a Káosz ellen a Rend, ahogy mondtam fogalmam sincs miért gondolják, hogy ennyire jó, én kb 4.-nek mondnám a 6-ból
István93 2 éve, 2022-04-25 11:24:20
VálaszÜdv! Gyermekkorom kedvenc játéka ez a game, sajnos idő hiányában nagyon régen volt időm játszani. A Káosz a kedvenc frakcióm, mindig velük vagyok, és jó játékosnak is mondanám magam...Na de térjünk a tárgyra. Én egészen más véleményen vagyok mint amit leírtál. Nem tudom sokan mit látnak a Rendnél, de szerintem abszolút nem erős frakció. Én lehetetlen pályán, bajnok fokozaton, iszonyatosan erős semleges seregekkel és még sorolhatnám, úgy vernék meg bármilyen képzett rend játékost, ahogy épp kedvem van. De cáfoljon rám valaki, szerintem nem fog menni :D egész egyszerűen csak mert a Káosz sokkal erősebb a rendnél. Méltó ellenfél a Káosz frakciónak csak a Természet lehet
Throrma 2 éve, 2022-04-29 14:22:23
válaszolt István93, 2 éve, 2022-04-25 11:24:20 hozzászólására
VálaszHát igen, szerintem ezt írta is valaki, hogy a feketesárkány miatt a káosz a rendverő frakció lehet, ha ügyes vagy.
István93 2 éve, 2022-04-29 21:27:07
válaszolt Throrma, 2 éve, 2022-04-29 14:22:23 hozzászólására
VálaszNem csak az miatt, a kulcs szerintem a Káosz várnál a tolvaj hős. Nehéz pályán hatalmas előny minden frakcióval szemben, gondolom nem kell részletezni miért. Különösen azok ellen, akik nem tudják toborozni, mint a Rend. Mire eljut egy Rend játékos a dzsinnekig bajnok fokozaton nehéz pályán, egy jó Káosz játékosnak a tolvajnak köszönhetően már fekete sárkányai lesznek, plusz egy iszonyatosan erős hős...Ekkora hendikepp ellen nyerni..hát nem tudom :D de bármilyen Rend játékossal kiállnék szívesen
Throrma 2 éve, 2022-04-30 09:49:38
válaszolt István93, 2 éve, 2022-04-29 21:27:07 hozzászólására
VálaszPersze, meg akkor már megemlíthetnénk a medúzát is, ami szerintem a legkegyetlenebb dolog a káosznál
Zoli 2 éve, 2022-09-11 21:06:02
válaszolt István93, 2 éve, 2022-04-25 11:24:20 hozzászólására
VálaszHát akkor rácáfolok. Én például nem szeretem annyira a káoszt. Habár mindig máshoz van kedvem szóval sokszor nyomom vele is, de szerintem a rend jobb.

Először is:
A varázslataik bénák ott van a macskaügyesség meg a szerencsétlenség igéje ami op és ennyi. A varázslatok 80%a sebző ami nem túl hasznos.
A fekete sárkány hiába erős kb minden 20. holdtöltekor fogsz 1 dbot kapni belőle.
A hidra op (NAGYON) de sajna lassú, habár sok taktikával elég jó lesz.
3. szintű lények közül egyik se olyan durván kiemelkedő mint például az erőnél a küklopsz.
A medúza az op de a többi lényről nem is tudok többet beszélni.

Azzal egyetértek hogyha a rendben rossz lényeket veszel akkor brutál gyenge (de ez minden fajra igaz)
A rend tele van olyan varázslatokkal amivel egy jó taktikai érzékkel megáldozz játékos aratni fog. Kezdjem sorolni? Hipnotizálás : rányomom az egyik 3. szintűre (vagy a hidrára ha azt vetted) és kb kiírtam a fél csapatod.
Nyomok egy lassítás igéjét és a fekete sarin kívül senki nem ér hozzám.
Vártámadásnál meg ... ugyan már. A dzsinnel klónózok 3x titánt és azt a hőssel felteleportálom a toronyba és nyertem.
Én a rendet jobban adom de amióta felfedeztem a hidra erejét nagyon megszerettem a káoszt is.
Borsmatyas 3 éve, 2021-08-09 16:03:55
VálaszA játék elején a gyengébb várak közé sorolnám, amikor elég dzsine lesz ahhoz, hogy leverje a halált és az erőt, akkor nagy esélye van megnyerni a gameet. De ha túl sokat vár, a természet és a káosz outscele -elhetik.
Bade Grim 3 éve, 2021-01-12 03:24:41
VálaszMondjuk én teljesen kiégtem amikor láttam hogy Az Ubisoft autó sakkot csinált a heroesból az utolsó tényleg vállalható játékuk a 7volt meg a DLCje de az is régvolt mondjuk ott a balanc elég jól belet lőve nem mint itt hogy dizsn azt jó éjszakát
Hősökkel harcoló 3 éve, 2021-01-18 19:58:22
válaszolt Bade Grim, 3 éve, 2021-01-12 03:24:41 hozzászólására
VálaszHát igen nagyon sajnálom, volt facebookon a shadow of kindoms steamen még mindig ott van de nem lehet elindítani mért?,pedig kurva jól álltam már benne.
Bade Grim 3 éve, 2021-01-11 04:33:05
VálaszAz a gond hogy tényleg marhára unbalancolt a játék mert vannak egyes lények amik vannak és vannak a tényleg Jó és hasznos lények tényleg újra kéne balancolni a játékot hogy élvezhető legyen....
Throrma 3 éve, 2021-01-11 10:29:59
válaszolt Bade Grim, 3 éve, 2021-01-11 04:33:05 hozzászólására
VálaszIgen, ezt próbálta meg az Equilibris mod kisebb nagyobb sikerekkel. A Heroes fejlesztői pedig inkább a kínai telefonos idlegameket fejlesztik ehelyett. Sosem lesz tökéletes ez a játék, de pont ez benne a kihívás. Még így is játszható
Guest13 5 éve, 2018-12-31 12:06:27
VálaszNem tudom miről beszéltek... A játék kezdeti szakaszában az üres helyeket érdemes feltölteni dzsinnekkel. De egy vagy több dzsinn sem értékesebb egy hősnél. Lent le van írva a javasolt végső felállás: dzsinn, titán, hősök.
KÁOSZ: sosem voltam képes felvenni a rend ellen káosszal a harcot (természetesen jól játszó emberi ellenfélről beszélek).
PESTIS: a pap elhárítja egy gyógyítás igével, de általában röhejes a sebzése.
EFREET: meg kell vakítani, amíg a fekete sárkány miatt nincs idő foglalkozni vele.
KÁOSZ MÁGUS: ha valakinek annyi esze van, hogy frontvonalba teszi a rendmágust annak úgy kell, de nem a játék hibája. Láncvillám pocsékolás, minden káosz mágiával szemben a titánnak hárítója van, az áldó varázslatokat pedig a varázslat lopás igéje gyalulja le.
HALÁL: lassítás ige + repüléstől való megfosztás varázslat vagy fiola = tetű lassú halál lények, amik ha odaérnek ahova szeretnéd akkor is elteleportáljuk a világ másik végére. Másrészt nem vagyok olyan hülye, hogy dzsinnekkel etetem az ellenfél vámpírjait, egyék az illúziót, vagy lője őket a titán, vagy szívjanak a gólemsárkánnyal.
FEKETESÁRKÁNY: az egyetlen igazi fejfájdító dolog a rend ellen, de ahogy fogyatkozik a mi fejünk kezd egyre jobban megfájdulni.
A rend UNBALANCE-szal gyakorlatilag elbarmolták a játékot. Ha valaki ügyességével lenyom káosszal egy szintén ügyes rendjátékost azzal kezet fogok!
radmutant69 5 éve, 2019-01-02 12:59:01
válaszolt Guest13, 5 éve, 2018-12-31 12:06:27 hozzászólására
VálaszEz mind marhára igaz, de itt most konkrétan a Seres által felvázolt seregről volt szó, illetve tkp. arról, hogy ez a pálya meg a gépi ellenfelek egy nagyon jó taktika, de ember ellen nem biztos, hogy bejön, illetve hogy olyan effektív lesz.

Én a halál példámban a saját átlagos csapatomat vettem alapul, amiben mindig van két főleg Démonológusnak kiképzett Nekromanta, egy Halállovag meg egy lord, az utóbbi kettő némi Káosz mágiával és persze sok Harccal. Valamint vámpírok, csontsárkányok meg még valamilyen lények. Namost a 4 hősöm ellen Seres ugye 1 db varázsló hőst hozna a fenti fiktív példa szerint, ami már magában öngyilkosságnak tűnik. Ráadásul mind a 4 hősöm tudna tenni valamit a lassítás ellen. A teleport ellen ugyan nem, de hát igen valószínű, hogy az első dolgom lenne a varázslót kiiktatni ebből a képletből.
Persze ettől még a sok dzsinn meg sárkánygólem mindenképpen kellemetlen ellenfél, de továbbra is tartom, hogy ezt a csapatot le tudnám győzni a szokásos seregemmel, és ez főleg a létszámunkon múlna, nem a taktikán. Ha elég sok lényem odaér, akkor ők meghalnak. Ha nem, akkor valószínűleg nekem annyi...

Bemirlino példája pedig még egyszerűbb, ő mágiaaellenállással rendelkező Káosz mágussal és Fekete sárkányokkal jött, ami ellen Seres csapata végképp nem sokat tehetne, azon kívül, hogy a sárkánygólemekkel próbálja szétverni őket, ami megint csak inkább létszámkérdéssé degradálja a csatát.

Legalábbis szerintem erről beszéltünk. Kb. :D
Seres 5 éve, 2018-12-30 14:41:06
VálaszIgen. A káosz lenyomja sajnos. Sőt a halál pestis varázslatát se szereti ez benne van. Amit írsz az is jó, még jobb, ha csak efritet és fekete sárkányt hoz a káosz ellene és szétarmageddonozza a csatateret. Titánnal talán jobb ellenük menni, de ritka, hogy azt veszek.
Seres 5 éve, 2018-12-22 18:02:48
VálaszA rend a legerősebb csapat. Bármelyik más csapattal feltörli a padlót. Az én taktikám annyi hogy Viszek egy varázslóhöst sok halhatatlanság potival, ésbcsak dzsinnt és sarigólemet vistek magammal. A dzsinneket szétszedem hogy az üres helyeken is egy-egy db legyen. Az egymagukban álló dzsinnek song of peacet tolnak, a hős hipnotizál, lassít, teleportál, illúziózik, stb. A sari gólem véd, az idézett sarik mennek előre, amit a dzsinnek gyártanak. Kevés csapat countereli.
Törölt felhasználó 5 éve, 2018-12-24 07:45:14
válaszolt Seres, 5 éve, 2018-12-22 18:02:48 hozzászólására
VálaszAzért lehet counterelni. Ha egy erős káosz mágus jó morállal rendelkezik, és kezdi a csatát, a dzsinnek nem nagyon élik túl a velük megetetett láncvillámot. A békedalnak lőttek. És ha káosz mágus barátunknak még mágia ellenálása is van, a hipnózistól sem kell félni, illetve egy csak feketesárkányokból álló seregel a maradék dzsinn képtelen lessz mit kezdeni.
radmutant69 5 éve, 2018-12-24 11:22:17
válaszolt Seres, 5 éve, 2018-12-22 18:02:48 hozzászólására
VálaszEz a taktika egy élőholtakból álló Halál sereg ellen se nagyon működne (már feltéve, hogy ember játszik vele és nem a gép...), mivel azokat nem lehet se hipnotizálni, se békedallal leállítani.
Így aztán az egyesével álló dzsinnek nem érnek semmit, a hamar odaérő vámpírok és csontsárkányok pedig egyszerűen megeszik a többi dzsinnt meg a varázslót. Persze a jégcsapások, lassítások, esetleges illúziók, na meg a sárkánygólemek miatt a halál csapatnak is komoly veszteségei lennének egy ilyen csatában, de akkor is ők nyernének. Szerintem. De ez már inkább a létszámon múlna, mint a taktikán.
Guest13 7 éve, 2017-03-30 20:45:23
VálaszVarázslat: A rend bír a második legyszélesebb spektrumú mágiagyűjteménnyel, bár ha nagyon szigorúak vagyunk akkor a legszélesebbel. Hogy a legfontosabb varázslatokat megemlítsem: lassítás ige, örjöngés és hipnózis. A többi varázslat is hasznos de specifikus és elég sok a haszontalan is. Azonban az erős varázslatok nagyon ütnek a specifikus varázslatok a helyzetükben szintén (szóval túlon túl is erősek a varázslatok). A rend varázslatok begyűjtése erősen javasolt, óriás pályán kötelező, lehetetlen pályán pedig csak azokkal lehet rendesen érvényesülni.
Lények: a dzsin-titán páros egy csomó csatát megnyer nekünk (a hősök csaknem nézők csupán, ami Equilibrisben pláne igaz: dzsin lassítás igét nyom azután illúziókat gyárt, a titán meg szétlövi az ellenséget), persze a recept nem mindig működik és a hősöknek is be kell szállnia a csatába (meg ne sajnáljam őket). A játék elkezdése közepesen nehéz ezzel a néppel (se nem könnyű se nem nehéz), amint vannak dzsinek vége minden nehézségnek.
Hősök: dzsin-titán pároshoz élet mágiát kell, naivság azt hinni, hogy holmi vámpírérintéssel a távollövő titán többet profitál, mint egy felélesztéssel vagy őrangyallal. A gólemsárkány választásnál már más a helyzet (annál a lénynél leírtam egy tippet). Nemest a csapatban tartani nincs értelme, legfeljebb nagymester nemességig nézőnek és tapasztalati pont piócának.
Végső felállás: főmágus, pap/halálmágus, taktikus, felderítő, aszisztens és dzsin plusz titán. Az aszisztens és a felderítő talán összevonható, akkor van egy kiadó hely.
Megjegyzés: nem szeretemezt a népet, ahogy már korábban rá világítottak az ellentmondásaimra a rend kapcsán, ennek tudható be. Valamit azért írtam most, de nem erőltettem meg magam.
Guest13 7 éve, 2017-03-15 23:08:49
VálaszAz alapján amit írsz úgy tűnik vagy ismerted vagy utána néztél az Equilibrisnek. Van egy csomó kiegyensúlyozó dolog amire szerintem nagyon is szükség van. A várkapu jó varázslat (Equilibris módosítással is) de túlzás volt a csatából is haza teleportálni (tudom, mert szoktam használni üss és fuss taktikát). A 100% mágia ellen az átkok most sem hatnak de az eloszlató és hatástalanító igék igen (egymagukban viszont azt hiszem nem). A csapat társ viszont tud áldani 100%os mágiaellenálló hőst. Ez nagy probléma volt az alap játékban (már ott észrevettem) és öröm hír volt, hogy ezt kijavították.
Én csak max. szinten játszok mozgó csapatokkal (Equilibrisben kivették a felesleges sétálgatást, csak akkor lép ha a hatókörében felejted egy csapatodat). És okosabb lesz, sokkal erősebb, de még így sem elég okos. A várból kijönnek a csapatok ha egyértelmű túl erőben vannak az ostromlókkal szemben, de ha úgy érzékelik (a gép úgy számolja, hogy nem) akkor bent maradnak, mert az biztonságosabb. Majd megmutatom egy videoban a mannakitörés lényegét, amikor 1500 sötétbajnok + 1200 angyal + 1800 goblinlovag + 1500 kereszteslovag + 320 behemót + párszáz grif + egy erős taktikus hős ellen megyek 55 ördöggel.
Szeretem a szuper hősöket, de nincs sok értelme, egy bizonyos idő után, ahogy a hordányi lényeknek sem látom sok értelmét. Az ideális szintet 20-30. szint közé tenném, azok az éppen szuperhősök lettek kategória (bár az még inkább alatta).
Lokomotiv53 7 éve, 2017-03-15 17:07:49
VálaszMi ebben a szerencse, azon kívül, hogy neked lesz igazad? :P Sejtettem, hogy megint valami Equilibris-es rebalansz lappang a háttérben, de végső soron ez a játék, az Equilibris más tészta. Ha elveszik a titán káoszhárítóját vagy a lassitást elme-varázslattá teszik (a la kimerültség), azzal is bedöntik a rend lehetőségeinek a többségét.
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy csináltak-e valamit a 100%-os mágia ellenállás (hősöké) ellen, mert az is a veszettül OP dolgok közé tartozott, gyakorlatilag ki lehetett dobni az összes átkot a kukába.
Mindazonáltal a várkapu még térkép varázslatként is megéri a pénzét.
A mesterséges intelligencia a nehézség emelésével sem kezd el okos lenni? Például ha megpróbálna kijönni a várból, amikor éppen kívülről rohasztom szét a seregét...
A manakitörés pedig felteszem, megintcsak akkor jó, ha a Heroes-sorozat szempontjából kifacsart pózban, csupahős-sereggel mész, ahol van olyan hős, aki kb. pont arra jó, hogy egy ilyet elvarázsoljon. Viszont ha éles a helyzet, és egyet vagy kettőt varázsolhatsz, mielőtt az ellen gőzerővel nekedront, akkor aligha lesz közte. Mire pedig ráérsz ezzel foglalkozni, a manád már menthetetlen, a csata még két körön belül véget ér.
Hát igen, azontúl, hogy kétségkívül nem vagyok egy versenyjátékos, nem rajongok azért, hogy a szuperhős-seregek egy idő után szinte tetszőleges számú lénnyel elbánnak, így a játék 80%-át ki is lehet dobni a francba. Mindazonáltal kíváncsi vagyok, hogy mire jutottál ennyi tapasztalattal - pláne, hogyha a seregedben még van is lény. :D
Guest13 7 éve, 2017-03-15 15:58:52
VálaszAz hogy valamire nincs idő egy nagyon jó meglátás, erre a problémára van az aszisztens ha olvastad a népekhez írt stratégiámat. Szerencsére az Equilibrisből kipucolták a várkapu varázslat ellövését a csata során (már csak kizárólag térkép varázslat).
A feketesárkány kérdésnél nagyon függ, hogy hány van belőle, hány van a te egységeidből és így tovább. Sikerült végre elkészítenem az első videomat, de még nem tudom feltölteni, ha meg lesz szólok. Abban 221 feketesárkány ellen harcolok 55 ördöggel és csak az életmágiának köszönhető hogy a többiek ép bőrrel megúszták. A várfoglaláshoz is lesz szemelvény ahol 90 viharmadár véddi a várat 4 ördöggel szemben. (Persze az NPC nem valami okos de akkor játszhatatlan lenne és ember ember ellen megint más tészta. Utoszónak a mannakitörés az egyik legértékesebb varázslat :D
Lokomotiv53 7 éve, 2017-03-15 14:52:46
VálaszÉn meg pont fordítva látom, gyakorlatilag az eloszlatás-szerű varázslatokon kívül mind használható, és a repertoár elég széles: sebzés, támadó és védekező szellemű áldások, idézés, ehhez jönnek hozzá az általad említett mozgató és mind control varázslatok, és még külön kalapba raknám a Várkaput. Még a Látomás is egy kedves kis fícsör két manáért. Ezzel szemben az életpont alapú varázslatokat előbb-utóbb mindenhol ki lehet dobni, a Halál átkainak a többsége egyszerűen nem elég jó ahhoz, hogy gyorsan segítsen, és azért a varázsbéklyó-varázspióca-manakitörés-mágikus tükör és társaik is elég kamu varázslatok, amiket éles helyzetben soha nem fogsz elvarázsolni, mert egyszerűen nincs rá időd.
Azért gondolom, hogy van, mert én személy szerint csak Renddel merek nekimenni semleges seregként, és Tapasztalt Rend mágussal, sok dzsinnel (mondjuk 3x-4x annyi, mint fekete sárkány) és ízlés szerinti (legalább egy, de ha sok van, az csak jobb) titánnal veszteség nélkül el is pucolom - avagy ha Várkapuval kilépsz a csatából, az illúziók tovább harcolnak.
Na például ez teszi a Rendet sokoldalúvá.
(Persze ez nem valami elegáns megoldás, felteszem, a hős nem részesül a tapasztalatból, de rendszerint nem is azért kell. Eltagadni viszont a lehetőséget - amihez szerintem hasonló nincs semelyik másik frakcióban - nem lehet.)
Guest13 7 éve, 2017-03-15 11:58:49
VálaszÚgy érzem nem sikerült a lényeget megvilágítanom. Amiről nem írtam, hogy a rend varázslat gyűjteménye tartalmazza a legtöbb haszontalan varázslatot. Csak nem megközelíti az 50%ot a haszontalan varázslatok száma az összes varázslathoz képest. Ezt még tetézi az amit írtam, hogy egysíkúak a varázslatok: elmozdítás-lassítás-vakítás-lassításige-teleport (feltartóztató és stoppoló), illúzió-fantomkép(teremtő), örjöngés-hipnózis (irányító). A hasnos-haszontalan varázslatokat most nem tárgyalom ki.
A rendnek önmagában semmi esélye nincs a feketesárkányok ellen, nem tudom miért gondolod hogy van. Gyakorlatilag önmagában csak az életbek van esélye a fekete sárkányok ellen a menedék varázslattal (de igazából önmagában az is kevés). Ami önmagában elegendő lehet az a halál a vámpírérintéssel és az áldozással.
Lokomotiv53 7 éve, 2017-03-14 16:23:29
VálaszÉpp azért. Gyakorlatilag minden varázslat használható. És azért nem feledkeznék meg a Várkapuról sem, hamár mozgáspontot számolgatunk. Habár fekete sárkány-irtásra sem utolsó. Ki akarna visszamenni onnan, ahol válogathat a módszerek közül, hogy hogyan alázza szét az ellenséget, oda, ahol jó, ha egy alkalmas taktikája van?
Guest13 7 éve, 2017-03-12 17:47:03
VálaszHát erre rá kell cáfolnom :D A rendnél klisésebb nép nincs a játékban. Lassítás(vagy ige) és szétlövöd az ellenséget (félszerzettel vagy titánnal), ha közeledik vissza tologatod elmozdítással(ha van teleport akkor soha el sem érnek). Ha íjjász az ellenfél feledékenység és szétlövöd, ha repül róla készített illúzióval eteted a pálya túlsó felén és szétlövöd. Ha van illúzió (vagy fantomkép vagy dzsin) titánt másolsz és szétlövöd. Bármilyen kombinációd is van varázslatokból a csata folyamata ugyan az: az ellenséget szétlövöd... Az őrjöngés egy butított hipnózis, a játék két legerősebb varázslata, de én személy szerint hülyét kapok valahányszor ezzel a néppel próbálkozok...
Lokomotiv53 7 éve, 2017-03-12 14:01:46
VálaszJa, a Rend a legélvezetesebb, ez bizton állítható. Kicsit ironikus azért, hogy míg mondjuk az Erő inkább várvédelemben jeleskedik (legalábbis a lények), addig a Rend a legpusztítóbb várfoglaló frakció, gyakorlatilag nagyobb szívás ellene várban védekezni, mint kint.
Mindazonáltal egy mechanikus Rend-sereg és az élőholtak szerintem elkaphatják.
Guest13 7 éve, 2017-03-05 13:08:30
VálaszÉs ez még csak a jéghegy csúcsa, láttam 10ezer feketesárkányt ahogy renddel megölette saját magát. Veszteség nulla, 10ezer feketesárkány kicsinálva.
nandihg 7 éve, 2017-03-04 23:40:48
VálaszBárki bármit is mond, számomra mindig is úgy érződött, hogy a Rend a legjobb faj. Főképp azért, mert a legtöbb varázslatuk nem számhoz kötött, hanem utlity (pl.: Látomás, Vakítás, Feledékenység, stb.) ami bármilyen egységszámnál hatásos, ezért a játék későbbi stádiumaiban sem kezdenek lemaradni. Ez nagyon kibukik a Mester/Nagymester varázslatoknál - az Őrjöngést és a Hipnotizálást emelném ki itt, amik bármekkora (10 vagy 10.000) Főnixet ugyanannyira megaláz, szemben pl. a Halál/Káosz varázslatokkal, amik bezúznak pontosan X darabot. Nem olyan nehéz jól kijátszani a kártyáidat, ha az ellenfél kezében lévőkkel is játszol.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
joogergely1999 1 hónapja
Egy fejlettebb mágussal (lassítás igéje, futóhomok) meg lehet kicsit állítani, miközben mondjuk tündékkel, vagy medúzákkal (netalán titánokkal) lövöd.

Ha közel ér, akkor viszont nagyon sok lényt fogsz veszíteni.
joogergely1999 1 hónapja
Ha medúzák ellen mész, őt inkább hagyd otthon :D Amúgy a csontvázteremtés és a méreg varázslatáért tartom, azon nagyon köcs.g varázslatai.

Jeget tud lőni a dzsinn és a varázsló is, szerintem a varázsököl kicsit pocsékolás vele.
joogergely1999 1 hónapja
Saját pályán, ha van mágiavédelem-törő gyűrűd, akkor megcsinálhatod belőle a terminátorok vezetőjét (csak akkor mondjuk tudják sebezni is mágiával), de nekem néha túl nagy hátrány, hogy semmit nem tudok rátenni a varázslatokból. Erő ellen, ahogy írták is, nem ...
joogergely1999 1 hónapja
Én sem vagyok hidraellenes, a káosz mágia mellé érdemes megtanulni egy másikat, ami elérhető a várban is és tele lehet tenni olyan jóságokkal, amivel azért rendesen oda tud pörkölni, főleg, ha körbeállják.

A fekete sárkány szép, meg jó lény, de kisebb ...
radmutant69 1 hónapja
...mármint csak multiban vagy kezdő, vagy úgy általában? Nem vagyok biztos benne, milyen segítségre, tippekre stb. lenne szükséged...
joi32 1 hónapja
Sziasztok.
Barátommal szeretnék játszani multiba. Bármi szóba jöhet.Sajna nekem nem sok ötletem van. Elég kezdö vagyok.
Szvatopluk 1 hónapja
Sziasztok!
Nemrég ismét kedvem támadt eme részhez és keresek egy magyar készítésű pályát, Nyusziget a neve, Bettike@TT vagy ki a készítője(készítői esetleg :D ), de csak angol fordításban találtam meg, nem az eredeti magyar nyelven íródott verziót. Tud valaki ...
Hősökkel harcoló fél éve
Kipróbáltad a javított verzióját?
Hősökkel harcoló fél éve
A discordról lehet letölteni a játékot a csoportból.
zolikaa2000 fél éve
Szia eltudnád küldeni az emailermre a Heroes 4 telepítési linkjét? az emailem zoltansusa@gmail.com