Vízköpő

Kinézetre talán ijesztő lehet, de egyébként nem túl erős lény. Fontos, hogy elementál, tehát sem felélesztés, sem elmére-ható varázslat nem hat rá. Tipikus 1.5 szintű lény. A cerberusnál viszont jobb. Sajnos csak szellemmé alakíthatjuk őket.

Elementál
Ezeknek a lényeknek néhány varázslat hatástalan, például a méreg, illetve az átlagos csak élőkre ható varázslatok sem működnek. A vámpír sem tud tőlük életet lopni.
Cerberus
A cerberus hasznos is, meg nem is. Jobbak az értékei, mint a szellem nek, de a szellem legalább élőhalott és testetlen is, amivel +100%-ot kap távolsági és közelharci támadás esetén. A cerberus élő, így rá hatnak az elmére ható varázslatok. A ...
Szellem
A szellem egy érdekes karakter a játékban. Méghozzá azért mert nagyon megoszlanak róla a vélemények. Nagyon jó lény, mivel öregítés átokkal sújtja ellenfeleit, másrészt pedig repül , testetlen és még élőhalott is a rájuk ...


6

14

16

7

29

22

N/A

16

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

160
Szaporulat

Nap

1.1
Hét

8

32
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Lysander úr 2017-07-08 22:18:54
VálaszDe hol lehet találni mert a várban nem lehet toborozni?
admin 2017-07-11 17:08:44
válaszolt Lysander úr, 2017-07-08 22:18:54 hozzászólására
VálaszVízköpőket csak külső lény táborból tudsz verbuválni, feltéve, hogy az adott térképen van-e egyáltalán.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 1 hete
A videó mért szaggat így?,eléggé pici gépigényű milyen géped van?
Guest13 1 hete
* Tudomásom szerint a menedék 7 körig tart, amennyiben a mozgás/várakozás/védekezés műveleteken kívül mást nem csinálsz a hőssel vagy lénnyel.
* Amint az utolsó egység is elhagyja a menedéket onnantól számítva legkorábban 3 kör múlva léphetnek be ismét ...
Bemirlino 1 hete
Fontos megjegyezni, alig van valahol megemlítve, hogy a Menedék nem tart a végtelenségig. Ha jól számoltam, a varázsló képzettségétől függetlenül hat körig tart. Erre nyilván azért lehetett szükség, mert lehetséges, hogy mindkét sereg elvarázsolja, és ezt csak ...
Hősökkel harcoló 1 hete
Jó régóta tagja vagy a youtubén azt csak pár napja kezdted a vidizést jobb később mint soha :D:D
Bemirlino 1 hete
Újabb önpromó jellegű komment.
Alapvetően nem annak indult, de csináltam egy demonstráló videót arról, hogy valójában milyen brutálisan erős a Hipnotizálás. Szerintem minimum négy-ötszörös túlerővel néztem szembe, a végén csak azért nem hoztam le ...
Bemirlino 1 hete
Ezt a varázslatot szerintem mindenki a két kezén meg tudná számolni, hogy hányszor használta. Ugye mire oda jutunk, hogy tetemes mennyiségű átkot kell leszedegetni az egységekről, általában már van papunk, aki ezt az áldások eltüntetése nélkül képes csinálni. De azt ...
Guest13 3 hete
Ez egy nagyon jó tipp, eddig nem lett említve. Volt már, hogy sikerült megölnöm az ellenség egy hősét, de persze a soron következő egységem egy lény volt, amivel nem tudtam savazni a tetemet. Így hát fogtam a lényemet és ráálltam a hős hullájára, ilyenkor hiába kerül ...
Bemirlino 3 hete
Kis kiegészítés, nemrég vettem észre, hogy ameddig egy saját, vagy ellenséges egység rajta áll egy hős hulláján, addig azt nem lehet ezzel feléleszteni.
Guest13 3 hete
Sziasztok!
Nem írtam a pályakiosztást: legnehezebb szinten, mozgó semleges seregek. Kaptam darázsraj varázslatot (ez nagyon sokat számít, nagy szerencse). Az aranybányát cerberusok védték, ami szerintem gyenge véddelem (bár így is több hét volt bevenni). ...
Bemirlino 1 hónapja
Szia!
Kösz a kritikát, igen, már én is kiszűrtem a végigjátszásból pár hibát.
1.:Igen, a véletlenek mindig bezavarhatnak, és már csak az is egyenlőtlen feltételeket szül, a négy játékos négy különféle elementállal kezd, pedig ez volt a koncepció alapja, ...