Tündér

A tündér részemről egy haszontalan lény, alig üt, gyorsan elfogy, gyenge, nem is fecsérelném rá a szót, az elején a fa és szén bányát elfoglalni jó, utána nem, ha lenne rá visszatámadás olyan hamar elfogyna, hogy észre se vennénk, hogy ott volt :)


![]() 2
|
![]() 10
|
![]() 10
|
![]() 6
|
![]() 30
|
![]() 7
|
![]() N/A
|
![]() 10
|
![]() N/A
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
3.3
|
Hét
23
|
Hó
92
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszPedig ezek a kis lényeg nagyon erősek tudnak ám lenni, ha sokan vannak. A probléma velük az, hogy foglalkozni KELL velük, mert ha figyelmen kívül hagyod őket, akkor képesek megizedelni a csapatodat. Ráadásúl repülnek is, így (maximum) 2 kör alatt bárhol ott vannak.

VálaszGyors és nem ütnek vissza rá. Sajnos az élete 0, alig sebez, de elfogadható.
5/10
5/10

VálaszA végjátékban is szoktam használni, jól feláldozható lény. A nincs visszatámadás képesség elég idegesítő is tud lenni, amikor ott van 200 titánod és odaszáll mellé egy darab, akkor a titánt simán szétlövik a gyengébb tüzérek, mert nem lő vissza ilyenkor. (profiknak ez alap, de a húgomnak egy órába telt elmagyarázni, mikor lő vissza a kentaur, és mikor nem)

Válasz(Játék indító stratégia) Info: Én úgy hívom csirke: fincsi és gyors. A szakmeghatározás: instant darázsraj. Nagyobb létszámú csapatot legtöbbször teljesen felesleges a csapatba tenni, mert se a támadása se a védelme nincs értelmes színvonalon. Megoldás: 1-1 darab csirkénél többet nem érdemes rakni a szabad helyekre. Az 1 fős egységek csalják el a lényeket a másik irányba, amíg a hős érdemleges lénymennyiséget idéz a csatatérre. Az íjjászokat általában nem érdekli 1 darab csirke, jó buli egy körre feltartani egy csapat íjjászt egyetlen csirkével. Hatáskör: Gyors felderítő a kalandtérképen, jó csali a csatatéren bármikor, ezért amíg egy csapatban van akár egyetlen szabad hely is én feltöltöm ilyennel.