Kétség kívűl a legerősebb támadási vagy védekezési forma a varázslatok használatában rejlik. Itt találod az összes elkántálható varázslatot.
Használd az alábbi gyorskersőt, ha egy varázslatot keresel:
A célsereg támadását a legnagyobbra növeli. 10-20 támadás helyett példáúl minden támadás esetén 20 lesz a támadás alapja.
A varázsló szintjéhez mérten gyógyítja a célpontot. Ez a varázslat nem szünteti meg a méreg és dögvész varázslatokat. A gyógyítás vagy gyógyítás igéjének megtanulása után nem fogjuk használni többet.
Ezt a kalandtérképen kell elvarázsolni és használata után kapunk egy hajót. Fontos, hogy csak akkor kaphatunk hajót, ha már volt egy a birtokunkban és közel állunk egy vízparthoz.
A varázsló szintjéhez mérten sebzi a halál(!) rendű célpontot. A szent kiáltás megtanulása után nem fogjuk sűrűn használni.
A célpontról minden ártó varázslatot eltávolít. A méreg és dögvész ártásokat nem távolítja el!
Saját egységünk védelmét növeli 25%-al.
Az ellenfél a következő körben csak mozogni, védekezni és nem ártó varázslatot használni fog tudni.
Saját egységünk életpontjait tölti vissza. Gyógyítja a méreg és dögvész ártásokat is!
Egy saját célpontra varázsolva, minden arra mért támadást átvihetsz vele egy másik választott saját célpontra. Ergó, ha rárakod ezt egy hősre és azt mondod mindent az angyal kapjon, akkor a hős nem sebződik amíg az angyal él, a csata végén pedig az angyallal feltámasztod az elesett angyalokat. Remekül működik ha még regenerációt is raksz a védőre. Ez a varázslat a körönkénti sebzéseket, mint pl a méreg és a dögvész is átviszi a védelmező egységre.
5 |
Ez a varázslat 3, ismétlem 3 manáért MINDEN saját sereg védelmét növeli 50, ismétlem 50 százalékkal ha sebeznek rájuk. Nagyon hatásos.
A káosz alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a káosz lények ellen a védelem 50%-al nő.
A halál alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a halál lények ellen a védelem 50%-al nő.
A hős szintjéhez megfelelő mennyiségű extra(!) életpontokat kap.
A célpont morálját a maximumra növeli.
A természet alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a természet lények ellen a védelem 50%-al nő.
A rend alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a rend lények ellen a védelem 50%-al nő.
A megtorlás olyan mint az efrit tűz pajzsa, ahányszor megtámadják, annyiszor sebzi a támadót. Nagyon hatásos varázslat, de sajnos iszonyat keveset sebez. Még egy 40. szintű hőssel is csak 100 körül. Ez a varázslat csak közelharc esetén működik.
Az áldás varázslatot minden saját seregünk megkapja. Rendkívűl hatásos csata kezdő varázsige.
A gyógyítást minden saját egységre elvarázsolja. Rendkívűl hatásos, főleg ha halál ellen játszunk, mivel minden egységünk mentesül a méreg és dögvész átkoktól is!
Minden körben automatikusan gyógyítja a célpontot. Remekül működik a vértanúság varázslattal. Ráadásul, remekül működik azokon a lényeken is, akiket beküldünk a csata közepébe és megtorlást rakunk rájuk. A regeneráció ugyan gyógyít, de nem konkrétan a gyógyítás varázslatot használja, így semmilyen ártó varázslatot nem tüntet el!
3 |
Minden halál(!) rendű lény a varázsló szintjéhez mérten fog sebzést szenvedni.
Minden saját egység lélekpajzsot kap. Rendkívűl hatásos csata kezdő varázsige!
Minden saját csapatnak maximum morált ad. Iszonyat durva varázsige, mindenkép ezzel kezd a csatát! A maximum morál miatt sokkal többszőr jönnek a saját egységek sorra, valamint támadásuk is megnő. Ha sok egységet vesztesz esetleg szükség lehet mégegyszer elvarázsolni, mivel a morál folyamatosan változik.
Minden egységünk káoszhárítót kap. Kihagyhatatlan varázslat, ha káosz ellen játszunk.
Minden egységünk halálhárítót kap. Kihagyhatatlan varázslat, ha halál ellen játszunk.
Minden egységünk természethárítót kap. Nagyon hasznos varázslat, ha természet ellen játszunk.
Minden egységünk rendhárítót kap. Nagyon hasznos varázslat, ha rend ellen játszunk.
Minden élet(!) rendű lény és hős életetét és sebzését 25%-al növeli, beleértve az ellenfél csapatát is! Ha nincs az ellenfelek közt élet rendű egység, akkor kötelező elvarázsolni.
Minden saját seregről minden ártó varázslatot eltávolít. A méreg és a dögvész nem eltávolítható, csak gyógyítható!
Csak az angyal tudja elvarázsolni. A varázslat visszatölti a célpont életét valamint lények esetén az elesett lényeket is. Minél több angyal van, annál többet. Ez a varázslat a már meghalt lényeket vagy hősőket is visszahozza a csatában!
Minden saját sereg életének egy részét visszagyógyítja, akkor is ha már halott! Ha egy hősünk tudja ezt, akkor az összes többi már elesett hőst visszahozhatja a csatába. Fontos, hogy ez a varázslat minden ártó varázslatot és minden csak gyógyítható varázslatot, pl méreg, dögvész is eltávolít!
Saját egységre, de javasoltan hősre varázsolva plusz életet biztosít. Tehát ha 6 életet kap egy hős a varázslattal, akár hatszor is meghalhat egy csatában. Fontos, hogy egy célpontra csak egyszer lehet elvarázsolni.
Leginkább vár támadáskor a leghasznosabb. Lényege, hogy bárkivel is vagyunk épp, csak mozoghatunk vagy védekezhetünk, illetve várakozhatunk, az ellenfél nem tud megtámadni. Támadni vagy varázsolni nem lehet, mert a varázslat megszűnne arra az egységre. Stratégiailag fontos, mivel időt nyerhetsz. A menedékben lévő egységekre továbbra is sebeznek a körönkénti ártások mint a méreg. Továbbá, a saját egységeink ártó varázslatai is továbbra is sebeznek az ellenfélen, miközben mi menedékben maradunk! Ha van egy élet és halál osztályos hősőd, akkor tulajdonképp miután mindenkire raktál mérget vagy dögvészt, menedékbe mész és addig vársz míg mindenki meg nem hal.
A célpont sebzését a legkisebbre csökkenti.
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
A már elvesztett életpontokból csontvázakat teremt. Nem lehet több csontvázat teremteni a célpont elvesztett életeinél.
A célpont védelmét 20%-al csökkenti.
A célpontról minden jótékony varázslatot eltávolít.
A varázsló szintjének megfelelő ördögfiókákat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, az alap természet mágia és alap démonológia megtanulásával.
A célpont morálját a legkisebbre csökkenti. A célpont sebzése csökken, valamint kevesebbszer kerül sorra a csatában. Ha a célpont túl sok ellenfélt ölt meg, célszerű újra elvarázsolni rá.
Ezt a kalandtérképen kell elvarázsolni. A célpont sereg következő körének lépésszámát felezi.
Élet és természet rendű lényektől, valamint hősőktől életet lop el, majd saját magát gyógyítja velük.
A célpont sebzését 25%-al csökkenti.
A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.
A célpont elvesztett életéből feléleszt a mi oldalunkra. Hasonló az illúzió varázslathoz, csak ehhez elöbb az ellenfélnek sérülnie kell.
Minden élet(!) rendű lény és hős sebzését és védekezését 20%-al csökkenti.
A varázsló szintjének megfelelő cerberusokat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a haladó természet mágia és haladó démonológia megtanulásával.
Az átok varázslatot minden ellenfélre elkántálja. Nagyon hatásos csatakezdő varázsige.
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
A célpontra nem lehet visszatámadni közelharci támadás után. Ez a varázslat nem hat elementál, mechanikus vagy halál varázslatra immunis egységekre.
Minden ellenségről minden jótékony varázslatot eltávolít. Nagyon hasznos varázsige, különös ha élet rendű ellenfél ellen harcolunk.
A már elvesztett életpontokból szellemeket teremt. Nem lehet több szellemet teremteni a célpont elvesztett életeinél.
A célpont varázslatai dupla annyiba kerülnek, plusz minden az ellenfél által használt varázslat után fele annyi varázspontot kapunk, mint amennyibe a varázslat került.
A varázsló szintjének megfelelő jégdémonokat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a tapasztalt természet mágia és tapasztalt démonológia megtanulásával.
Minden ellenfél morálját a legkisebbre csökkenti. Extrém hatásos varázsige! Az összes ellenfél kevesebbszer kerül sorra, plusz kevesebbet is sebeznek.
Minden ellenfél sebzését 25%-al csökkenti. Nagyon hatásos csatakezdő varázsige.
A célpont elvesztett életéből feléleszt a mi oldalunkra. Hasonló az illúzió varázslathoz, csak ehhez elöbb az ellenfélnek sérülnie kell. Igazából ugyanaz mint a halottélesztés, csak több lényt éleszt fel.
A célpont minden egyes közelharci támadása során okozott sebzés felét vissza gyógyítja magának. A halál vár egyik legerősebb varázslata. Fontos, hogy csak élőlényekből nyerhető életpont.
A varázsló szintjének megfelelő jégdémonokat teremt. Ezt csak az ördög varázsolhatja el.
A varázsló szintjének megfelelő méregivadékokat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a mester természet mágia és mester démonológia megtanulásával.
Azonnal epusztítja a varázsló szintjéhez megfelelő mennyiségű lényt vagy akár hőst. Leginkább hősők, illetve 4. szintűek ellen hatásos.
Saját egységkre varázsolva elpusztítja azt, majd az elpusztított életpontok kétszeresével gyógyít egy másik egységet. Hőst nem lehet feláldozni, csak gyógyítani. A már meghalt lényeket és hősőket visszahozza a csatába. Fontos, hogy akit feláldozol teljes mértékben meghal, mindegy mennyi volt belőle és a kapott életpont nem lehet több, mint amennyi eleve volt. Tehát 50 angyal feáldozásával 1 halott ördögöt felélesztve 1 halott ördögöt kapsz, viszont mind az 50 angyal elpusztul.
A már elvesztett életpontokból vámpírokat teremt. Nem lehet több vámpírt teremteni a célpont elvesztett életeinél.
A varázsló szintjének megfelelő ördögöket teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a nagymester természet mágia és nagymester démonológia megtanulásával.
Farkasokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Tündéreket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Koboldokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
A célpont mindenféle terepen mozgásmodósító nélkül mehet át. Csata közben használatos.
A sereg mindenféle terepen mozgásmodósító nélkül mehet át. Kalandtérképen használatos.
A célpont +3 gyorsaságot és mozgást pontot kap.
A célpont védelmét 25%-al növeli.
A célpont a következő körből kimarad. Nem hat mechanikus vagy élőhalott lényekre.
Fehér tigriseket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Akadályt teremt az ellenfelek elött, ami akár egy körrel is lassíthatja őket. Nagyon hasznos varázslat, ha jól használják.
A célpontot az első ütés képességével ruházza fel.
A célpont életét és sebzését 25%-al növeli.
Szatírokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
A célpont szerencséjét maximálisra növeli. Tehát kevesebb sebzést kap, ha rátámadnak.
Tündéket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
A célpont minden varázslatra immunis lesz, beleértve a saját varázslatokat is. Új varázslatokat már nem kaphat, így a gonosz szem nem tudja átkozni egyáltalán, de a régi ártások vagy áldások nem tűnnek el. A játék elején hasznos lehet, ha pl méregivadékok ellen játszunk.
Föld elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Tűz elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Lég elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Víz elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
A teljes csata idejére minden lényteremtő és felélesztő varázslat tiltva lesz. A lény idézések továbbra is használhatóak.
Minden saját egység +3 gyorsaságot és mozgás pontot kap.
Az elhulott főnixek egy részét feléleszti.
Csalándarázsokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Griffeket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Unikornisokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Minden saját egység első ütés képességet kap. Iszonyat jó csatakezdő varázsige.
Minden saját egység maximális szerencsét kap. Tehát 33%-al kevesebbet sebződnek.
Főnixeket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Sáskákat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Tündérsárkányokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
A játék legjobb tápoló varázslata. A célpont élete és sebzése megkétszereződik! Ezt, a szerencsét és a kigyócsapást használva egy griffel, igazi gyilkológép lesz.
A célpont +3 gyorsaságot és mozgást pontot kap.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.
A célpont sebzése 25%-al nő.
A célpont közelharci támadása után, tűz alapú sebzést okoz a megtámadottnak. Nem sebez valami sokat sajnos.
A célpont 50%-al többet sebez 4. szintű lényeknek.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat a közelharcot váltja fel, így a célpont olyan távolságra kell legyen, hogy közelharccal is támadni lehessen. Bár felváltja, mivel mágiasebzés, így nincs rá visszatámadás.
A célpontot az első ütés képességével ruházza fel.
Minden egységnek 2 pontal kevesebbe kerül minden varázslat.
Az ellenfél szerencséjét a legkisebbre csökkenti. Ergó 33%-al több sebzést kap.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.
A célpont minden elköltött varázspontja után 10-et sebződik.
A célpont a következő körből kimarad.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Területre ható varázslat, de nem egységet választunk hanem területet célpontnak.
Az ártó varázslatokat visszaküldi a feladónak fele erősséggel. Az ártás azonban hat az eredeti célpontra is.
Minden saját egység 50%-al többet sebez 4. szintű lényeknek.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat területre hat!
Minden saját egység sebzése 25%-al nő.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Brutális sebzést okoz, ezt fogjuk a legtöbbször használni káosz mágussal.
A megtámadott ellenfél 3 körön át képtelen bármiféle cselekedetre.
Minden saját csapat első ütés képességet kap.
A választott célpont kétszer támadhat. Brutális varázslat lehet, ha a megfelelő lényre varázsoljuk, pl medúza, aki végtelenszer lő és kövé dermeszt.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat területre hat!
Minden ellenfél szerencséjét a legkisebbre csökkenti. Elég hatásos varázsige. Tulajdonképpen az ellenfél minden egysége 33%-al többet sebződik.
Területre ható „kiesel a következő körből” varázslat. Nagyon hasznos lehet gyors, vagy távolsági támadást használó lények ellen.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat mindenkit sebez, legyen az barát, ellenfél, élő, élőhalott, mechanikus, stb... Arra a hősre aki elvarázsolja nem sebez. Ideális varázslat, ha a hős egyedül kóboról pl a tolvaj.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Maximum 5 részre szakad. Az első célpontra teljes mértékű sebzést, a másodikra annak felét, a harmadikra a negyedét, a negyedikre a nyolcadát, az ötödikre pedig a tizenhatodát sebzi. Fontos, hogy ez a varázslat mindenkit sebez. Ha pl az ellenfélnél három különbőző lény van, akkor a 4.-ik és 5-ik láncvillám a saját egységeinket fogja sebezni! Nem sebez egy egységet többször.
A játék legerősebb támadó varázslata. Az így elvesztett egységeket nem lehet feltámasztani vagy feléleszteni.
Segítségével elmozdídhatjuk pár méterrel arébbra a célpontot. Tulajdonképpen vártámadáskor a leghasznosabb, amikor is a tornyokból tudunk eltávolítani íjászokat, vagy ép felrakni, ha támadni akarjuk és másképp nem tudjuk.
A célpont távolsági védelmét 50%-al növeli.
A célpontra rakott összes varázslatot eltünteti. A méreg és dögvész ártásokat nem!
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.
A célpont távolsági támadását 25%-al növeli, valamint minden sebzés csökkentő módosítót eltávolít, így bármi mögött, vagy bárhol is van az ellenfél, teljes értékűt sebez.
Kalandtérképen használva felfedi az ellenség pontos adatait.
A célpont 3 körön át képtelen lesz támadni olyan ellenfelet, ami több életponttal bír. Nem az egyes lények életpontja, hanem a lények összeségének az életpontja számít. Tehát 10 gonosz szemre varázsolva 260 életponttal kell, hogy kevesebb legyen az ellenfélnek ahhoz, hogy támadni tudja. Így ez esetben 2 angyalt még nem, de 1 angyalt már meg tud támadni, valamint ha a 2 angyal sebződik és összesen kevsebb, mint 260 életük lesz, már őket is. Hősőknél a hős hátralévő élete számít értelemszerűen.
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
A célpont megkapja a repülés képességét. Hasznos lehet így beküldeni a csatába vagy a várba az amúgy lassú lényeket, hősőket.
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.
A célpont varázslatainak költségét megduplázza. Hasznos lehet dzsinnek vagy mágusok ellen.
A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.
A célpontról egy véletlen jótékony varázslatot eltávolít, majd azt véletlenszerűen a saját egységeink közt kiosztja. Sajnos túl sok a véletlen ennél a varázslatnál, az eloszlatás hatásosabb lehet.
Mindenkiről minden varázslatot eltávolít. Természetesen a méreg és dögvész átkokat nem!
Egy nagyon gusztustalan és erős varázslat. Egy távolsági támadóra varázsolva nem tud többé távolsági támadást használni. Mechanikus lényekre nem hat, így a balliszta továbbra is pusztíthat.
Minden saját egység távolsági védelmét 50%-al növeli. Rendkívűl hatásos csatakezdő ige.
Minden saját egység távolsági támadását 25%-al növeli és minden akadályból eredő hátrányt megszüntet. Ha full távolsági csapatod van, tökéletes varázslat a számodra.
A célpontot átteleportálja a kijelölt helyre. Tulajdonképpen a sárkány gólemet azonnal beküldheted az ellenfél háta mögé, vagy a titánt vártámadáskor a toronyba!
Az összes saját egységet a legközelebbi várba helyezi. Nagyon hasznos lehet, ha épp menekülni kell.
A varázsló szintjéhez mérten elpusztítja a megidézett és feltámasztott lényeket.
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
Minden ellenfél mozgását és gyorsaságát felezi. Nagyon hasznos varázslat repülő, vagy gyors lények ellen. Időt nyerhetsz vele.
A célpont 3 körből kimarad. Amennyiben sebződik közben, a varázslat eltűnik. Nem célszerű vakítást varázsolni olyan egységre, akin dögvész vagy méreg van, mivel azonnal eltűnik.
A célpont következő körében a hozzá legközelebb álló egységet fogja támadni, függetlenül attól, hogy ellenség vagy barát. Támadás után a varázslat elévűl.
A célpontra mért sebzések felét visszaküldi a feladónak. A visszaküldött sebzés nem lehet nagyobb a célpont életpontjainál.
Átveszi az irányítást a célpont felett 3 kör erejéig.
Minden ellenfélről, minden jótékony varázslatot elvesz, és szétoszt a saját egységek közt. Nagyon hatásos varázsige, főleg, ha természet vagy élet ellen harcolunk. Érdekesség, hogy a vértanúságot ugyan ellopja és szétosztja, de megjegyzi ki védett, így a saját egységünk sebződése az eredeti vértanút fogja sebezni.
Ha közel ér, akkor viszont nagyon sok lényt fogsz veszíteni.