Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb értékét gyakorlatilag a nullával tettek egyenlővé. Hiába tud rengeteg hasznos varázslatot, a játék elején nagy hasznát fogjuk venni, azonban a játék közepétől szinte teljesen eltünnek csapatunkból. Miért? Mert mindenki őket támadja egyfolytában, így általában egy varázslat után elfogynak. Ha van egy külső lénytáborunk és van nagymester felélesztést tudó élet varázslónk, akkor talán kihúzzák a végjátékig. Talán...
Felélesztés
Az elesett élő(!) lényeket a csata végén feltámasztja az alábbi elosztásban: 1. szinten: 20% 2. szinten: 30% 3. szinten: 40% 4. szinten: 45% 5. szinten: 50% Tapasztalataim szerint rendkívűl hasznos, hisz hiába varázsolunk a zsenge élet lényekből valami jobbat varázslatokkal, úgyis ...
4
|
6
|
12
|
5
|
18
|
16
|
N/A
|
12
|
N/A
|
16
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
1.1
|
Hét
8
|
Hó
32
|
Varázslatok
Átok
8x varázsolható Csontvázteremtés
8x varázsolható
Csontvázteremtés
Homály
2 |
A már elvesztett életpontokból csontváz akat teremt. Nem lehet több csontváz at teremteni a célpont elvesztett életeinél.
8x varázsolható Méreg
8x varázsolható
Méreg
Varázsököl
2 |
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
8x varázsolható
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Zoli 2 éve, 2022-08-05 21:40:37
VálaszBrutálisan erős varázsló. Nagyot sebez és roppant idegesítő. Sajnos ezt az ellenfél is jól tudja, így minden létező ellenfél őket fogja ütni, szóval NAGYON be kell őket védeni.
8.5/10
8.5/10
Guest13 7 éve, 2017-03-22 20:31:44
VálaszInfo: az az érzésem, hogy a mágusok kissé alá lettek becsülve a részemről, igaz amikor még próbálkoztam vele nem volt Equilibris és a játék stratégián sem volt megfelelő. Megoldás: Ha megvan a létszám megy az átok ige, amivel kiválóan lehet védelmezni az illúziólényeinket. A másik ami nagyon hasznos lehet az a csontváz teremtés, ami instant illúzió és ha másra nem is az ellenség feltartóztatásához jó tipp. Hatáskör: nem tudom, talán a tippjeim sem jók, de lehet hogy igen
Bade Grim 7 éve, 2017-03-04 01:07:35
VálaszIgen 1 Nagyon kellemetlen mellék hatása a méregnek hogy akkor is aprít amikor azt a varázst/sebzést kiosztó egység már meghalt.(Még ha nem is sebez olyan sokat IRRITÁLÓ tud lenni hogy látod ahogyan sérül az egységed.)Nem csoda hogy méregivadék párti vagyok.
admin 7 éve, 2017-03-03 16:55:56
VálaszMert ha veled van, akkor meghal hamar, mivel mindenki őt támadja. Ha ellened van, egyből azt támadja akit a legjobban féltesz és a buzi méreg varázslatával sokszor a hajamat kitéptem, mert már rég meghaltak de a hősőmet folyamatosan ette továbbra is a méreg :D
admin 8 éve, 2017-01-08 13:53:15
VálaszIgaz, pótoltam köszi!rnAz a baj, hogy egyetlen körért nem annyira érdemes megvenni őket, inkább egy hős ami újjáéled. Viszont ha a pálya tele van mászkáló lényekkel ideális választás.
Lokomotiv53 8 éve, 2017-01-08 01:12:53
VálaszNem szerepel a listában a méreg varázslat, ami talán a legfontosabb darabja a repertoárnak... amúgy valaki valaha varázsolt homályt mágussal? Még csontvázteremtést vároffenzívában néha (amíg nincs dzsinn), de azt aztán soha.rnIgen, az nagyon látványos, hogy mind őt támadják, és legfeljebb két kör után kampec neki. De legtöbbször meg lehet gátolni az ellent, hogy hozzáférjen, egy nagy csatában pedig nincs mese, fel kell áldozni az összeset - örülhetsz, ha egy mérget még előtte elkántáltathatsz vele - , annyi haszna ekkor van, hogy addig sem a dzsinnt zaklatják, ami szintén gyorsan fogy, cserébe nagy számban egy kör alatt egy komplett ellenséges egységet kiiktat.
Jeget tud lőni a dzsinn és a varázsló is, szerintem a varázsököl kicsit pocsékolás vele.