Farkas
A farkas egy igen kellemetlen ellenfél tud lenni az elején, természetesen örülünk, ha velünk van. Taktikázva jól ki lehet használni a képességét. A középjátékban már haszna vehetetlen.
3
|
9
|
9
|
7
|
22
|
12
|
N/A
|
9
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
2.1
|
Hét
15
|
Hó
60
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-02-26 22:13:54
Válasz(Játék indító stratégia) Info: Erős a támadása az 1. szintűek ellen. Nagyon könnyen veszik ha ütik vagy visszaütnek neki, ha pedig ellenséges íjjász meglátja, akkor szinte biztos, hogy bele lő. Megoldás: Amikor még van hely a csapatban, ossz ki 1-1 darab farkast a szabad helyekre és azzal lopd el az ellenfél visszatámadását mielőtt az összevont farkassal ütsz, az íjjász ellenségeket pedig még mellőzd. Ha nincs hely vagy elfogyott a darabos kiszerelés, akkor idézéssel old meg, hogy ne támadjanak vissza a fő farkas-falkádnak. Hogy ne maradjon célpontnak az ellenségnél: sebesség varázslat és várakozás, illetve a darázsraj a barátunk. Hatáskör: íjjászok ellen el lehet felejteni, 2. szintű lények ellen felejtős, hős védésre alkalmas első sorban. Ha elfogytak az 1. szintű ellenfelek dobd ki a csapatból.
8/10