Bandita
A bandita egy tipikus ágyútöltelék karakter. Ugyan a játék elején segítségével nyerhetünk meccseket, a játék középén már haszontalan lesz.
3
|
9
|
9
|
7
|
27
|
10
|
N/A
|
9
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
3.7
|
Hét
26
|
Hó
104
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-02-28 07:40:07
VálaszInfo: A káosz legkönnyebben játékkezdő nép és ennek a 3ból az egyik fő oka a bandita. A rejtőzködéssel jóval több nyersanyag elérhető (lehet hogy csak az Equilibrisben működik hoy az 1. szintűeket tényleg be tudja csapni). A csatatéren gyorsan mozog, ami kapóra jön a veszteségek csökkentésében. Megoldás: mivel a bandita az egyik leggyorsabb 1. szintű a csatában 1 darabos kiszerelésben könnyen ellopható az ellenfél visszatámadása és utána üthető a fő csapattal. A nagy lépésnek köszönhetően tisztes távolságba vissza is tud vonulni. Hatáskör: 2. szintű ellenfelek ellen az ütőereje nem elég effektív és hamar el is fogy ha megütik.
6.5/10