Tündér

A tündér részemről egy haszontalan lény, alig üt, gyorsan elfogy, gyenge, nem is fecsérelném rá a szót, az elején a fa és szén bányát elfoglalni jó, utána nem, ha lenne rá visszatámadás olyan hamar elfogyna, hogy észre se vennénk, hogy ott volt :)



2

10

10

6

30

7

N/A

10

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

22
Szaporulat

Nap

3.3
Hét

23

92
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-04 23:46:00
VálaszGyors és nem ütnek vissza rá. Sajnos az élete 0, alig sebez, de elfogadható.
5/10
Törölt felhasználó 5 éve, 2017-06-07 14:33:22
VálaszA végjátékban is szoktam használni, jól feláldozható lény. A nincs visszatámadás képesség elég idegesítő is tud lenni, amikor ott van 200 titánod és odaszáll mellé egy darab, akkor a titánt simán szétlövik a gyengébb tüzérek, mert nem lő vissza ilyenkor. (profiknak ez alap, de a húgomnak egy órába telt elmagyarázni, mikor lő vissza a kentaur, és mikor nem)
Guest13 5 éve, 2017-02-26 22:27:07
Válasz(Játék indító stratégia) Info: Én úgy hívom csirke: fincsi és gyors. A szakmeghatározás: instant darázsraj. Nagyobb létszámú csapatot legtöbbször teljesen felesleges a csapatba tenni, mert se a támadása se a védelme nincs értelmes színvonalon. Megoldás: 1-1 darab csirkénél többet nem érdemes rakni a szabad helyekre. Az 1 fős egységek csalják el a lényeket a másik irányba, amíg a hős érdemleges lénymennyiséget idéz a csatatérre. Az íjjászokat általában nem érdekli 1 darab csirke, jó buli egy körre feltartani egy csapat íjjászt egyetlen csirkével. Hatáskör: Gyors felderítő a kalandtérképen, jó csali a csatatéren bármikor, ezért amíg egy csapatban van akár egyetlen szabad hely is én feltöltöm ilyennel.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 8 órája
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 20 órája
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 23 órája
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 1 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 1 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 1 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 1 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 2 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...