Víz elementál

A természet vár dzsinnje. A lény amitől a természet vár bevehetetlen lesz. Varázsol, méghozzá jégcsapást. Nagyobb mennyiségben egy kör alatt végez egy ellenféllel. Nagyon erős, viszont ennek közelharci teljesítménye itta meg a levét. Közelharcban a mókus nagyobbat üt. Ha valahogy a közelébe jutunk, onanntól gyerek játék. A gond csak az, hogy nem jutunk, mivel közben lassít, gyengít és orbitálisat sebez. Ha nem a gép játszik vele, hanem egy húsvér ember, akkor a futóhomokkal együtt elérhetetlen bástyát épít maga köré. És persze majd az ijászainkal leszedjük, de nem fogjuk, mert első körben meghalnak... Én személy szerint csak ezért a lényért is képes vagyok elfoglalni egy természet várat. Persze a gond az, hogy nem kihívás utána a játék, a természet vár pont azért a legjobb, mert számtalan lehetőség rejlik benne és ez csak egy. Ha igazi nehéz játékot akarunk, ne vegyük meg, mert megnyerjük a játékot azonnal.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Kimerültség

3
A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.
Gyengeség

3
A célpont sebzését 25%-al csökkenti.
Futóhomok

3
Akadályt teremt az ellenfelek elött, ami akár egy körrel is lassíthatja őket. Nagyon hasznos varázslat, ha jól használják.


9

17

17

5

6

38

N/A

17

N/A

24
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

350
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Varázslatok

Futóhomok
8x varázsolható
Futóhomok

3
Akadályt teremt az ellenfelek elött, ami akár egy körrel is lassíthatja őket. Nagyon hasznos varázslat, ha jól használják.
Gyengeség
8x varázsolható
Gyengeség

3
A célpont sebzését 25%-al csökkenti.
Jégcsapás
8x varázsolható
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Kimerültség
8x varázsolható
Kimerültség

3
A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-05 20:26:03
VálaszKegyetlen varázsló. A dzsinn közeli rokona, aki szintén képes hatalmas erejű jégcsapást zúdítani az ellenfélre.
9/10
nyilvánvaló kapitány 2 éve, 2020-06-08 12:18:48
VálaszUgyanúgy is érdemes használni, mint a dzsinnt: ha van hely a seregben, akkor szétosztani egy nagy és több kisebb létszámú csapatra. A nagy horda varázsolja a jégcsapást, a többiek minden egyebet.
Egy időben sokat használtam, de aztán áttértem a tűz elementálra, mivel azt jobban lehet támogatni taktikával és varázslatokkal. De a vízelementál sokoldalúbb, ez tény.
Törölt felhasználó 5 éve, 2017-06-14 10:00:57
VálaszMindenkinek köszönöm, használni fogom.
Guest13 5 éve, 2017-06-11 10:16:04
VálaszA varázskönyvben rákattintva el kell hogy tűnjön a könyv és látod a csatateret. Ha aktív a futóhomok varázslat az egérmutató egy talicska. Kattintasz a csatatéren egy érvényes mezőre (érvényes: nincs terep akadály és nem áll ott lény) és lassan húzva az egérmutatót rajzolja hogy hova fogja tenni a futóhomokot. A futóhomok akkor kerül a csatatérre ha pontosan annyi mező van beszínezve amilyen hosszú futóhomokot varázsolhatsz (se hosszabbat se rövidebbet). Az egérrel egymás után tudod festeni a mezőket, ha pl. elrántod az egeret és nem tudja értelmezni a festés félbemarad amíg vissza nem húzod az egeret. Csak folytonos vonalat rajzolhatsz. Ne könnyű de bele lehet jönni.
SzuperHead 5 éve, 2017-06-08 23:45:38
VálaszFolyamatosan nyomod a térképet míg be nem adja
Törölt felhasználó 5 éve, 2017-06-07 14:48:10
VálaszA futóhomokot hogy lehet elvarázsolni, mert legalább százszor próbáltam, de egyszer sem sikerült.
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 00:12:46
VálaszHallottam már ezt a lényt felmagasztalni, nem alaptalanul. Talán a dzsinnhez áll a legközelebb, és ez azt hiszem, egész jó perspektíva... Csupa hasznos varázslat, elég hp, immunitások, olcsó is... méltán pályázik a teremtés kapuja által biztosított lényvásárló helyre, és nem érdemes packázni vele kellő mágiavédelem híján. (Persze ha odaérnek hozzá, akkor sok jóra nem lehet számítani, de utolsó szavai is igen fájdalmas átkok lesznek. :D)
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 1 hete
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 1 hete
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 1 hete
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 2 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 2 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 2 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 2 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 3 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...