
A sáska egy újabb érdekes lény a természet várban. Egyrészről 4. szintű, másrészről gyors és azért odavág ha kell, ráadásul le is kötözi az ellenfelét, ami az első ütéssel együtt nagyon-nagyon hasznos. Kiválóan alkalmas olyan egység megbénítására, amitől tartunk egy kicsit. DE! A kötözés azonnal véget ér amint mozgunk, tehát ha az ellenfélnek több nagy lénye is van és sáskáinkat beküldjük bénítani, szétszedik, mivel nem tudunk (akarunk) onnan kijönni. Ezenfelül a megkötözött lény továbbra is tud támadni, ha nem kell mozognia hozzá és mivel a sáskával támadtunk, valószínűleg még ott lesz mellette, igaz, csak fele annyival sebez és a sáska első ütéssel rendelkezik valahogy nem fogjuk ezzel a taktikával sokáig babusgatni seregünkben. Egy másik stratégia lehet még, hogy hősvédőként addig nem támadunk vele, amíg az ellen egy egysége a hősünket nem veszélyezteti, ekkor kirepülünk és megbénítjuk azt.








![]() 50
|
![]() 34
|
![]() 34
|
![]() 8
|
![]() 13
|
![]() 210
|
![]() N/A
|
![]() 34
|
![]() N/A
|
![]() N/A
|










Nap
0.3
|
Hét
2
|
Hó
8
|


De ezért jó, ha egyedül mész a hősöddel, mert olyankor a gépi játékos nem dobja szét a seregét, hanem egy nagyobban tartja. Így hatékonyabb
De persze olyan csatában is jó idézni, amiben fősereg megy a fősereg ellen és ahogy írva is van, a hősök mellett tartani, aztán amikor fenyegeti őket valami, akkor kirepülni vele. Pár körig fel tudja tartani az ellent.

Elírás (!) a leírásban : heti szaporulat 1.
Én csak azért nem használom, mert fáj az 5. hős hiánya.



8/10