Tünde

A tünde kétség kívűl az egyik legjobb lővőlény a játékban. Kétszer lő és nagyot, ráadásul az első lövése mindig megelőzi az ellenét. Nem sokan jutnak a közelébe.



4

8

16

6

18

18

16

16

24

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

190
Szaporulat

Nap

1
Hét

7

28
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-04 23:53:35
VálaszBrutális íjász. Kettőt lő és lazán ledarál akárkit. A pontosság rá is ajánlott de ha kicsit vár akkor nélküle is erős.
9/10
Guest13 5 éve, 2017-02-26 23:28:51
VálaszInfo: Értelmes pályán érdemben még nem használtam. Hatáskör: mire volna rá pénzem nincs rá szükségem. Amikor szükség volna rá, még vagy pénzem vagy szaporulat nincs elég. Példa: 1000 arany a 3. szintű mágia torony, amivel verem a 2. szintű csapatokat 3000+ a verbúváló és a lények kivásárlása. Számomra a 2. szintű lény toborzó megvásárlása általában nem több mint egy lépcső a 4. szintű toborzó felé. Ahol szükségem volt 2. szintű lényekre azok borzalmas vontatott pályák voltak, ahol az E és ENTER billentyűk váltogatása jelenette a játékot a megfelelő pénz vagy lény szaporulat eléréséhez nem pedig a sikeres csaták...
D.E.M. 4 éve, 2018-03-16 14:09:48
válaszolt Guest13, 4 éve, 2017-02-26 23:28:51 hozzászólására
VálaszEz a 2. szintű lény később a hadsereg egyik halálosztó gépezete lehet. Olyan mint az aranygólem: nem öregedhet ki. Rövidtávon igaz, előnyösebb a fehértigris, de később meg fogja bánni aki azt választotta a tünde helyett. Kicsit lassítja a sereget (ahogy a vízelementál is), viszont olyan erővel ruházza fel amit nem fair lebecsülni. Én még 4. szintű lények mellett is használom, tündérsárkánnyal + vízelementállal/tűzelementállal sirály kis lövész sort alkothat ez a hármas. Pénzszűkében pedig inkább ezt érdemes venni (az elején is) mint a farkast vagy tündért, és amellett hogy ennyivel le van tudva a korai fegyverkezési keret, meg is érte.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 7 órája
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 19 órája
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 22 órája
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 1 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 1 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 1 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 1 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 2 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...