Csalándarázs
Egy rendkívűl erős és gusztustalan lény, amit vagy a várban hagyunk, vagy a szomszéd fatelepre is egy hét alatt érünk oda.
Itt egy kép mely demonstrálja ezt: (Ugyanonnan indult két ugyanolyan hős, az alsó 1 csalándarázzsal a felső egyedül. A piros mozgás vonal egyértelmű, ennyivel kevesebbet lépett abban a körben.)
14
|
11
|
22
|
4
|
2
|
60
|
22
|
22
|
20
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Matyi 6 éve, 2018-10-11 19:11:59
VálaszA várvédelem pörölye!! Egy pontossággal plusz macsekérintéssel konkrétan nincs olyan lény aki eljutna a falainkon belüli területre(vagy egyáltalán a falhoz... XD)
Törölt felhasználó 6 éve, 2018-10-17 20:33:40
válaszolt Matyi, 6 éve, 2018-10-11 19:11:59 hozzászólására
válaszolt Matyi, 6 éve, 2018-10-11 19:11:59 hozzászólására
VálaszMacskaérintés? Szerintem az macskaügyesség akart lenni.
Matyi 6 éve, 2018-10-19 12:33:36
válaszolt Törölt felhasználó, 6 éve, 2018-10-17 20:33:40 hozzászólására
válaszolt Törölt felhasználó, 6 éve, 2018-10-17 20:33:40 hozzászólására
VálaszTagadhatatlanul igazad van... :) Elnézést a nyelvbotlásért! Épp egy jó pár napos halál küldinek voltam a végén és a vámpírérintésbe belekavarodtam így a vége fele :D Ha nem szólsz asszem egy életre macskaérintés marad... :D
Bade Grim 8 éve, 2017-01-14 22:54:01
VálaszSzerintem ez a lény ami várvédésre/bánya de támadásra..............................hát öööööö................ igen a kép magáért beszél.
Lokomotiv53 8 éve, 2017-01-08 00:16:27
VálaszA csalándarázs, amit úgy hallottam aposztrofálni, hogy túl szép, hogy igaz legyen. Erős, szapora, olcsó, gyengítést süt az ellen képébe... és hogy mi még? Lassú. Konkrétan használhatatlanul lassú, ha beteszed a seregedbe, az konkrétan mozgásképtelenné válik, szóval iszonyatos buffok kellenek, hogy visszahozd magad a mobilitás szintjére - azok a buffok meg jobb célt is szolgálhatnának talán... Várvédelemre viszont kevés jobb lény van.
8/10