Unikornis

Az unikornis egy átlagos 3. szintű lény. Hamar elfogy és a képessége sokszor haszontalan. Amelyik ellenfélre vakítást szeretnénk általában a legerősebb lény. A probléma az, hogy bizony visszafog ütni az ellenfél és máris fele annyi unikornissal harcolunk tovább egyetlen kör kimaradásért. A Griff talán jobb választás a végtelen visszatámadása miatt...

Vakítás
A támadónak esélye van ellenfele megvakítására.
Griff
A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör , óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata ...
Végtelen visszatámadás
A lény képes bármennyiszer visszatámadni.


20

20

20

6

30

80

N/A

20

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

650
Szaporulat

Nap

0.7
Hét

5

20
Képességek

Vakítás
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2020-08-09 23:58:04
VálaszHabár elég durva póni rajongó vagyok sajnos az unikornis a játékban nem lett a kedvencem. Ha megüt valakit adhat rá vakítást. Igen.... ennyi. Amíg a griff repül és végtelenszer visszatámad.
Guest13 3 éve, 2017-02-26 23:11:27
VálaszInfo: lassítja a sereget a kaland térképen (mert nem repül) és a griff helyett kell választani (ami repül, az unikornis pedig nem repül). Ezek után csak azt tudom mondani, hogy lásd. a griff kommentet. Megoldás: ha a druida már tud griffet és unikornist idézni, védekezésre és feltartóztatásra mindig unikornist célszerű választani, elsősorban a vakítás hatás miatt. Ha nem választhatnék griffet, csak unikornist valószínűleg inkább hőst raknék a helyére. Hatáskör: használatra nem javaslom.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 19 órája
Ja értem, azt azért már befejezem a pályát így ahogy van nem akarom ha elveszne a mentés.
radmutant69 5 napja
Csak egy gyors tesztet csináltam vele (egy kis lovaglás, egy harc, meg bementem a várba) mert nem volt még időm rendesen játszani.

Nekem látszólag működik a mod, a magyar verzión is. De csak a kaland képernyő felbontását növeli meg igazából, a csatákat és a várak ...
Hősökkel harcoló 5 napja
Kipróbálod?,mentések is megmaradnak?
radmutant69 1 hete
Nem tudom már, ki érdeklődött itt, hogyan lehetne magasabb felbontáson játszani, de most úgy tűnik, végre lehet!

https://verokster.blogspot.com/2020/11/heroes-of-might-magic-iv-resolution-mod.html?m=1

Állítólag működik a dolog, még
Bemirlino 2 hete
https://youtu.be/HqX2e4uaOLE
A hipnózis-áldozás kombináció használatának a bemutatása. Nyilván élesben nehezebb ezt eljátszani, és itt ráadásul mindkét sereget én irányítom, de remélem lesz, aki tanul belőle.
Hősökkel harcoló 3 hete
Köszi majd utoljára lesz kinyírva.
Hősökkel harcoló 3 hete
Hát elértem egy 2 kapuból álló helyre, és baromi erő van benne százezrek..
Throrma 1 hónapja
Én egy olyan képességet tudnék neki elképzelni, hogy -elvégre hidra- minél kevesebb élete van, annál többet sebez (ezzel stimulálva, hogy minél több fejét vágják le, annál több nő a helyére). Persze még így is használhatatlan lenne, de azért még félelmetesebb is.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Medúzás már a vége volt amikor átmentem a másik lejárathoz.