Szellem
A szellem egy érdekes karakter a játékban. Méghozzá azért mert nagyon megoszlanak róla a vélemények. Nagyon jó lény, mivel öregítés átokkal sújtja ellenfeleit, másrészt pedig repül, testetlen és még élőhalott is a rájuk jellemző immunitásokkal. Ez mind szép és jó, de valamiért mégis mindig hamar elfogy és kevés jön belőle. Mindenképpen jobb választás, mint a cerberus, de ha lehetőségünk van rá, egy külső lény tábort mindenképpen foglaljunk el, mert hamarabb fog elfogyni, mint gondolnánk.
Repülés
A repülő lények képesek minden akadály vagy várfal felett átrepülni és a mozgásuk egy csata közben csaknem kétszerese földhöz ragadt társaikhoz képest.
Testetlen
A testetlen lények közelharci és távolsági védelme +100%-ot kap a csata elején.
Élőhalott
Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem
Cerberus
A cerberus hasznos is, meg nem is. Jobbak az értékei, mint a szellem nek, de a szellem legalább élőhalott és testetlen is, amivel +100%-ot kap távolsági és közelharci támadás esetén. A cerberus élő, így rá hatnak az elmére ható varázslatok. A ...
4
|
15
|
15
|
6
|
28
|
15
|
N/A
|
15
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
1.3
|
Hét
9
|
Hó
36
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-02-27 17:34:11
VálaszInfo: a játék egyetlen 2. szintű lénye, amit a kései játékokban is lehet használni. Repül, ezért gyors és nem lassítja a csapatot, a nekromancia miatt pedig ingyen szaporulatra lehet szert tenni. Megoldás: a játék elején 1 darabos kiszerelésben öregíthetjük az ellenséges lényeket. Mivel az ütőereje nagyon gyenge, ezért ne számítsunk arra, hogy majd aprítja nekünk az ellenséget (meg lehet próbálni, de nem érdemes). A sacrifice varázslat kiváló alanya tud lenni, másra sajnos nem igazán használható a későbbi játékban. Hatáskör: Érdemes megfontolni, hogy egy értékes helyet feláldozva egy hős elől a szellemet tegyünk a végső csapatba. Szerintem nem, ha szükség van a 4. szintű lény feltámasztására, akkor mellőzzük a szóban forgó csatából a vámpírt és rakjuk be a szellemeket áldozatra készen.
5/10