Tűz elementál

Közelharcabn csak egy hangyányival erősebb mint a víz elementál, viszont (viszonylag) nagyot sebez távolságiban. Nem a legjobb lövőlény a játékban, de azért mindig szívesen fogjuk látni a mi oldalunkon. Tűz ellenállása miatt a káosz varázslatok nagy része csak fele annyit sebez. Összegésében nem egy rossz lény. DE! A természet várban ott a tünde, mint a legjobb lövő lény a játékban, ott a tündér sárkány, illetve a víz elementál. Nem biztos hogy még egy távolsági lényre lesz szükségünk, inkább a sáska vagy unikornis nyelje a pénzt.

Víz elementál
A természet vár dzsinn je. A lény amitől a természet vár bevehetetlen lesz. Varázsol, méghozzá jégcsapás t. Nagyobb mennyiségben egy kör alatt végez egy ellenféllel. Nagyon erős, viszont ennek közelharci teljesítménye itta meg a levét. Közelharcban a ...
Tűz ellenállás
A tűz alapú támadások csak fele annyit sebeznek.
Tünde
A tünde kétség kívűl az egyik legjobb lővőlény a játékban. Kétszer lő és nagyot, ráadásul az első lövése mindig megelőzi az ellenét. Nem sokan jutnak a közelébe.
Tündér Sárkány
Varázsol, varázsol és varázsol. Egy gyilkológép, mely káosz villám varázslatokkal osztja a szerencsétlen ellent. Közelharcban ahhoz képest, hogy sárkány nem nagy kaland, de nincs is rá szüksége. Egyetlen gyenge pontja a fekete sárkány , hisz arra nem tud
Sáska
A sáska egy újabb érdekes lény a természet várban. Egyrészről 4. szintű, másrészről gyors és azért odavág ha kell, ráadásul le is kötözi az ellenfelét, ami az első ütés sel együtt nagyon-nagyon hasznos. Kiválóan alkalmas olyan ...
Unikornis
Az unikornis egy átlagos 3. szintű lény. Hamar elfogy és a képessége sokszor haszontalan. Amelyik ellenfélre vakítás t szeretnénk általában a legerősebb lény. A probléma az, hogy bizony visszafog ütni az ellenfél és máris fele annyi unikornis sal harcolunk tovább ...


10

10

18

6

6

50

20

18

20

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

350
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 hete, 2022-08-05 20:27:53
VálaszNem rossz egy íjász, de nem nagy cucc. Ha több külső helyen is vehetünk akkor érdemes használni, de ha csak a várban van akkor inkább mást vegyünk ki a kapuból.
6/10
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 00:09:32
VálaszLehet, én vagyok az egyetlen, de kimondottan kedvelem a tűz elementált. A szerzetes reinkarnációja, nem hat rá a tűz és a feledékenység (sajnos a pontosság sem), és momentán még egész gyors is, nem húzza a sereget. Olcsó, van elég hp-ja... nem mondom, jelentős érvek szólnak a víz elementál mellett, de szerintem megfontolandó lény az elementálok szintjén.
nyilvánvaló kapitány 2 éve, 2020-06-07 19:06:15
válaszolt Lokomotiv53, 2 éve, 2017-01-08 00:09:32 hozzászólására
VálaszEquilibris-ben nem próbáltam (az valamiért nálam instabil: jól működik, amíg első alkalommal ki nem lépek belőle, utána meg egyszerűen nem lehet elindítani, source error jóégtudjahány-at írogat), de alapjátékban és WoW-ban működik rá a pontosság.
Én ezért kedvelem jobban a víz elementálnál: lehet tuningolni a támadását taktikával és varázslatokkal.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Throrma 1 napja
Szinte biztos vagyok benne, hogy be lehet állítani, mi legyen a varázslat, de azért nem 100%
Mantis 4 napja
Elméletileg 1/1, de szerintem inkább a Titán :)
Mantis 4 napja
Nekem is az egyik kedvencem, várvédelemnél best. Főleg ha dzsinn van mellette, amik kb 2,4x-es mennyiségű illúziót képesek csinálni. Van 200 Titán, meg 1200 dzsinn (ez helyes arány) akkor az 1200 dzsinn illúzionálhat még kb 480 Titánt. Na az már szinte verhetetlen, főleg ha ...
Mantis 4 napja
Nagyon köszi. Most már kb csak azon gondolkodom, hogy egy hős ha megtanul egy új magic skillt, akkor kap egy új varázslatot is. Ez elméletileg bármelyik 1es szintű varázslat lehet, a kérdés az hogy szerinted gyakorlatilag is?
Úgy tesztelném az egyes várak erősségét, hogy ...
Throrma 6 napja
(Amit írtam, erre válaszoltam, csak valami adatbázishibát írt ki és odarakta)
Throrma 6 napja
Igen, az AI az mesterséges intelligencia és a gépi játékosra utaltam vele, hogy nem mindíg valami okos.
A create army, ha létezik, úgy emlékszem, hogy egy triggerelhető event, de lehet, hogy nincs ilyen kód, csak rosszul emlékszem. És azt teszi, amit mond, hogy létre hoz egy ...
Mantis 6 napja
Köszi :)
Lehet tájékozatlan vagyok de mi az az AI (azon kívül hogy mesterséges intelligencia?)
Igen, azon is gondolkodtam hogy adok neki timed eventtel xfőt plusszban, amit elosztok a kiszabadulás napjával (pl ha 7000.napon szabadul ki, és 80000 ezer főt szeretnék ...
Throrma 1 hete
Azt hiszem a profilkép megváltoztatására nincs lehetőség, a profil készítésénél lehet választani. De ha szólsz az adminnak, szerintem meg tudja oldani, hogy meg tudd változtatni. Ha nem, max annyi, hogy esetleg újraregiszrálsz...

A másik kérdésedre a válasz ...
Mantis 1 hete
Ja igen, lényeges. A sereg be van szorítva, és majd az x.(több száz) napon tud kijönni egy bomb-event segítségével amely eltűnteti az akadályokat (delete adverturers object)
Mantis 1 hete
Sziasztok 2 kérdés, egyik a parasztos profilkép elég bénus, hogy lehet lecserélni?
Másik, hogy csinálok egy pályát, ahol nagyon nagy seregek vannak, és csak úgy tudom összerakni, ha külön mellé rakok egy (vagy több) sereget, mivel a hősnél betelik a hely (32765 db a max) ...