Tűz elementál

Közelharcabn csak egy hangyányival erősebb mint a víz elementál, viszont (viszonylag) nagyot sebez távolságiban. Nem a legjobb lövőlény a játékban, de azért mindig szívesen fogjuk látni a mi oldalunkon. Tűz ellenállása miatt a káosz varázslatok nagy része csak fele annyit sebez. Összegésében nem egy rossz lény. DE! A természet várban ott a tünde, mint a legjobb lövő lény a játékban, ott a tündér sárkány, illetve a víz elementál. Nem biztos hogy még egy távolsági lényre lesz szükségünk, inkább a sáska vagy unikornis nyelje a pénzt.

Víz elementál
A természet vár dzsinn je. A lény amitől a természet vár bevehetetlen lesz. Varázsol, méghozzá jégcsapás t. Nagyobb mennyiségben egy kör alatt végez egy ellenféllel. Nagyon erős, viszont ennek közelharci teljesítménye itta meg a levét. Közelharcban a ...
Tűz ellenállás
A tűz alapú támadások csak fele annyit sebeznek.
Tünde
A tünde kétség kívűl az egyik legjobb lővőlény a játékban. Kétszer lő és nagyot, ráadásul az első lövése mindig megelőzi az ellenét. Nem sokan jutnak a közelébe.
Tündér Sárkány
Varázsol, varázsol és varázsol. Egy gyilkológép, mely káosz villám varázslatokkal osztja a szerencsétlen ellent. Közelharcban ahhoz képest, hogy sárkány nem nagy kaland, de nincs is rá szüksége. Egyetlen gyenge pontja a fekete sárkány , hisz arra nem tud
Sáska
A sáska egy újabb érdekes lény a természet várban. Egyrészről 4. szintű, másrészről gyors és azért odavág ha kell, ráadásul le is kötözi az ellenfelét, ami az első ütés sel együtt nagyon-nagyon hasznos. Kiválóan alkalmas olyan ...
Unikornis
Az unikornis egy átlagos 3. szintű lény. Hamar elfogy és a képessége sokszor haszontalan. Amelyik ellenfélre vakítás t szeretnénk általában a legerősebb lény. A probléma az, hogy bizony visszafog ütni az ellenfél és máris fele annyi unikornis sal harcolunk tovább ...


10

10

18

6

6

50

20

18

20

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

350
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Lokomotiv53 4 éve, 2017-01-08 00:09:32
VálaszLehet, én vagyok az egyetlen, de kimondottan kedvelem a tűz elementált. A szerzetes reinkarnációja, nem hat rá a tűz és a feledékenység (sajnos a pontosság sem), és momentán még egész gyors is, nem húzza a sereget. Olcsó, van elég hp-ja... nem mondom, jelentős érvek szólnak a víz elementál mellett, de szerintem megfontolandó lény az elementálok szintjén.
nyilvánvaló kapitány 11 hónapja, 2020-06-07 19:06:15
válaszolt Lokomotiv53, 11 hónapja, 2017-01-08 00:09:32 hozzászólására
VálaszEquilibris-ben nem próbáltam (az valamiért nálam instabil: jól működik, amíg első alkalommal ki nem lépek belőle, utána meg egyszerűen nem lehet elindítani, source error jóégtudjahány-at írogat), de alapjátékban és WoW-ban működik rá a pontosság.
Én ezért kedvelem jobban a víz elementálnál: lehet tuningolni a támadását taktikával és varázslatokkal.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
bemirlino 6 napja
Több ötlet is felmerült a discord szerveren, amiket admin hiányában nem tudunk megvalósítani, szóval excore, ha ráérsz nézz fel, és tudakozódj, hogy mit kíván a néped.
Throrma 1 hete
Az a jó benne, hogy nem kell rálátnod az ellenfélre, hogy hasson. Én kampányban, amikor a hős 30+ szinten volt, akkor használtam nagyobb sikerrel akár várban is. Ugyanis a buta gép ugye nem jön ki a csatában, amíg nagyobb a sereged vagy be nem töröd a kaput. Meg akkor is jó, ha direkt ...
bemirlino 1 hete
Használata megegyezik az életerő csapolással, csak ellentétes polaritású, nagyobbat sebez, de drágább és nem tölt HP-t.
Ha a halál rendű ellenség szokás szerint sok kis részre szedi magát, jellemzően a vár előtt akkor időt lehet vele spórolni, de nagyobb ...
Hősökkel harcoló 1 hete
https://www.youtube.com/watch?v=CqdN-BCYv9k
bemirlino 2 hete
Ha az adott egység belehal a varázslatba, nem tükrözi vissza. Az animáció meg hááát... Ja, nagyobb hibák is maradtak bent a játékban.
Throrma 2 hete
Nem tudom, hogy ez egy bug-e, de én amikor levillámolom vagy jégcsapásozom a tündérsárkányt és meghal, akkor beadja a tükrözés animációját, de nem történik semmi utána. Nálatok is így van?
Bade Grim 3 hete
Azé köce mert legalább az alap cucokat látom :D
admin 1 hónapja
Szia!

Már évek óta elkezdtem feltölteni a tárgyakat, de sosem volt időm rá befejezni, mert macera a sok kis képet kiszedni.
Ha van rá igény, akkor befejezem és ott megoszthatod majd az ötleteidet.

Egyenlőre csak az alapokat töltöttem fel:
nyilvánvaló kapitány 1 hónapja
ha komolyan mondtad akkor szívesen

egyébként mindig is hiányoltam az oldalról a varázstárgyak leírását, ami szerintem kellene, mert némelyik nem egyértelmű, és a magyar változatban a fordítók is csináltak hülyeséget
pl. itt van mindjárt ez a Bűvölet ...
admin 1 hónapja
Ezek hasznosak, köszönjük!