Ork
Bár közelharcban ugyanolyan erős, mint balta vetésben, az ork gyenge karakternek számít. Ennek oka nem más, mint az a tény, hogy rövid hatótáv képessége miatt, csak akkor fog teljes értékű sebzést okozni, ha az ellenfél az arcába áll.
Rövid hatótáv
A távolsági támadás sebzés mértéke jelentősen csökken nagyobb távokon. A lény csak a közvetlen elötte álló ellenfelekre képes teljes értékű távolsági sebzést mérni.
3
|
11
|
9
|
4
|
18
|
12
|
11
|
9
|
6
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
2.3
|
Hét
16
|
Hó
64
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-02-28 07:57:28
VálaszInfo: A káosz legjobb játékkezdő és a 3ból a második oka ennek az orkok. Kevés a lövése ezért meg kell becsülni és ki kell maxolni, cserébe közelharcra is jól használható. (Equilibrisben a csatlós kábítás képességét is megkapta, amivel így a játék egyik legerősebb 1. szintűje lett) Megoldás: a káosz varázslatok gyönyörű harmóniában vannak az orkkal. Ezek a gyorsítás (így ki tudja várni hogy elég közel de ne túl közel merészkedjen az ellen), a vérszomj, a szerencsétlenség és a zűrzavar. Halál vendég esetén a gyengítő sugár, természet vendég esetén pótolható a sebesség varázslat, ha pedig elérhető az óriás erő és a káosz hidrahelath varázslata(Equilibris) gyakorlatilag 2. szintű lényt tudunk belőlük varázsolni (a szó szoros értelmében). Hatáskör: Az előbb leírt lehetőségek miatt reális esély van akár 2. szintű csapatok ledarálására is veszteség nélkül, amire csak egy másik lény képes rajta kívül (félszerzet). Amint van 3. vagy 4. szintű ütő varázslatunk az orkok ideje leáldozóra fordul.
7/10