Hárpia
Nem olyan erős mint társa, de sok jön belőle. Sajnos citadella kell a megépítéséhez, ami nagyon nagy hátrány. Képessége a távolsági támadáshoz hasonlatos, azzal a különbséggel, hogy az ő esetében jelentős lény veszteséggel kell számolnunk. Összeségében egy haszontalan lény.
Távolsági támadás
A távolsági támadással bíró lények képesek akadályok, várfalak vagy lények felett átlőni. A sebzés az akadályok számától és a távolság mértékétől függően akár a nyolcadára is csökkenhet.
5
|
16
|
15
|
5
|
38
|
24
|
N/A
|
15
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
1.1
|
Hét
8
|
Hó
32
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-15 15:54:49
VálaszÉn meg úgy értettem a nem hasonlítást, hogy az ördögfióka a harmadik csatától nem hasznos, a hárpia meg a harmincadiktól - ha ragaszkodsz hozzá, hogy csak az elején hasznos.
admin 7 éve, 2017-01-15 14:06:56
VálaszÚgy értettem a hasonlítást, hogy az elején hasznos, mint az ördögfióka, később egyre kevésbé.
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-11 16:58:47
VálaszHa azt vesszük, hogy a négyes az igazi hősködős Heroes, akkor tény, az Erő igazi esélye, hogy telepakolja magát jó kis barbár hősökkel, és lesz itt nemulass! :D Ettől függetlenül az íjászok a nomádot is szétlőhetik, leginkább a magas HP-ja védelmezi. Aztán ne felejtsük el a várakozás lehetőségét, amivel alkalmas menekülő esetén ki lehet játszani az íjászokat. Nem, a hárpia nem kimondottan vártámadó lény, sokkal inkább várdédő. Akkor már a nomád inkább vártámadó. Azt meg azért ne mondd, hogy az ördögfióka és a hárpia egy szint... az ördögfiókát bármi elintézi egy csapásra, a hárpia védője azért nem olyan rossz. Ilyen szempontból inkább a szellemre hasonlít - a megfelelő élőhalott képességek nélkül sajnos.
admin 7 éve, 2017-01-08 14:09:24
VálaszAzért mondanám haszontalannak, mert a játék nem csak a vár védelméről szól, ha meg támadni kell, inkább ütősebb lényekkel érdemes menni az ellenfél ütősebb lényei ellen mint ezzel, mert az ellen íjászai szétszedik. Íjjászok pedig mindig vannak. Egy olyan vár elfoglalásánál ahol ő is elég, más is elég lenne. Ezenfelül túl sok kell belőle ahhoz, hogy komolyabb kárt egyen. A játék elején persze lehet használni, de olyan mint az ördögfióka, hasznos az elején, hasznavehetetlen a végén. Ha már erő, inkább egy hőst raknék a csapatba mint őt. Veszteséggel mert azért kell számolni, mert oké hogy elintézi esetleg lassan a közelharci egységeket, de az íjászok általában hátul vannak, amihez előbb közelebb kell repülnie, így sebezhetővé válik és szétszedik. Ezenfelül nem nagyon van immunitása.rn
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-08 00:36:59
VálaszEzt nem teljesen értem... a citadella jogos, és az is igaz, hogy rém gyenge lény, nagyon könyörög a vérszomj varázslatért (amit úgyse fog megkapni, ha a játékoson múlik). Ezt aránylag kompenzálja a szaporulat és az ár, külső lényvásárló helyekkel és akollal pedig már nem reménytelen, ha nem is húzólény, de arra jó, hogy zavart keltsen az ellenségben.rnDe hogy miért kell veszteséggel számolni... nincs rá visszaütés, és a visszarepülés nem kötelező, hanem feature, szóval nyugodtan rá lehet uszítani távolharcosra. Így a haszontalan lény végkövetkeztetés is elég furcsa. Veszteség nélkül lehet vele csatákat nyerni, amit nomádnál messze nem olyan egyszerű, ezenkívül a várvédő lények non plus ultrája, és (ironikus módon) az erő frakció legnagyobb erőssége a kentaur-küklopsz duóval a várvédelem.
2/10