Tünde
A tünde kétség kívűl az egyik legjobb lővőlény a játékban. Kétszer lő és nagyot, ráadásul az első lövése mindig megelőzi az ellenét. Nem sokan jutnak a közelébe.
4
|
8
|
16
|
6
|
18
|
18
|
16
|
16
|
24
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
1
|
Hét
7
|
Hó
28
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-02-26 23:28:51
VálaszInfo: Értelmes pályán érdemben még nem használtam. Hatáskör: mire volna rá pénzem nincs rá szükségem. Amikor szükség volna rá, még vagy pénzem vagy szaporulat nincs elég. Példa: 1000 arany a 3. szintű mágia torony, amivel verem a 2. szintű csapatokat 3000+ a verbúváló és a lények kivásárlása. Számomra a 2. szintű lény toborzó megvásárlása általában nem több mint egy lépcső a 4. szintű toborzó felé. Ahol szükségem volt 2. szintű lényekre azok borzalmas vontatott pályák voltak, ahol az E és ENTER billentyűk váltogatása jelenette a játékot a megfelelő pénz vagy lény szaporulat eléréséhez nem pedig a sikeres csaták...
D.E.M. 6 éve, 2018-03-16 14:09:48
válaszolt Guest13, 6 éve, 2017-02-26 23:28:51 hozzászólására
válaszolt Guest13, 6 éve, 2017-02-26 23:28:51 hozzászólására
VálaszEz a 2. szintű lény később a hadsereg egyik halálosztó gépezete lehet. Olyan mint az aranygólem: nem öregedhet ki. Rövidtávon igaz, előnyösebb a fehértigris, de később meg fogja bánni aki azt választotta a tünde helyett. Kicsit lassítja a sereget (ahogy a vízelementál is), viszont olyan erővel ruházza fel amit nem fair lebecsülni. Én még 4. szintű lények mellett is használom, tündérsárkánnyal + vízelementállal/tűzelementállal sirály kis lövész sort alkothat ez a hármas. Pénzszűkében pedig inkább ezt érdemes venni (az elején is) mint a farkast vagy tündért, és amellett hogy ennyivel le van tudva a korai fegyverkezési keret, meg is érte.
9/10