Tündér

A tündér részemről egy haszontalan lény, alig üt, gyorsan elfogy, gyenge, nem is fecsérelném rá a szót, az elején a fa és szén bányát elfoglalni jó, utána nem, ha lenne rá visszatámadás olyan hamar elfogyna, hogy észre se vennénk, hogy ott volt :)



2

10

10

6

30

7

N/A

10

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

22
Szaporulat

Nap

3.3
Hét

23

92
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


SkyAzure 1 éve, 2023-07-15 23:06:44
VálaszPedig ezek a kis lényeg nagyon erősek tudnak ám lenni, ha sokan vannak. A probléma velük az, hogy foglalkozni KELL velük, mert ha figyelmen kívül hagyod őket, akkor képesek megizedelni a csapatodat. Ráadásúl repülnek is, így (maximum) 2 kör alatt bárhol ott vannak.
Zoli 2 éve, 2022-08-04 23:46:00
VálaszGyors és nem ütnek vissza rá. Sajnos az élete 0, alig sebez, de elfogadható.
5/10
Törölt felhasználó 7 éve, 2017-06-07 14:33:22
VálaszA végjátékban is szoktam használni, jól feláldozható lény. A nincs visszatámadás képesség elég idegesítő is tud lenni, amikor ott van 200 titánod és odaszáll mellé egy darab, akkor a titánt simán szétlövik a gyengébb tüzérek, mert nem lő vissza ilyenkor. (profiknak ez alap, de a húgomnak egy órába telt elmagyarázni, mikor lő vissza a kentaur, és mikor nem)
Guest13 8 éve, 2017-02-26 22:27:07
Válasz(Játék indító stratégia) Info: Én úgy hívom csirke: fincsi és gyors. A szakmeghatározás: instant darázsraj. Nagyobb létszámú csapatot legtöbbször teljesen felesleges a csapatba tenni, mert se a támadása se a védelme nincs értelmes színvonalon. Megoldás: 1-1 darab csirkénél többet nem érdemes rakni a szabad helyekre. Az 1 fős egységek csalják el a lényeket a másik irányba, amíg a hős érdemleges lénymennyiséget idéz a csatatérre. Az íjjászokat általában nem érdekli 1 darab csirke, jó buli egy körre feltartani egy csapat íjjászt egyetlen csirkével. Hatáskör: Gyors felderítő a kalandtérképen, jó csali a csatatéren bármikor, ezért amíg egy csapatban van akár egyetlen szabad hely is én feltöltöm ilyennel.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 2 hónapja
Azóta sikerült megcsinálni?
Hősökkel harcoló 2 hónapja
https://www.youtube.com/watch?v=dm-h8fioyvY
manfred01 3 hónapja
És a csatornád hol található?
Hősökkel harcoló 3 hónapja
Most csináltam vidit róla így kell kicseszni a feketesárkánnyal, a csatornámon megtalálod.
joogergely1999 fél éve
Egy fejlettebb mágussal (lassítás igéje, futóhomok) meg lehet kicsit állítani, miközben mondjuk tündékkel, vagy medúzákkal (netalán titánokkal) lövöd.

Ha közel ér, akkor viszont nagyon sok lényt fogsz veszíteni.
joogergely1999 fél éve
Ha medúzák ellen mész, őt inkább hagyd otthon :D Amúgy a csontvázteremtés és a méreg varázslatáért tartom, azon nagyon köcs.g varázslatai.

Jeget tud lőni a dzsinn és a varázsló is, szerintem a varázsököl kicsit pocsékolás vele.
joogergely1999 fél éve
Saját pályán, ha van mágiavédelem-törő gyűrűd, akkor megcsinálhatod belőle a terminátorok vezetőjét (csak akkor mondjuk tudják sebezni is mágiával), de nekem néha túl nagy hátrány, hogy semmit nem tudok rátenni a varázslatokból. Erő ellen, ahogy írták is, nem ...
joogergely1999 fél éve
Én sem vagyok hidraellenes, a káosz mágia mellé érdemes megtanulni egy másikat, ami elérhető a várban is és tele lehet tenni olyan jóságokkal, amivel azért rendesen oda tud pörkölni, főleg, ha körbeállják.

A fekete sárkány szép, meg jó lény, de kisebb ...
radmutant69 fél éve
...mármint csak multiban vagy kezdő, vagy úgy általában? Nem vagyok biztos benne, milyen segítségre, tippekre stb. lenne szükséged...
joi32 fél éve
Sziasztok.
Barátommal szeretnék játszani multiba. Bármi szóba jöhet.Sajna nekem nem sok ötletem van. Elég kezdö vagyok.