Csalándarázs

Egy rendkívűl erős és gusztustalan lény, amit vagy a várban hagyunk, vagy a szomszéd fatelepre is egy hét alatt érünk oda.
Itt egy kép mely demonstrálja ezt: (Ugyanonnan indult két ugyanolyan hős, az alsó 1 csalándarázzsal a felső egyedül. A piros mozgás vonal egyértelmű, ennyivel kevesebbet lépett abban a körben.)


![]() 14
|
![]() 11
|
![]() 22
|
![]() 4
|
![]() 2
|
![]() 60
|
![]() 22
|
![]() 22
|
![]() 20
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszA várvédelem pörölye!! Egy pontossággal plusz macsekérintéssel konkrétan nincs olyan lény aki eljutna a falainkon belüli területre(vagy egyáltalán a falhoz... XD)

válaszolt

VálaszMacskaérintés? Szerintem az macskaügyesség akart lenni.

válaszolt

VálaszTagadhatatlanul igazad van... :) Elnézést a nyelvbotlásért! Épp egy jó pár napos halál küldinek voltam a végén és a vámpírérintésbe belekavarodtam így a vége fele :D Ha nem szólsz asszem egy életre macskaérintés marad... :D

VálaszSzerintem ez a lény ami várvédésre/bánya de támadásra..............................hát öööööö................ igen a kép magáért beszél.

VálaszA csalándarázs, amit úgy hallottam aposztrofálni, hogy túl szép, hogy igaz legyen. Erős, szapora, olcsó, gyengítést süt az ellen képébe... és hogy mi még? Lassú. Konkrétan használhatatlanul lassú, ha beteszed a seregedbe, az konkrétan mozgásképtelenné válik, szóval iszonyatos buffok kellenek, hogy visszahozd magad a mobilitás szintjére - azok a buffok meg jobb célt is szolgálhatnának talán... Várvédelemre viszont kevés jobb lény van.
8/10