Sárkány Gólem
Jobbak az értékei, mint a titánnak és mechanikus, tehát nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, valamint első ütés képessége van, ráadásul mások első ütését még semlegesíti is. Kitűnő lény. Ha teli vagyunk varázslókkal érdemes őt választani a védelmükre. Később fog elfogyni jóval mint a párja, azonban ne feledjük, hogy a titán a játék legjobb lövőlénye. A döntés igen nehéz lenne, ha nem kéne a titánhoz kastély megépítése. Így az olyan pályákon, ahol igencsak összekell kaparnunk pénzünket, jobb választás a sárkány gólem.
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...
Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.
Első ütés
A lény képes az ellenfelére megelőző ütést mérni, mielőtt az támadna.
55
|
34
|
34
|
9
|
36
|
220
|
N/A
|
34
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.3
|
Hét
2
|
Hó
8
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-03-27 19:36:43
VálaszInfo: erős közelharci lény, terepen gyorsabban mozog mint a titán, de sajnos nem repül és nem is gyógyítható. Néhány héttel ezelöttig bizton állítottam volna hogy labdába se rúghat a titán mellett de mostanra van egy-két trükköm (szeretném leszögezni hogy a tippeket nem teszteltem). Megoldás: élet 2. szinten elérhető a vértanúság tehát nem nehéz elérni akkor sem ha a vendég mágus nem élet, szóval illúzió gyártás és vértanúság és a veszteségek nullázhatóak. A 2. szintű rendmágia ugyancsak könnyen elérhető és a gólemsárkány gepje a repülés varázslattal máris meg van oldva (figyelem! a főmágusnak ilyen apróságokra nem lesz ideje szóval kell egy asszisztens). Az őrangyal hatásos varázslat, de ha nem élet vendéggel dolgozunk akkor bizony türelmesnek kell lennünk mire összejön (Equilibrisben 4. szintű mágia csak). A javasolt vendég egy halálmágus, ugyanis az 5. szintű vámpírérintés hatásos míg az élet 5. szintű feltámasztás hatástalan. Hatáskör: a vámpír érintés lutri hogy bejön de ha igen akkor brutális egységgé válik a gólemsárkány (lásd a linket az ördöggel a titán commentben), azonban ne feledkezzünk meg az elsőcsapás okozta problémáról! Meg kell szenvedni az ütős varázslati háttérért, de az alap varázslatok miatt (repülés, vértanuság, illúzió) nem fog fájni a fejünk. Az ütős varázslatok (menedék, őrangyal, vámpírérintés) elégé mázli kérdés, cserébe fenn áll a választás lehetősége a vendégmágusra, ami kivételes ebben a játékban. Hihetetlen hogy a rendhez írok tippet, de rámtámadtak ezek az ötletek...
Davishun1995 7 éve, 2017-03-04 11:31:16
VálaszAz a vicces még ebben a gépben hogy mechanikus jól van az csak ott van a törpe aki irányítja azt meg lehetne varázsolni. Amúgy meg tök király nekem tetszik
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-08 01:24:48
VálaszA sárkány gólem feltalálása ugye a Rend hadjárat sztorijában van. Nem azt mondom, hogy nehéz lenne nélküle élni, de éppenséggel nem egy nevetséges lény, kár, hogy nem repül, azazhogy ezen könnyen segíthetünk... ;) Kicsit kevés az életereje, de az egyik legkellemesebb közelharcos lény: azonnal ott terem, bárkire elsőként csap le, és jól állja a sarat. Csak a sebző varázslatokkal nincs jóban.
7/10