Rend

A rend vár erős lényeivel és hatalmas gazdasági előnyével nyeri meg a játékot. Itt található a legerősebb 3. szintű lény a dzsinn, mely olyan varázslatok tudója, amik nagyobb mennyiségben minden egységre nézve halálosak. Itt található még a játék legerősebb lövőlénye a 4. szintű titán, aminek mindegy, hogy üti vagy lővi az ellent. Nagyon hasznos varázslat továbbá az illuzió, mellyel a csatatér bármelyik lényét lemásolhatjuk és saját oldalunkra állíthatjuk. A feledékenység nevű varázslat pedig az ellenfél ijászait semlegesíti és alázza meg. Láthatjuk tehát, hogy a játék a rend várral igencsak könnyű lesz.

Hogy miért nem könnyű mégsem? Mert a lények drágák és nem sok jön belőlük, ha pedig épp összehoztunk egy kisebb sereget, az is elfogy hamar, ha nem figyelünk oda. Hiába a sok erős varázslat és legjobb lények. A titán ugyan erős, élete nem sok van, így ha az ellennek sikerül közel érnie hozzá, netán az ellenfél varázslója használja az eszét könnyen megalázhatják pl folytonos zűrzavar varázslattal. A dzsinn nagyon erős, de ha elfogy a manája hirtelen egy haszontalan lénnyé avanzsálódik. A varázsbéklyó vagy Antimágia használata után semmit sem ér. A mágus, amit az elején annyira szeretni fogunk hamarabb elfogy, sem hogy élvezhetnénk tudását.

Hogy lehet ezek ellen védekezni? Nos, sok féle képpen. Lássuk is sorra ezeket. Első és legfontosabb, hogy csapatunk sorrendjét helyes sorrendbe állítsuk. Teszem azt, dzsinnjeink a legfontosabbak, így igyekezzünk eléjük a legerősebb közelharcost állítani. Varázsló hőseinkel mindig itassunk halhatatlanság italát és gondoskodjunk róla, hogy mindig legyen náluk 3-4 flaska, ha mindenki őket támadná. Érdemes egy taktika képzettséggel rendelkező hőst tartani, hogy zsengébb varázsló lényeinket erősebbé tehessük, valamint a rend vár előnyét kihasználva neveljünk egy nemességet ismerő hőst. Ha csatát kezdünk nagyon fontos, hogy mely varázslatokat használjuk elsőként. Ha van titánunk, dzsinnünknel érdemes azt azonnal illuzióval lemásolni. Ha az ellenfélnek erősebb hőse van, azt érdemes minél hamarabb eltávolítani az élők soraiból, továbbá ha erősebb íjászokkal találkozunk érdemes őket hatástalanítani egy feledékenység varázslattal még az elején. Ha valahogy szerzünk egy természet varázsló hőst és birtokába jut a természet futóhomok varázslata, akkor csinálhatunk céllövöldét a közelharcos egységekből. Gyors, röpködő szárnyas jószágok ellen pedig a lassítás igéje a legjobb megoldás. Ha mindenkit hatástalanítottunk és készítettünk megfelelő mennyiségű illuziót, akkor kezdődhet a támadás, ami álltalában jégcsapás varázslatokkal történik. Közben pedig közelharcos lényeink csöndben várakoznak, hátha valakinek sikerül eljutni hozzájuk. Varázsolni tudó egységeinket soha ne küldjük az ellenfélhez közel, még akkor sem, ha már nincs több manapontjuk. Az ilyen műveletek általában komoly veszteségekkel járnak.

Milyen lényt érdemes venni? Tulajdonképpen ebben a várban nem nyúlhatunk mellé. Az egyetlen gyenge láncszem a naga. De ő is csak azért, mert a társa a játék legbrutálisabb varázslólénye, mely megléte nélkül sokkal nehezebb a játék. A törpök tökéletes védelmet nyújtanak a hősnek a játék végén is, hisz tömzsi, nehezen fogyó lények. A félszerzet ugyan gyenge, de képessége miszerint 4. szintűeknek nagyobb sebzést okoz hasznos lehet, egyébként meg más lővő lényünk ugysem nagyon lesz. Persze a titán is lő, de mivel kastély kell a megépítéséhez, így titán barátaink csak a játék vége felé lépnek a mi oldalunkra, addig valahogy életben kell maradnunk. 2.szinten az arany gólem egy rendkívűl strapabíró és erős lény, melyen nem sokan tudnak átmenni. Egy tömör falat képez, amin nincs átjárás. A mágusok gusztustalan varázslataikkal tudják segíteni a többi varázslónk munkáját, de vigyázzunk velük, az ellenfél előszeretettel vadássza le őket, akárhogy is rendezzük csapatainkat. A sárkány gólem egy szintén remek főlény, melyet képességei erőssé tesznek.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
Feledékenység

5
Egy nagyon gusztustalan és erős varázslat. Egy távolsági támadóra varázsolva nem tud többé távolsági támadást használni. Mechanikus lényekre nem hat, így a balliszta továbbra is pusztíthat.
Zűrzavar

3
A célpont a következő körből kimarad.
Varázsbéklyó

3
A célpont minden elköltött varázspontja után 10-et sebződik.
Antimágia

5
A célpont minden varázslatra immunis lesz, beleértve a saját varázslatokat is. Új varázslatokat már nem kaphat, így a gonosz szem nem tudja átkozni egyáltalán, de a régi ártások vagy áldások nem tűnnek el. A játék elején hasznos lehet, ha pl ...
Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb ...
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Futóhomok

3
Akadályt teremt az ellenfelek elött, ami akár egy körrel is lassíthatja őket. Nagyon hasznos varázslat, ha jól használják.
Lassítás igéje

8
Minden ellenfél mozgását és gyorsaságát felezi. Nagyon hasznos varázslat repülő, vagy gyors lények ellen. Időt nyerhetsz vele.
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Naga
Egy lény, melyet ritkán látunk majd csapatunkban, de nem azért mert rossz vagy haszontalan, hanem mert a párja a dzsinn , melynek beépített képessége, hogy megnyered a játékod abban a pillanatban, amikor az épületüket megveszed. A védői jók, és a képessége ...
Törpe
A törpék rendkívűl jó első lénynek számítanak a játékban. Ugyan nem túl erősek, de nehezen fogynak el. Sokszor a végjátékban a dzsinn elé még mindig törpéket fogunk állítani védelem gyanánt. Mivel a mágia ellenállás ...
Félszerzet
A félszerzet egy rendkívűl jó lővő lény. A közép játék után már nem nagyon lesz a csapatunkban. Ha épp nem úgy állunk anyagilag, hogy 200 dzsinn t megvegyünk, az óriás gyilkolás képessége miatt 4. szintű lények ellen néha néha még ...
Arany Gólem
Az arany gólem maga az áttörhetetlen gát. 75% Mágia ellenállás , mechanikus és 50 élete van. Rendkívűl erős 2. szintű lény, ami csapatunk összes tagját megvédi a játék végéig.
Sárkány Gólem
Jobbak az értékei, mint a titán nak és mechanikus , tehát nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, valamint első ütés képessége van, ráadásul mások első ütését még semlegesíti is. Kitűnő lény. Ha teli vagyunk ...
Lények
Varázslatok
Lény képességek
Hős képzettségek
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-03-30 20:45:23
VálaszVarázslat: A rend bír a második legyszélesebb spektrumú mágiagyűjteménnyel, bár ha nagyon szigorúak vagyunk akkor a legszélesebbel. Hogy a legfontosabb varázslatokat megemlítsem: lassítás ige, örjöngés és hipnózis. A többi varázslat is hasznos de specifikus és elég sok a haszontalan is. Azonban az erős varázslatok nagyon ütnek a specifikus varázslatok a helyzetükben szintén (szóval túlon túl is erősek a varázslatok). A rend varázslatok begyűjtése erősen javasolt, óriás pályán kötelező, lehetetlen pályán pedig csak azokkal lehet rendesen érvényesülni.
Lények: a dzsin-titán páros egy csomó csatát megnyer nekünk (a hősök csaknem nézők csupán, ami Equilibrisben pláne igaz: dzsin lassítás igét nyom azután illúziókat gyárt, a titán meg szétlövi az ellenséget), persze a recept nem mindig működik és a hősöknek is be kell szállnia a csatába (meg ne sajnáljam őket). A játék elkezdése közepesen nehéz ezzel a néppel (se nem könnyű se nem nehéz), amint vannak dzsinek vége minden nehézségnek.
Hősök: dzsin-titán pároshoz élet mágiát kell, naivság azt hinni, hogy holmi vámpírérintéssel a távollövő titán többet profitál, mint egy felélesztéssel vagy őrangyallal. A gólemsárkány választásnál már más a helyzet (annál a lénynél leírtam egy tippet). Nemest a csapatban tartani nincs értelme, legfeljebb nagymester nemességig nézőnek és tapasztalati pont piócának.
Végső felállás: főmágus, pap/halálmágus, taktikus, felderítő, aszisztens és dzsin plusz titán. Az aszisztens és a felderítő talán összevonható, akkor van egy kiadó hely.
Megjegyzés: nem szeretemezt a népet, ahogy már korábban rá világítottak az ellentmondásaimra a rend kapcsán, ennek tudható be. Valamit azért írtam most, de nem erőltettem meg magam.
Guest13 2017-03-15 23:08:49
VálaszAz alapján amit írsz úgy tűnik vagy ismerted vagy utána néztél az Equilibrisnek. Van egy csomó kiegyensúlyozó dolog amire szerintem nagyon is szükség van. A várkapu jó varázslat (Equilibris módosítással is) de túlzás volt a csatából is haza teleportálni (tudom, mert szoktam használni üss és fuss taktikát). A 100% mágia ellen az átkok most sem hatnak de az eloszlató és hatástalanító igék igen (egymagukban viszont azt hiszem nem). A csapat társ viszont tud áldani 100%os mágiaellenálló hőst. Ez nagy probléma volt az alap játékban (már ott észrevettem) és öröm hír volt, hogy ezt kijavították.
Én csak max. szinten játszok mozgó csapatokkal (Equilibrisben kivették a felesleges sétálgatást, csak akkor lép ha a hatókörében felejted egy csapatodat). És okosabb lesz, sokkal erősebb, de még így sem elég okos. A várból kijönnek a csapatok ha egyértelmű túl erőben vannak az ostromlókkal szemben, de ha úgy érzékelik (a gép úgy számolja, hogy nem) akkor bent maradnak, mert az biztonságosabb. Majd megmutatom egy videoban a mannakitörés lényegét, amikor 1500 sötétbajnok + 1200 angyal + 1800 goblinlovag + 1500 kereszteslovag + 320 behemót + párszáz grif + egy erős taktikus hős ellen megyek 55 ördöggel.
Szeretem a szuper hősöket, de nincs sok értelme, egy bizonyos idő után, ahogy a hordányi lényeknek sem látom sok értelmét. Az ideális szintet 20-30. szint közé tenném, azok az éppen szuperhősök lettek kategória (bár az még inkább alatta).
Lokomotiv53 2017-03-15 17:07:49
VálaszMi ebben a szerencse, azon kívül, hogy neked lesz igazad? :P Sejtettem, hogy megint valami Equilibris-es rebalansz lappang a háttérben, de végső soron ez a játék, az Equilibris más tészta. Ha elveszik a titán káoszhárítóját vagy a lassitást elme-varázslattá teszik (a la kimerültség), azzal is bedöntik a rend lehetőségeinek a többségét.
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy csináltak-e valamit a 100%-os mágia ellenállás (hősöké) ellen, mert az is a veszettül OP dolgok közé tartozott, gyakorlatilag ki lehetett dobni az összes átkot a kukába.
Mindazonáltal a várkapu még térkép varázslatként is megéri a pénzét.
A mesterséges intelligencia a nehézség emelésével sem kezd el okos lenni? Például ha megpróbálna kijönni a várból, amikor éppen kívülről rohasztom szét a seregét...
A manakitörés pedig felteszem, megintcsak akkor jó, ha a Heroes-sorozat szempontjából kifacsart pózban, csupahős-sereggel mész, ahol van olyan hős, aki kb. pont arra jó, hogy egy ilyet elvarázsoljon. Viszont ha éles a helyzet, és egyet vagy kettőt varázsolhatsz, mielőtt az ellen gőzerővel nekedront, akkor aligha lesz közte. Mire pedig ráérsz ezzel foglalkozni, a manád már menthetetlen, a csata még két körön belül véget ér.
Hát igen, azontúl, hogy kétségkívül nem vagyok egy versenyjátékos, nem rajongok azért, hogy a szuperhős-seregek egy idő után szinte tetszőleges számú lénnyel elbánnak, így a játék 80%-át ki is lehet dobni a francba. Mindazonáltal kíváncsi vagyok, hogy mire jutottál ennyi tapasztalattal - pláne, hogyha a seregedben még van is lény. :D
Guest13 2017-03-15 15:58:52
VálaszAz hogy valamire nincs idő egy nagyon jó meglátás, erre a problémára van az aszisztens ha olvastad a népekhez írt stratégiámat. Szerencsére az Equilibrisből kipucolták a várkapu varázslat ellövését a csata során (már csak kizárólag térkép varázslat).
A feketesárkány kérdésnél nagyon függ, hogy hány van belőle, hány van a te egységeidből és így tovább. Sikerült végre elkészítenem az első videomat, de még nem tudom feltölteni, ha meg lesz szólok. Abban 221 feketesárkány ellen harcolok 55 ördöggel és csak az életmágiának köszönhető hogy a többiek ép bőrrel megúszták. A várfoglaláshoz is lesz szemelvény ahol 90 viharmadár véddi a várat 4 ördöggel szemben. (Persze az NPC nem valami okos de akkor játszhatatlan lenne és ember ember ellen megint más tészta. Utoszónak a mannakitörés az egyik legértékesebb varázslat :D
Lokomotiv53 2017-03-15 14:52:46
VálaszÉn meg pont fordítva látom, gyakorlatilag az eloszlatás-szerű varázslatokon kívül mind használható, és a repertoár elég széles: sebzés, támadó és védekező szellemű áldások, idézés, ehhez jönnek hozzá az általad említett mozgató és mind control varázslatok, és még külön kalapba raknám a Várkaput. Még a Látomás is egy kedves kis fícsör két manáért. Ezzel szemben az életpont alapú varázslatokat előbb-utóbb mindenhol ki lehet dobni, a Halál átkainak a többsége egyszerűen nem elég jó ahhoz, hogy gyorsan segítsen, és azért a varázsbéklyó-varázspióca-manakitörés-mágikus tükör és társaik is elég kamu varázslatok, amiket éles helyzetben soha nem fogsz elvarázsolni, mert egyszerűen nincs rá időd.
Azért gondolom, hogy van, mert én személy szerint csak Renddel merek nekimenni semleges seregként, és Tapasztalt Rend mágussal, sok dzsinnel (mondjuk 3x-4x annyi, mint fekete sárkány) és ízlés szerinti (legalább egy, de ha sok van, az csak jobb) titánnal veszteség nélkül el is pucolom - avagy ha Várkapuval kilépsz a csatából, az illúziók tovább harcolnak.
Na például ez teszi a Rendet sokoldalúvá.
(Persze ez nem valami elegáns megoldás, felteszem, a hős nem részesül a tapasztalatból, de rendszerint nem is azért kell. Eltagadni viszont a lehetőséget - amihez szerintem hasonló nincs semelyik másik frakcióban - nem lehet.)
Guest13 2017-03-15 11:58:49
VálaszÚgy érzem nem sikerült a lényeget megvilágítanom. Amiről nem írtam, hogy a rend varázslat gyűjteménye tartalmazza a legtöbb haszontalan varázslatot. Csak nem megközelíti az 50%ot a haszontalan varázslatok száma az összes varázslathoz képest. Ezt még tetézi az amit írtam, hogy egysíkúak a varázslatok: elmozdítás-lassítás-vakítás-lassításige-teleport (feltartóztató és stoppoló), illúzió-fantomkép(teremtő), örjöngés-hipnózis (irányító). A hasnos-haszontalan varázslatokat most nem tárgyalom ki.
A rendnek önmagában semmi esélye nincs a feketesárkányok ellen, nem tudom miért gondolod hogy van. Gyakorlatilag önmagában csak az életbek van esélye a fekete sárkányok ellen a menedék varázslattal (de igazából önmagában az is kevés). Ami önmagában elegendő lehet az a halál a vámpírérintéssel és az áldozással.
Lokomotiv53 2017-03-14 16:23:29
VálaszÉpp azért. Gyakorlatilag minden varázslat használható. És azért nem feledkeznék meg a Várkapuról sem, hamár mozgáspontot számolgatunk. Habár fekete sárkány-irtásra sem utolsó. Ki akarna visszamenni onnan, ahol válogathat a módszerek közül, hogy hogyan alázza szét az ellenséget, oda, ahol jó, ha egy alkalmas taktikája van?
Guest13 2017-03-12 17:47:03
VálaszHát erre rá kell cáfolnom :D A rendnél klisésebb nép nincs a játékban. Lassítás(vagy ige) és szétlövöd az ellenséget (félszerzettel vagy titánnal), ha közeledik vissza tologatod elmozdítással(ha van teleport akkor soha el sem érnek). Ha íjjász az ellenfél feledékenység és szétlövöd, ha repül róla készített illúzióval eteted a pálya túlsó felén és szétlövöd. Ha van illúzió (vagy fantomkép vagy dzsin) titánt másolsz és szétlövöd. Bármilyen kombinációd is van varázslatokból a csata folyamata ugyan az: az ellenséget szétlövöd... Az őrjöngés egy butított hipnózis, a játék két legerősebb varázslata, de én személy szerint hülyét kapok valahányszor ezzel a néppel próbálkozok...
Lokomotiv53 2017-03-12 14:01:46
VálaszJa, a Rend a legélvezetesebb, ez bizton állítható. Kicsit ironikus azért, hogy míg mondjuk az Erő inkább várvédelemben jeleskedik (legalábbis a lények), addig a Rend a legpusztítóbb várfoglaló frakció, gyakorlatilag nagyobb szívás ellene várban védekezni, mint kint.
Mindazonáltal egy mechanikus Rend-sereg és az élőholtak szerintem elkaphatják.
Guest13 2017-03-05 13:08:30
VálaszÉs ez még csak a jéghegy csúcsa, láttam 10ezer feketesárkányt ahogy renddel megölette saját magát. Veszteség nulla, 10ezer feketesárkány kicsinálva.
nandihg 2017-03-04 23:40:48
VálaszBárki bármit is mond, számomra mindig is úgy érződött, hogy a Rend a legjobb faj. Főképp azért, mert a legtöbb varázslatuk nem számhoz kötött, hanem utlity (pl.: Látomás, Vakítás, Feledékenység, stb.) ami bármilyen egységszámnál hatásos, ezért a játék későbbi stádiumaiban sem kezdenek lemaradni. Ez nagyon kibukik a Mester/Nagymester varázslatoknál - az Őrjöngést és a Hipnotizálást emelném ki itt, amik bármekkora (10 vagy 10.000) Főnixet ugyanannyira megaláz, szemben pl. a Halál/Káosz varázslatokkal, amik bezúznak pontosan X darabot. Nem olyan nehéz jól kijátszani a kártyáidat, ha az ellenfél kezében lévőkkel is játszol.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Bemirlino 4 órája
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 1 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 1 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 1 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?
admin 2 hete
Köszi, hogy szóltál, javítva!
Azrin 2 hete
Ez nagyon hasznos köszi! :)