Számszeríjász

A számszeríjász egy remek első szintű lény, erősebb távolsági támadással, mint az átlagos 1. szintűek. Élete kevés van neki és közelharcban egy nulla, de szeretjük. Ha vigyázunk rá, még a középjátékban is nagy hasznát vesszük majd.


A távolsági támadással bíró lények képesek akadályok, várfalak vagy lények felett átlőni. A sebzés az akadályok számától és a távolság mértékétől függően akár a nyolcadára is csökkenhet.


![]() 3
|
![]() 4
|
![]() 11
|
![]() 2
|
![]() 18
|
![]() 10
|
![]() 9
|
![]() 11
|
![]() 9
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
2.3
|
Hét
16
|
Hó
64
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszInfo: elég erős lövőlény, amit az alacsony szaporulat szépen meglékel. Közelharcban nagyon gyenge, emiatt nagyon kell figyelni hogy ilyen helyzet ne alakuljon ki. Megoldás: a pappal az a csatakezdő lépés, hogy megáldja az íjjászokat. Az íjjászok egyenletesen gyengítsék az ellenséges egységeket, ezzel segítve a csatlóst. Ha egy ellenséges lény az útjába áll inkább sétáljon odébb, minthogy közelharcra vetemedjen. Ha van egyéb támadás erősítő varázslatunk azzal is segítsük (óriáserő, pontosság). Hatáskör: mivel a repülő lények ellen általában lehetetlen a közelharcot elkerülni, ezért az ilyen ellenfelek felejtősek. Amint van amgyal az idejük lejár.
10/10