Természet
Lények
Farkas Tündér Kobold Fehér Tigris Szatír Tünde Griff Unikornis Lég elementál Föld elementál Víz elementál Tűz elementál Csalándarázs Főnix Tündér Sárkány Sáska
Varázslatok
Farkas idézés Tündér idézés Kobold idézés Terepjárás Nyomkövetés Sebesség Kőbör Darázsraj Fehér tigris idézés Futóhomok Kígyócsapás Óriás erő Szatír idézés Szerencse Tünde idézés Antimágia Földelementál idézés Tűzelementál idézés Légelementál idézés Vízelementál idézés Nekromancia-hárító Sebesség igéje Csalándarázs idézés Griff idézés Unikornis idézés Kígyócsapás ige Szerencse igéje Újászületés Főnix idézés Sáska idézés Tündérsárkány idézés Sárkány erő
Lény képességek
Hős képzettségek
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Borsmatyas 3 éve, 2021-08-09 15:13:07
VálaszEgy millió fába kerülnek a tündék. Kissé szenvedés, de ahogy telik az idő, mindenki másnál erősebb lesz.
Guest13 7 éve, 2017-03-03 21:52:02
VálaszVarázslat: A természet a varázslatok legszélesebb spektrumával tud rendelkezni, ami reálisan el is érhető a standard hősfejlesztés fázisa alatt is. Az ártó/támadó varázslatok javát a káosz varázslatok biztosítják, a teremtő varázslatokat a druidák és az áldó/támogató varázslatok javát pedig az élet varázslatok nyújtják.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Guest13 7 éve, 2017-03-03 21:09:18
VálaszVarázslat: A természet a varázslatok legszélesebb spektrumával tud rendelkezni, ami reálisan el is érhető a standard hősfejlesztés fázisa alatt is. Az ártó/támadó varázslatok javát a káosz varázslatok biztosítják, a teremtő varázslatokat a druidák és az áldó/támogató varázslatok javát pedig az élet varázslatok nyújtják.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.