Medúza

A medúza az a lény, ami a káosz várak gerincét adja. Képessége rendkívűl hasznos és akkor is hat, ha az ellenfél életmennyiségét támadási sebzéssel nem sikerült csökkenteni. Hősők ellen általában nagyobb mennyiségben azonnali halált okoz. A végjátékban is fontos szerepe lesz. Macskaügyesség varázslattal megáldva terminátor lesz belőle.


![]() 8 |
A választott célpont kétszer támadhat. Brutális varázslat lehet, ha a megfelelő lényre varázsoljuk, pl medúza , aki végtelenszer lő és kövé dermeszt .


![]() 6
|
![]() 19
|
![]() 17
|
![]() 5
|
![]() 18
|
![]() 24
|
![]() 19
|
![]() 17
|
![]() 999
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszInfo: A játék egyik legerősebb 2. szintű lénye. Ahogy az a tünde kommentben olvasható 2. szintű lénnyel nem nagyon játszunk. Azonban a leghúzósabb pályákon persze ez nem tartható. A medúza azonban megfelelő pályakiosztásnál értelmes befektetés lehet. Megoldás: A mannakitöréssel a zűrzavar költsége 1 manna pontra csökken. Így a neverending stoppolás és a neverending nyilazás ellenséges lény szinttől függetlenül nyert ügy lehet. Hatáskör: A káosz a játék leggyorsabb népe a kaland térképen. Aki tökön lövi magát azzal hogy a medúzákkal lefelezi (inkább lenegyedeli a csapata lépésszámát) hát annak úgy kell.
10/10