Gonosz szem

Egy elég idegesítő lény, képessége, miszerint véletlen gonosz varázslatokkal sújt kellemetlen, azonban a fejlesztők valami érthetetlen okból berakták a hatástalanítás varázslatot is. Így esély van rá, hogy a megtámadott ellenfélről minden addig rá tett ártást eltávolítson. A játék elején az általa megtámadott lények komoly hátrányba kerülhetnek, a közép játéktól viszont nincs értelmük, hisz hősünk addigra már atombombákat hajigál majd.


![]() 7
|
![]() 8
|
![]() 15
|
![]() 6
|
![]() 29
|
![]() 26
|
![]() 16
|
![]() 15
|
![]() 15
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszSzerintem ezt a lényt is megcsinálhatták volna olyanra mint a meduzákat végtelen lövés.De azzal egyet értek hogy ezeket folyton érdemes magaddal vinni mert igen hasznosak a vég játékban is.

VálaszJa, a hőseimről mindig leszedik a Halhatatlanság italokat, akármekkora mágiaellenállásuk van. Utálok ellenük harcolni, viszont ez az egyik olyan lény, amiből akár már 2-3 darabot is érdemes magaddal vinni, ha találsz.

VálaszMarha poén lény, az biztos, legalábbis ha nem ellened van... és tudtommal a hatástalanítás csak az áldásokat szedi le, tapasztalataim szerint még a mágiavédelmet is kijátssza (nem tudom, hogy a 100%-osat is-e, de annyi biztos, hogy még soha nem láttam kivédeni). Emiatt kimondottan a leggonoszabb átkok közé számít, mert ha van áldás a lényen, akkor az nem véletlenül van rajta... és olyankor szinte biztos, hogy a hatástalanítást adja be.
7.5/10