Óriás Mágus

Ez a lény a legnagyobb pofára esés a játékban. Inkább óriás, mint mágus. Mágus létére egyetlen varázslatot tud, a káosz vérszomj varázslatát. Mire az ellenfélhez ér általában szétlövik. Egy újabb haszontalan lény.


![]() 18
|
![]() 18
|
![]() 16
|
![]() 4
|
![]() 18
|
![]() 85
|
![]() N/A
|
![]() 16
|
![]() N/A
|
![]() 6
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszNa ez az a lény amit nem tudok megérteni. Konkréten olyan szinten felesleges mint a minotaurusz. Senki nem veszi meg senki nem játszik vele (max a gép XD) ha kitörölnék a játékből senki se bőgne miatta. Egyetlen pozitív tulajdonsága a harmatgyenge varázstudománya mellett az az hogy a gép sokszor ezt veszi a küklopsz helyett. És ha így tesz nyert ügyed van.

VálaszA küklopsz az egyik legjobb lövő lény 100000000x jobb mint az óriás mágus........

VálaszUgye az angol eredetiben ogre mágus, de ott is érvényes az inkább ogre, mint mágus szemlélet. De tényleg, ezek a céllövölde lények érthetetlenek... ráadásul nulla immunitás, aránylag alacsony védő, kimondottan kéne valami varázslat, ami beröpíti a csata közepére. Varázslat, ami a barbároknál ugye nincs. Esetleg egy magas szintű taktika képzettség segít rajta, de az ugye minden máson is, tehát akkor is csak küklopsz mellé jöhet szóba.

VálaszLegyünk hálásak a fejlesztőknek, hogy a küklopsz mellé rakták őket ahol legalább egyértelmű helyük van. A nagy büdös semmi. :D Komolyan szólva, ha komolyabb varázslatokat tudna és külső lény táborból szereznénk őket, akkor a küklopsz, óriás mágus, viharmadár trió talán túl erős lett volna a játékban így gyengíteni kellett. Pláne, hogyha taktika stb hőssel megyünk. Még mindig megvan az esélye annak, hogy szerzünk egy papot és megáldjuk őket párszor, és ha ezek a lények áldást kapnak, vége az ellennek. Tehát a gynegítás érthető, csak akkor ne hívnák óriás mágusnak...

VálaszNos igen... ha legalább gyors lenne (még ha nem is fér bele az imidzsébe), akkor ugyanennyiért legalább el lehetne gondolkozni. Ha a föld elementálhoz nézzük, szerintem még mindig nem kérdés, melyikük a szarabb, mert annak immunitása van - ennek meg hp-ja, jó sok hp-ja... de az biztos, hogy nem húzólény, még csak nem is veszélyes ellenfél.rnA fő baj az (akárhogy is viszonyulunk a hárpiához), hogy a barbár házban van egy használhatatlan lény (a dühöngő), és ehhez képest egyetlen extra lény: a küklopsz. Nincs is igazi választásunk, a küklopsz egyszerűen KELL és kész. Ez az óriás mágus is jó szolgálatot tenne - egy olyan seregben, ahol kellő minőségű egységek állnak rendelkezésre mellé. De így, hogy ez a nesze paraszt, vigyed típusú ócsótank a kulcslény mellé van berakva (ami mellesleg szintén nem drága), nem egy használható opció.
3/10