Unikornis

Az unikornis egy átlagos 3. szintű lény. Hamar elfogy és a képessége sokszor haszontalan. Amelyik ellenfélre vakítást szeretnénk általában a legerősebb lény. A probléma az, hogy bizony visszafog ütni az ellenfél és máris fele annyi unikornissal harcolunk tovább egyetlen kör kimaradásért. A Griff talán jobb választás a végtelen visszatámadása miatt...

Vakítás
A támadónak esélye van ellenfele megvakítására.
Griff
A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör , óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata ...
Végtelen visszatámadás
A lény képes bármennyiszer visszatámadni.


20

20

20

6

30

80

N/A

20

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

650
Szaporulat

Nap

0.7
Hét

5

20
Képességek

Vakítás
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 éve, 2022-08-04 23:59:52
VálaszKönnyebb megvenni mint a griffet, így hamarabb lesz belőlük sok. Gyengébb mint a társa, de nem teljesen hasztalan.
7/10
Zoli 3 éve, 2020-08-09 23:58:04
VálaszHabár elég durva póni rajongó vagyok sajnos az unikornis a játékban nem lett a kedvencem. Ha megüt valakit adhat rá vakítást. Igen.... ennyi. Amíg a griff repül és végtelenszer visszatámad.
Guest13 6 éve, 2017-02-26 23:11:27
VálaszInfo: lassítja a sereget a kaland térképen (mert nem repül) és a griff helyett kell választani (ami repül, az unikornis pedig nem repül). Ezek után csak azt tudom mondani, hogy lásd. a griff kommentet. Megoldás: ha a druida már tud griffet és unikornist idézni, védekezésre és feltartóztatásra mindig unikornist célszerű választani, elsősorban a vakítás hatás miatt. Ha nem választhatnék griffet, csak unikornist valószínűleg inkább hőst raknék a helyére. Hatáskör: használatra nem javaslom.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 10 órája
https://www.youtube.com/watch?v=EyFVZaWItZE

Itt mit kell csinálni?
Hősökkel harcoló fél napja
Várjuk a v8-ast most már bármikor kijöhet, kicsit megvan csúszva.
Haboczkii 2 napja
Hősökkel harcoló 2 napja
Hétvégén jön az új frissítés.
Szvatopluk 1 hónapja
Még új vagyok itt, de a játékkal a megjelenése óta játszom. A griffek.... tény, hogy egy kiadósabb csatában szeret fogyni. Nekem az alábbi varik jöttek be, amik segítenek elkerülni a nagyobb veszteségeket ill. amikkel gyilkoló géppé is tudom olykor változtatni: óriás ...
Hősökkel harcoló 2 hónapja
Az új kieggel meg kerültek be újak is.
Hősökkel harcoló 2 hónapja
Igen most hogy átváltottam az obs-re és hagytam ezt a szar geforcet, így könnyebb a helyzet. Itt igazából a címe elárulja mivel órákig tart a csata. De utána azért odaírom hogy mivel harcoltam.
radmutant69 2 hónapja
Először is automatikusan megöl néhány lényt a megtámadott csoportból (mind a medúza támadása). Hős esetén ez ugye instant halál ugyanúgy.

A másik hatása pedig, hogy eltünteti a hullákat, így az elnyelésbe belehalt lénycsapatot vagy hőst nem lehet a csata
manfred01 2 hónapja
Amúgy konkrétan mit is jelent az elnyelés képesség? Mik a tünetei?
manfred01 2 hónapja
De hát ez egy tök kicsi pálya...nem is értem, hogy tudsz ennyi lényt felhalmozni...:)