Unikornis
Az unikornis egy átlagos 3. szintű lény. Hamar elfogy és a képessége sokszor haszontalan. Amelyik ellenfélre vakítást szeretnénk általában a legerősebb lény. A probléma az, hogy bizony visszafog ütni az ellenfél és máris fele annyi unikornissal harcolunk tovább egyetlen kör kimaradásért. A Griff talán jobb választás a végtelen visszatámadása miatt...
Vakítás
A támadónak esélye van ellenfele megvakítására.
Griff
A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör , óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata ...
Végtelen visszatámadás
A lény képes bármennyiszer visszatámadni.
20
|
20
|
20
|
6
|
30
|
80
|
N/A
|
20
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.7
|
Hét
5
|
Hó
20
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Zoli 4 éve, 2020-08-09 23:58:04
VálaszHabár elég durva póni rajongó vagyok sajnos az unikornis a játékban nem lett a kedvencem. Ha megüt valakit adhat rá vakítást. Igen.... ennyi. Amíg a griff repül és végtelenszer visszatámad.
Guest13 7 éve, 2017-02-26 23:11:27
VálaszInfo: lassítja a sereget a kaland térképen (mert nem repül) és a griff helyett kell választani (ami repül, az unikornis pedig nem repül). Ezek után csak azt tudom mondani, hogy lásd. a griff kommentet. Megoldás: ha a druida már tud griffet és unikornist idézni, védekezésre és feltartóztatásra mindig unikornist célszerű választani, elsősorban a vakítás hatás miatt. Ha nem választhatnék griffet, csak unikornist valószínűleg inkább hőst raknék a helyére. Hatáskör: használatra nem javaslom.
7/10