Természet
Lények
Varázslatok
Lény képességek
Hős képzettségek
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli fél éve, 2025-06-13 14:03:09
VálaszMivel a kiegészítős lények nincsenek felsorolva, gondoltam írok ide egy kisebb véleményt a természet lényről.
Gigász : Ó te jó ég, hogy ez a lény mennyire OP az nem is kifejezés. Gyakorlatilag 2 nagyon erős íjász a küklopsz és a tünde keveréke, hatalmas életerővel és sebzéssel. Ha még pontosságot is teszel rá, gyakorlatilag nyertél. Ja és még mielőtt valaki közelharcban akarná megverni, ez a cukiság még normál közelharccal is rendelkezik. :3
10/10
Borsmatyas 4 éve, 2021-08-09 15:13:07
VálaszEgy millió fába kerülnek a tündék. Kissé szenvedés, de ahogy telik az idő, mindenki másnál erősebb lesz.
Guest13 8 éve, 2017-03-03 21:54:15
VálaszEz nem volt szándékos hogy kétszer szúrta be... bocsi.
Guest13 8 éve, 2017-03-03 21:52:02
VálaszVarázslat: A természet a varázslatok legszélesebb spektrumával tud rendelkezni, ami reálisan el is érhető a standard hősfejlesztés fázisa alatt is. Az ártó/támadó varázslatok javát a káosz varázslatok biztosítják, a teremtő varázslatokat a druidák és az áldó/támogató varázslatok javát pedig az élet varázslatok nyújtják.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Guest13 8 éve, 2017-03-03 21:09:18
VálaszVarázslat: A természet a varázslatok legszélesebb spektrumával tud rendelkezni, ami reálisan el is érhető a standard hősfejlesztés fázisa alatt is. Az ártó/támadó varázslatok javát a káosz varázslatok biztosítják, a teremtő varázslatokat a druidák és az áldó/támogató varázslatok javát pedig az élet varázslatok nyújtják.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Bizonyám és gyere a discordunkra.
SirBoncelott 2 hónapja
Nagyon jó látni, hogy fejlesztik ennyi év után is :)
Hősökkel harcoló 3 hónapja
Érdekes hogy vannak még pluszba.
manfred01 3 hónapja
Az a bajom a nagytestű, repülni / teleportálni / lőni nem tudó lényekkel, hogy csata kezdetén gyakran beragadnak tereptárgyak és/vagy saját csapatok közé.
Így megesik, hogy első körben helyben maradásra vannak kényszerítve, amíg egy szomszédos egységünkkel ...
bemirlino 4 hónapja
Sziasztok!

A fenti kódoknál van néhány pontatlanság, ezeket bátorkodom itt kijavítani.

nwcSphinx - nekem nem működött, lehet csak egyéni szocproblem
nwcGoSolo - híresen nem működik, kifagy tőle a játék
nwcOldMan - Csatában lehet alkalmazni, ...
manfred01 4 hónapja
Mivel hogy alapból nagyon lassú, így soha nem ér oda időben. De amikor már van teleport varázslatod, be tudod teleportálni az ellenség hátországába és ott eléggé pusztító tud lenni.
Mondjuk amíg nincs meg ez a képességed, addig inkább csak teher ez a lény
Zoli fél éve
Ízlések és pofonok, hogy valakinek egy lény mennyire kreatív / mennyire átgondolt. Én nemrég szereztem csak be a teljes Heroes 4et (gyerekkorom óta csak az alap játék volt meg) és nekem nagyon tetszenek. Arra meg, hogy használhatatlan lények nem tudok mit mondani, mivel majdnem ...
admin fél éve
Ennek annyi az oka, hogy iszonyat kreativitás nélküli, átgondolatlan, nagyjából használhatatlan lények.
Zoli fél éve
A Fogcsikorgató értékelését lehagytam :
6/10
Zoli fél éve
Mivel a kiegészítős lények nincsenek felsorolva, gondoltam írok ide egy kisebb véleményt a rend lényről.
Gonosz Boszorkány : Ez a lény pont az ami a neve, gonosz. Kb a mágus erősebb változata, mivel képes egy pillanat alatt szétzúzni egy ellenfelet, vagy épp ...