
A természet vár dzsinnje. A lény amitől a természet vár bevehetetlen lesz. Varázsol, méghozzá jégcsapást. Nagyobb mennyiségben egy kör alatt végez egy ellenféllel. Nagyon erős, viszont ennek közelharci teljesítménye itta meg a levét. Közelharcban a mókus nagyobbat üt. Ha valahogy a közelébe jutunk, onanntól gyerek játék. A gond csak az, hogy nem jutunk, mivel közben lassít, gyengít és orbitálisat sebez. Ha nem a gép játszik vele, hanem egy húsvér ember, akkor a futóhomokkal együtt elérhetetlen bástyát épít maga köré. És persze majd az ijászainkal leszedjük, de nem fogjuk, mert első körben meghalnak... Én személy szerint csak ezért a lényért is képes vagyok elfoglalni egy természet várat. Persze a gond az, hogy nem kihívás utána a játék, a természet vár pont azért a legjobb, mert számtalan lehetőség rejlik benne és ez csak egy. Ha igazi nehéz játékot akarunk, ne vegyük meg, mert megnyerjük a játékot azonnal.




![]() 3 |


![]() 3 |


![]() 9
|
![]() 17
|
![]() 17
|
![]() 5
|
![]() 6
|
![]() 38
|
![]() N/A
|
![]() 17
|
![]() N/A
|
![]() 24
|










Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|

8x varázsolható


![]() 3 |

8x varázsolható

8x varázsolható


![]() 3 |

8x varázsolható

Egy időben sokat használtam, de aztán áttértem a tűz elementálra, mivel azt jobban lehet támogatni taktikával és varázslatokkal. De a vízelementál sokoldalúbb, ez tény.



9/10