Behemót
Olcsó és nagyon erős. Sajnos lassú, így mire oda ér fele annyi marad belőle. De ha odaér mindenkit elintéz.
80
|
36
|
34
|
6
|
22
|
240
|
N/A
|
34
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.3
|
Hét
2
|
Hó
8
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Zoli 4 éve, 2020-08-10 00:01:13
VálaszEgy csiga lassú iszonyú erős 4. szintű lény. Kb ennyit lehet mondani róla. Amennyiben a hősöd tudja a sebesség varázslatot el lehet gondolkodni hogy őt vedd meg de ha valahogy teleportálás varázslata lenne a hősödnek erősen ajánlott a behemót megvétele.
Bade Grim 7 éve, 2017-01-14 23:26:26
VálaszTudom nem mondok ujjat de a barbárokhoz ennyi taktika kell ELŐRE aztán lesz ami lesz...
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-08 00:58:41
VálaszEgy újabb lény, ami azt mutatja, mennyire félkarú óriás a barbár frakció. Ez a lény, pont mint a barbár lények többsége, egy dolgot tud: hogy erős. Nuku immunitás, niksz azonnali támadókészség (se nem gyors, se nem lő, se nem varázsol). Viszont a nyers erőt veheted potom pénzért, döbbenet, ahogy más, drágább főlényeket (ördög, hidra) ellentmondást nem tűrően félresöpör. De a barbároknak nem erre lenne szükségük, mert a mágikus osztályok szétszedik az ilyen lényeket a felbuffolt, drága és vacak lényeikkel. És a hp-ja nemigazán sok, hamar céltáblává válik.rnAz Élettel jól tudna kooperálni (ahogy az egész Erő frakció).
8/10