Tündér

A tündér részemről egy haszontalan lény, alig üt, gyorsan elfogy, gyenge, nem is fecsérelném rá a szót, az elején a fa és szén bányát elfoglalni jó, utána nem, ha lenne rá visszatámadás olyan hamar elfogyna, hogy észre se vennénk, hogy ott volt :)



2

10

10

6

30

7

N/A

10

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

22
Szaporulat

Nap

3.3
Hét

23

92
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Bemirlino 3 éve, 2017-06-07 14:33:22
VálaszA végjátékban is szoktam használni, jól feláldozható lény. A nincs visszatámadás képesség elég idegesítő is tud lenni, amikor ott van 200 titánod és odaszáll mellé egy darab, akkor a titánt simán szétlövik a gyengébb tüzérek, mert nem lő vissza ilyenkor. (profiknak ez alap, de a húgomnak egy órába telt elmagyarázni, mikor lő vissza a kentaur, és mikor nem)
Guest13 3 éve, 2017-02-26 22:27:07
Válasz(Játék indító stratégia) Info: Én úgy hívom csirke: fincsi és gyors. A szakmeghatározás: instant darázsraj. Nagyobb létszámú csapatot legtöbbször teljesen felesleges a csapatba tenni, mert se a támadása se a védelme nincs értelmes színvonalon. Megoldás: 1-1 darab csirkénél többet nem érdemes rakni a szabad helyekre. Az 1 fős egységek csalják el a lényeket a másik irányba, amíg a hős érdemleges lénymennyiséget idéz a csatatérre. Az íjjászokat általában nem érdekli 1 darab csirke, jó buli egy körre feltartani egy csapat íjjászt egyetlen csirkével. Hatáskör: Gyors felderítő a kalandtérképen, jó csali a csatatéren bármikor, ezért amíg egy csapatban van akár egyetlen szabad hely is én feltöltöm ilyennel.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Bade Grim 5 napja
Mondjuk én teljesen kiégtem amikor láttam hogy Az Ubisoft autó sakkot csinált a heroesból az utolsó tényleg vállalható játékuk a 7volt meg a DLCje de az is régvolt mondjuk ott a balanc elég jól belet lőve nem mint itt hogy dizsn azt jó éjszakát
Throrma 6 napja
Igen, ezt próbálta meg az Equilibris mod kisebb nagyobb sikerekkel. A Heroes fejlesztői pedig inkább a kínai telefonos idlegameket fejlesztik ehelyett. Sosem lesz tökéletes ez a játék, de pont ez benne a kihívás. Még így is játszható
Bade Grim 6 napja
Az a gond hogy tényleg marhára unbalancolt a játék mert vannak egyes lények amik vannak és vannak a tényleg Jó és hasznos lények tényleg újra kéne balancolni a játékot hogy élvezhető legyen....
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Ja értem, azt azért már befejezem a pályát így ahogy van nem akarom ha elveszne a mentés.
radmutant69 1 hónapja
Csak egy gyors tesztet csináltam vele (egy kis lovaglás, egy harc, meg bementem a várba) mert nem volt még időm rendesen játszani.

Nekem látszólag működik a mod, a magyar verzión is. De csak a kaland képernyő felbontását növeli meg igazából, a csatákat és a várak ...
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Kipróbálod?,mentések is megmaradnak?
radmutant69 1 hónapja
Nem tudom már, ki érdeklődött itt, hogyan lehetne magasabb felbontáson játszani, de most úgy tűnik, végre lehet!

https://verokster.blogspot.com/2020/11/heroes-of-might-magic-iv-resolution-mod.html?m=1

Állítólag működik a dolog, még
Bemirlino 2 hónapja
https://youtu.be/HqX2e4uaOLE
A hipnózis-áldozás kombináció használatának a bemutatása. Nyilván élesben nehezebb ezt eljátszani, és itt ráadásul mindkét sereget én irányítom, de remélem lesz, aki tanul belőle.
Hősökkel harcoló 2 hónapja
Köszi majd utoljára lesz kinyírva.