Bemirlino profilja
Bemirlino

Név

Bemirlino
Regisztrált

3 éve
Itt járt

2 hónapja
Hozzászólt

70 alkalommal
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Bemirlino 9 hónapja, 2020-05-08 11:56:05
VálaszA teljesen egyenlő feltételeknek meg az az oka, hogy multiplayerhez készült a pálya.
Hősökkel harcoló 9 hónapja, 2020-05-05 22:33:15
VálaszHát mit mondjak valami horror pálya lett a legnehezebb fokozaton, és nem lehet csak úgy mászkálni össze vissza.
Bemirlino 9 hónapja, 2020-05-08 11:06:27
válaszolt Hősökkel harcoló, 9 hónapja, 2020-05-05 22:33:15 hozzászólására
VálaszTalán az lehet az oka, hogy a játékosok telljesen egyenlő lehetőségekkel indulnak, leszámítva az elementálokat. Mivel a legnehezebb fokozaton az egyenlő lehetőségeket a több kezdő nyersanyag miatt a gép hamarabb eléri. Ezután alap a hamarabb tündérsárkány/főnix, tippem szerint a kék egy laza 20-30 főnixel futkorászott, mire te a Varázserdőt megépítetted.
Bemirlino 9 hónapja, 2020-05-08 11:14:58
válaszolt Bemirlino, 9 hónapja, 2020-05-08 11:06:27 hozzászólására
VálaszA teljesen egyenlő feltételeknek meg az az oka, hogy multyplayerhez készült a pálya.
Hősökkel harcoló 9 hónapja, 2020-05-08 16:39:58
válaszolt Bemirlino, 9 hónapja, 2020-05-08 11:06:27 hozzászólására
VálaszJaja elég sokára lett meg.
Guest13 9 hónapja, 2020-05-09 12:00:17
válaszolt Bemirlino, 9 hónapja, 2020-05-08 11:06:27 hozzászólására
VálaszSzia, köszi a feltöltést. Kipróbáltam és sajnos azt kell mondanom, hogy még van mit javítani rajta.
1. Egyenlőtlen feltételek: mivel a lehetőségek koráltozottak és a szerencse (varázslatok, semleges seregek sorsolása) szinte sosem igazságos, ezért azt kell mondanom a pálya nagyon kiegyenlítetlen (nem szólva arról, mennyire nem mindegy hogy 100 vízelementállal vagy 100 föld elementállal kell megküzdened a hajódért).
2. Bezárható játékosok: a hajók hajóácsok helyett, gyakorlatilag olyan helyezetet teremthet elő, hogy az ellenfelek csapdába ejthetőek a saját szigetükön. Ilyenkor már a szimpla kivárás stratégiája is elegendő.
3. Szűkös hely: az amúgy is kicsi térkép nagy részét vízre pazaroltad. A játékosok a saját váruk előtt is áldozatul eshetnek a semleges seregeknek (én mindig mozgó semleges seregekkel játszok).
4. Tapasztalati pont hiány: rendben van ha nem szeretnéd, hogy a játékosok (fél)istenekkel szaladgáljanak, de az, hogy kb. lehetetlen tapasztalot növelni az sincs rendben.
5. Üresjárat: az első 5 nap azonnal üres járat, hogy megszerezzem a townhall-t. Kb. 4 hónap (kb. 4 órámba tellett) a játékot végig vinni, amiből elég sok üres nap volt. Én csak akkor nem csinálok semmit egy adott napon, ha tényleg nincs mit csinálni vagy nincs értelme annak, hogy bármit tegyek. A feltöltött végigjátszás videon látható kb. 35 hónap az vállalhatatlan.
6. Elpazarolt főhős: mivel a hős szintjét nem tartottad 1. szinten és adtál neki 2 szint idézést és 1 harcot, gyakorlatilag az a kevés tapasztalati pont is elpocsékolódott.
7. Ha valóban multira szánod, akkor maradj meg 2 játékosnál, 4 ember nem fog élvezhető játékot játszani (túl sokat kell egymásra várni).
Hősökkel harcoló 9 hónapja, 2020-05-09 16:23:15
válaszolt Guest13, 9 hónapja, 2020-05-09 12:00:17 hozzászólására
VálaszAzt én csináltam, hamarabb vége lett volna könnyű fokozaton, de minden így van ahogy kifejtetted. Nálam a piros járt pórul.
Bemirlino 9 hónapja, 2020-05-09 19:56:28
válaszolt Guest13, 9 hónapja, 2020-05-09 12:00:17 hozzászólására
VálaszSzia!
Kösz a kritikát, igen, már én is kiszűrtem a végigjátszásból pár hibát.
1.:Igen, a véletlenek mindig bezavarhatnak, és már csak az is egyenlőtlen feltételeket szül, a négy játékos négy különféle elementállal kezd, pedig ez volt a koncepció alapja, amikor el kezdtem készíteni a pályát. Ezt próbáltam úgy kompenzálni, hogy pl. a víz elemántálok szigete egy nagy mocsár, és csak lassabban lehet haladni, de azért ez nem elég. A hajót őrző elementál nem véletlen, mindig az ellentétes elementállal kell megküzdeni, itt a pirosnak van a legnehezebb dolga.
2.:Nem fűzök hozzá semmit, telljesen igazad van.
3.:Itt az volt a gond, hogy, azzal kezdtem a pálya készítését, hogy megrajzoltam a szigetek határait. Utána a saját makacsságom nem engedte, hogy változtassak rajta.:/
4.:Ezt a harmadik pontra vezetném vissza. A négy nagy szigeten már nem volt hely, a tengerre direkt a plusz xp-ért tettem a négy szigetet, de nem volt elég.
5.:Ez nehézség kérdése, kisebb nehézségi szinten kifejezetten pörgős a pálya. Tudom, hogy úgy kéne, hogy champion fokozaton is élvezhető legyen. Itt az a baj, hogy sem én, sem a tesztelőim nincsenek azon a szinten, hogy ezt tesztelni tudjuk.
6.:Ez is a véletlenek műve, csak annyit állítottam be, hogy 5. szintű legyen. És tudjuk, hogy a gép így ritkán ad használható képzettséget.
7.:Ma ki lett próbálva multiban, három emberrel, tényleg nem volt jó.
Konklúzió: Így utólag rájöttem maga a koncepció is hibás, de próbálok rajta javítani, amennyit tudok, majd ha fenn lesz a javított verzió, jelzek.
Guest13 9 hónapja, 2020-05-09 21:58:49
válaszolt Bemirlino, 9 hónapja, 2020-05-09 19:56:28 hozzászólására
VálaszSziasztok!
Nem írtam a pályakiosztást: legnehezebb szinten, mozgó semleges seregek. Kaptam darázsraj varázslatot (ez nagyon sokat számít, nagy szerencse). Az aranybányát cerberusok védték, ami szerintem gyenge véddelem (bár így is több hét volt bevenni). Equilibris -szel játszottam, ez azt hiszem nehezítés de nem biztos...
Írog pár tippet, hátha tetszik:
1. Tegyél be 1. szintűekkel védett dolgokat (malom, vizimalom stb., vagy csak szimplán kincses kupacokat)
2. Ha víz akkor hajóácsok, és javaslom a hajóidézés pergament (nem feltétlenül ingyen).
3. Tenger helyett folyókat ajánlom hidakkal vagy ha ragaszkodsz a tengerhez, akkor válassz nagyobb térképméretet és akkor is alkalmazhatsz hidakat.
4. Tegyél le kincses ládákat, ha nem is ingyen de a bányák mellé (figyelj hogy ne nagyon lehessen lopkodni). A kincses ládák átlag kissebb mint 1000 tapasztalati pontot adnak per láda. Ha tudni akarod, hogy hány szintet lépnek a lerakott ládák és TP gyüjtők alapján készíts egy üres map-ot ami csak a ládákat tartalmazza és megnézheted. A lények legyőzéséből nyerhető TP kiderítésére hasonlóan egy üres mapon, használj cheat-eket és a hős mellé tegyél pl. 1000 főnixet.
5. Az első ponthoz adott tippek szerintem jó eséllyel orvosolják ezt a problémát is. Próbálj belőni egy fokozatos kihívást: legyenek 1., 2., 3., 4., szintű ellenfelek és akár spéci seregek.
6. Inkább tegyél le ingyen kincses ládákat, szintlépőket, oltárokat, és ne a hős szintjét állítsd vakon, had döntsön a játékos maga.
7. Ha nagyon ragaszkodsz a 2+ játékos módhoz akkor nagyon koncentrálni kell a körök és a játék hosszának lecsökkentésére. Például 2 héten belül legyen 4. szintű lény (persze ügyességtől függően) és még további 2-3 hét viselhető mielőtt a játékosok végképp elunják magukat.
+ Szerintem ez az elementálos dolog jó ötlet, színt visz a játékba. Én személy szerint nem kötném ki, hogy milyen renddel játszon a játékos, egyszerűen csak elementál verbúválókat kapnak akár természettel vannak akár nem. Mindenki kapjon mind a 4 féle verbúválót, aztán be lehet mutatni, ki hogyan boldogul velük. Ha csinálsz 4 elementálos semleges seregeket, azok már önmagukban is nagyon nehéz ellenfelek (nem kell még explicit a létszámot is állítgatnod).
Remélem hasznosnak találod valamelyik tippemet.
Hősökkel harcoló 9 hónapja, 2020-05-04 18:09:31
Válaszxl-es pályát is csinálj rendes alvilággal sok sok ellenféllel.
Hősökkel harcoló 9 hónapja, 2020-05-04 18:08:19
VálaszLehetetlen szinten feladja a leckét.
Bemirlino 9 hónapja, 2020-05-03 21:29:02
VálaszKis önpromó: az alábbi linken letölthető az Elementálok földje című pályám.
https://www.maps4heroes.com/forum/opinions.php?map_id=716&game=4
Könnyű pálya, ajánlom kezdőknek, illetve ajánlom egy pörgős multiplayer játszmához (egy hónap után egymás torkának ugorhattok).
Hősökkel harcoló 9 hónapja, 2020-05-06 22:47:53
válaszolt Bemirlino, 9 hónapja, 2020-05-03 21:29:02 hozzászólására
VálaszVégig is toltam rohadt nehéz volt meglehet nézni a teljes végigjátszását.

https://www.youtube.com/watch?v=7hAO6KSab9Y
Mégcsak az első része van fent.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Bade Grim 5 napja
Mondjuk én teljesen kiégtem amikor láttam hogy Az Ubisoft autó sakkot csinált a heroesból az utolsó tényleg vállalható játékuk a 7volt meg a DLCje de az is régvolt mondjuk ott a balanc elég jól belet lőve nem mint itt hogy dizsn azt jó éjszakát
Throrma 6 napja
Igen, ezt próbálta meg az Equilibris mod kisebb nagyobb sikerekkel. A Heroes fejlesztői pedig inkább a kínai telefonos idlegameket fejlesztik ehelyett. Sosem lesz tökéletes ez a játék, de pont ez benne a kihívás. Még így is játszható
Bade Grim 6 napja
Az a gond hogy tényleg marhára unbalancolt a játék mert vannak egyes lények amik vannak és vannak a tényleg Jó és hasznos lények tényleg újra kéne balancolni a játékot hogy élvezhető legyen....
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Ja értem, azt azért már befejezem a pályát így ahogy van nem akarom ha elveszne a mentés.
radmutant69 1 hónapja
Csak egy gyors tesztet csináltam vele (egy kis lovaglás, egy harc, meg bementem a várba) mert nem volt még időm rendesen játszani.

Nekem látszólag működik a mod, a magyar verzión is. De csak a kaland képernyő felbontását növeli meg igazából, a csatákat és a várak ...
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Kipróbálod?,mentések is megmaradnak?
radmutant69 1 hónapja
Nem tudom már, ki érdeklődött itt, hogyan lehetne magasabb felbontáson játszani, de most úgy tűnik, végre lehet!

https://verokster.blogspot.com/2020/11/heroes-of-might-magic-iv-resolution-mod.html?m=1

Állítólag működik a dolog, még
Bemirlino 2 hónapja
https://youtu.be/HqX2e4uaOLE
A hipnózis-áldozás kombináció használatának a bemutatása. Nyilván élesben nehezebb ezt eljátszani, és itt ráadásul mindkét sereget én irányítom, de remélem lesz, aki tanul belőle.
Hősökkel harcoló 2 hónapja
Köszi majd utoljára lesz kinyírva.