Titán

A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharccal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag pályákon megtérül a befektetés. Mivel társa, a sárkány gólem gép és nem lehet feléleszteni, a titánt lehet. Érdemes tehát egy élet varázslót tartani csapatunkban, mellyel egyrészt feltápolhatjuk, másrészt feltámaszthatjuk a csata végén elesett titánjainkat. A csaták elején dzsinnel egy illuzió varázslat saját titánunkra és megnyertük a csatát.

Normál közelharc
A lény nem szenved közelharc csökkentést, tehát ugyanannyit sebez közelharcban, mint távolsági támadással.
Sárkány Gólem
Jobbak az értékei, mint a titán nak és mechanikus , tehát nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, valamint első ütés képessége van, ráadásul mások első ütését még semlegesíti is. Kitűnő lény. Ha teli vagyunk ...
Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.


50

32

32

6

22

210

32

32

16

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást használó ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...
Nyersanyag: Drágakő
A drágakő már egy ritkább nyersanyag, ami leginkább a komolyabb épületek és lények vásárlásához használható. A drágakő bányákat általában már erősebb ellenfelek őrzik. Ha nincs bányád, használhatod a piacot ...

4 000

2
Szaporulat

Nap

0.3
Hét

2

8
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-04-01 21:17:53
VálaszÜdv Mindenkinek!
Elkészült a Játék kezdő gameplay video. Végig lehet követni, ahogy természettel elindul egy játék. Ahogy korábban említettem egy demonstráció mindennél többet ér, így hát elkészítettem egyet. Mivel se kommentár se leírás nincs még (és nem tudom mikor fogom megcsinálni), ezért néhány szót ejtek itt róla a link után

https://www.youtube.com/watch?v=zf7KwNjhARI&list=PLm-LI1F76rqC-O-dN3KypGEgj_pSd8mSO

A játék paraméterei: Level 5., mozgó védők, természet nép, Equilibris mod (ami természetnek nem kedvez a griftől eltekintve). Azon túl jól pofára estem, mert a kincses ládák nagyon soványak voltak, a képesség kínálat nagyon szerencsétlenül jött ki és ráadásul el is csesztem a 4. és 5. felvétel közötti részben (a 4. videóban véletlenül rossz hősömet nyírattam ki, amit vissza is töltöttem emiatt és az 5.-ben kijavítottam). De persze ettől nőtt a demonstrációs értéke a videóknak :)
Jó szórakozást.
Bade Grim 2017-03-30 12:10:54
VálaszXD Igaz XD
Lokomotiv53 2017-03-29 10:29:13
VálaszNem érzem úgy, hogy minden szálat elvarrtál volna, de valószínűleg nem tudunk már sokmindent kihozni a diskurzusból. Úgyhogy javaslom, költözzünk ki szerencsétlen titán alól. :D
Guest13 2017-03-28 22:24:13
VálaszÁltalános célok a játékban: Egy játék (minden játék) a hősfejlesztésen áll vagy bukik. A környezet mindig a hősöket (esetleg csak egy hőst) szolgálja. A legerősebb varázslat és képesség sem ér semmit ha nincs legalább egy lény amelyikre hasson, de akár elég lehet egyetlen ilyen lény is, ami a maximumot 4. szintű lénynél ér el. Ezek a szempontok alapján a következő fázisok vannak a játékban:
1. Kezdő: a 4. szintű lény megszerzése, bármi áron.
2. Csapat: a standard hősök kiképezése, avagy az alapvető hőstípusok kiképezése. Nem bármi áron de mindennél előrébb való.
3. Varázslat: a játék teljes mágia készletének begyűjtés. A prioritásokat és a lehetőségeket az szbja hogy milyen népet választunk.
4. Biztosítás/bebiztosítás: a hősök kiképzése nagy mester harcra, így az ellenséges hősök nem jelentenek valódi veszélyt, a teljes mágia ellenállás elérése (így a hősők varázslattal elérhetetlenek), Equilibrisben az áldó varázslatok hatnak, alap vagy WoW játékban csak a mester mágia ellenállasig vigyük a dolgot, mert az áldások is hatástalanok lesznek.
A játék színe a játékos választott népe, a választott/begyakorolt stratégia és a térkép adottságai lesznek. Szóval így sem statikus, de beléphetünk a jöhet bármi kategóriába (a bármely néppel kategória x év/nép szerintem, legalábbis kezdő játékban nekem ez a káosz, kezdő és középjátékban a természet kb. 10 év játékkal).
Jó mulatást! ;) :D
Guest13 2017-03-28 21:35:23
VálaszSzia! Nagyon elkaszáltad a lényeges dolgokat, gratulálok ;) A csaták akkora foghúzás volt, hogy ihaj! Az igazi kihívás: ha bebukod akkor kampó a csapatodnak és kampó a játéknak és nincs visszatöltés (egyébként a random generátor beakad, ez tapasztalat!!! Újra kell indítani a játékot.). Valóban nem a csaták az erő feszítés, elárulom a titkot: a csatákra való felkészülés a titok. :) (komolyan tényleg erről szól a játék: 10 óra a terepen 20 perc a döntő csata)
Ha felfigyeltél az úgynevezett asszintens mágusra, az azért van kitalálva mert bizonyos műveletekre nem ér rá a főmágus, aztán észre veszed hogy vannak totál nézők mint a taktikus meg a felderítő amikkel nagyon kéne valami haszosat kezdeni, azontúl hogy ott vannak.
A rend varázslatokról: akármennyire is a hősökről szól a játék a lények akkor is vannak és kellenek is. Azt mondanám diplomáciai nyelven: a rendnek ki van nyalva a segge...(jó varászlatok a teljes skálán, a varázslatokra ráhangolt lények, klissés taktika) Míg mindenkinek a rend eszköszök (gondolj elsősorban a varázslatokra) a grál, addig a rend népnek ez alapvetés.
Lokomotiv53 2017-03-28 20:57:53
VálaszInkább arra akartam utalni, hogy nem hiszem el, hogy ezt élvezed. Inkább rabszolgamunkának tűnik, mint valami nagyszabású tervnek. Azt meg, hogy nincs balansz ebben a játékban, senki sem vitatta - bár hozzáteszem, a csatákon nem látszik, hogy olyan sok kritikus pontjuk lenne, leginkább az AI. (Tudtommal visszatöltésnél a randomgenerátor is visszatölt, nem mintha nehéz lenne kijátszani.)
Vakító folyadék üvegcse (beszt félrefordítás evör xD) még csak-csak használható szárny lekötözésre, mindazonáltal más az, hogyha könyvtári varázslatként megkapod - és ugye még mindig ott van az öregítés és a feltámasztás, utóbbit nem tudok róla, hogy bárki is megkapná (mármint a hősök közül), előbbit azt hiszem, egy haladó hősosztály ütése tudja és slussz. A menedékkel kapcsolatban igazad volt: mivel a leírásából nem derült ki egyértelműen, azt hittem, hogy egyre kell rárakni, így aztán soha sem használtam. Ördögi kör.
A rend varázslatokkal pedig csak annyi a baj, hogy kicsit álszent dolognak tartom azt, hogy miután elmondod, mennyire sablon az egész, mennyire kiöli a játék izgalmát - azután gyakorlatilag a videódban (amit egyébként megváltásként vártam) egy az egyben sablon rend-taktikát játszol, kb. két további, hasonlóan klisés varázslattal kiegészítve.
Guest13 2017-03-28 20:50:24
VálaszTITÁN LEÍRÁS:
Info: lövő lény, ha elérik akkor sem kell megijedni, több a nyila van mint eszem... Megoldás: nem kell túlkombinálni, az unalmas rend taktika mindig be fog válni, azaz az ellenség lelassítása és szétlövöd. Ha kellemetlenül közel ér az ellen eltelepotálod és kész. Egy áldás és egy pobtosság elegendő. A veszteségek elkerülésére az őrangyal+felélesztés kombó javásolt (na meg a gyógyítás és egyebek), szóval nyílvánvaló hogy az élet vendég irányába kell nyitni. Hatáskör: a lerohanó taktika ennél az egységnél soha nem fog működni, egyébként nincs kiemelkedő gepje.
Guest13 2017-03-28 18:07:57
VálaszSzia! Nos az hogy hogyan játszol az a te dolgod, én megmutatom a kaput de be lehet mászni a kerítésen is. :D
Bizony akad Equilibris specifikus dolog, de most adtál egy jó tippet, mert vial of binding liquid egy nagyon jó dolog (és még csak nem is Equilibris specifikus). Köszi.
A rend nép szerintem túllő a célon, de a játék része. A rend varázslatokra csak annyi volt a kritikám, hogy túlon túl erősek a többiekéhez képest, éppen emiatt szerintem magától értetődő hogy begyűjtöm őket ha tudom, nem értem miért ne kellene így tennem.
A menedék a játék egyik legerősebb varázslata volt és van, az Equilibrisben hozzá se nyúltak.
Ha valami nem stimmel a videokkal az az hogy irreális a pálya és az ellenfelek: a feketesárkányoknak 10-20x feszültem neki, az angyalokkal pedig 4.re sikerült végre megnyernem a csatát, a visszatöltés pedig szerintem nem reális. De ez csak bemutató. Mutatok hamarosan csúnyábbat, amire nyugodtan ki lehet akadni.
Lokomotiv53 2017-03-27 23:10:02
VálaszMár megint én leszek az ünneprontó...
Nem hiszem, hogy így akarnék játszani, de ha akarnék, se tudnék. Jópár Equilibris-specifikus varázslatot használtál (öregítés, szárny lekötözés, feltámasztás, a menedékben se vagyok biztos, hogy így működik-e), másrészről elég erősen az volt az érzésem, hogy az általad kárhoztatott Rend-praktikákkal élsz: az ellenfél akadályozásával és a teleportálgatással. Lényegében (ha még a legendás Vámpír-érintést is hozzávesszük) ennyin múlott az egész.
Guest13 2017-03-15 23:10:04
VálaszÜdv!
Elkészült és feltöltésre került az első videóm. Remélem tetszeni fog. :)
https://www.youtube.com/watch?v=LAiTaLX6fWI
Guest13 2017-03-10 22:49:47
VálaszSziasztok!
Megnéztem a feltöltött videót (4 tó vidéke, természet) köszönöm szépen a feltöltést. A videóban látható dolgokat alaposabban szemügyre vettem és rögtön újra is játszottam a játékot. Az eredmény elég csúnya: nekem az 2.hó 1.hét 1.napon már bőven van főnixem és egy 7. szintű druidám. Nem azért írok, hogy szapuljak, hanem mert ihletet kaptam és szeretném ezt megosztani azokkal akik érdeklődnek (mivel jelenleg itt megy a fórumozás ide írom).
A H4-et sokan leírták/leírják, mert elvileg elcseszték a játékkészítők. Nos ennek valamilyen szinten igazat kell adnom, de a készítők a félre nyúlással annyira egyedi játékot alkottak, hogy még egy ilyen nincs (de még hasonló sem). Ami azonban a kudarc igazi oka lehetett, hogy ez a játék annyira bonyolult lett, hogy tanulni kell. 14-15 év játéktapasztalattal nem merem azt mondani, hogy azzal a néppel is teljesen oké vagyok, amivel a legtöbbet foglalkoztam (ez a természet). A játszó partnerem bő 10 éves tapasztalattal kb. verhetetlen renddel úgy hogy ő aztán nem volt hajlandó mással játszani (önszántából legalábbis).
Évek óta keresek olyan videót, amiben valóban jó stratégiával játszik a játékos. RecordedGame-et kaptam valakitől (nem tudom ki az, nem magyar) de azokban a csatát nem lehet megnézni. Csatát még nem találtam, sajnos sok mindenre magamnak kellett rájönni. Szeretnék egy normális GamePlay-t csinálni, de nem nagyon van rá időm (ezer szónál is értékesebb egy jó demonstráció).
Aki kedvet kapna (ha már egyetlen ilyen ember is lenne, már megérte ez az írás) a következőt javaslom: Dusk Has Fallen térkép (letölthető netről) kék színnel és a referencia állapotok: 1. hó 3-4. héten 4. szintű lény de a kapun átjutni max 2.hó 1. hét végéig, a párszáz fekete sárkányt leölni (ez az ellenfél a többi játékoshoz jutáshoz) a 4.hó 1.hét 1.nap legkésőbb(ez úgy reális ha addigra mindent ki is pucolsz elötte, különben hamarabb is ki lehet jutni).
Ez egy rohadt nehéz feladat, de én nem vagyok nagy játékos (csak heroes4-gyel játszom ezzel is ritkán). Ajánlom a többi kommentemet és ha ír valaki akkor azt figyelem és szívesen válaszolok. Jó játékot és a legjobbakat kívánom. :)
zoltán 2017-03-02 09:21:10
VálaszA titán a legjobb ne vegyetek sárkány gólemet
admin 2017-02-27 16:30:05
VálaszHát igen, ez egy jó kérdés.
SzuperHead 2017-02-26 11:15:47
VálaszSziasztok! Csak engem zavar hogy néhány lényt nagyon elb@sztak a játékban pedig nagy volt bennük (pl: minotaurusz, óriás mágus, földelementál stb.) Kezdem is a földelementállal: Miért nincs neki meg a Kőbör képesség? (Pl: a vízköpőnek meg van.) Hiszen a lény gyakorlatilag egy szikla.
Iraxeus95 2017-02-23 20:04:05
VálaszA mount and blade nevű játékhoz csinálok modot és tovább voltam fent, mert el voltam maradva. De amúgy nem nagyon vagyok fent éjfélnél tovább. Amúgy igen, tényleg kéne egy külön rész itt az oldalon egyéb beszélgetésekre is.
Bade Grim 2017-02-23 15:08:49
VálaszNyugi megesik az ilyen amúgy kéne 1 külön beszélgetős részt csinálni mert ez már nem a Titánra tartózik.Meglátom igen késői órán szóltál hozzá.
Iraxeus95 2017-02-23 01:33:57
VálaszÉs bocsánat az írásért, de valamiért az oldal más betűt adott ahelyett, amit írok. Gépem hibája. :/
Iraxeus95 2017-02-23 01:32:14
Válaszradmutant69: A mediaifire oldalára fel fogom tölteni a teljes modot és játékot. Onnan, akinek lesz kedve leszedheti ás játszhat vele. A hadjárat és benne lesz.
Bade Grim 2017-02-21 19:46:50
VálaszHÁT Igen érdekes a mod amit bemutattál mivel érdekes látni a lényeket hogy mivé lettek a modban.
radmutant69 2017-02-15 08:37:32
VálaszNem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan készül hozzá hadjárat. Hol találtad?
Bade Grim 2017-02-10 20:50:37
VálaszÖHM? Oké majd linkedki valahova itt.
Iraxeus95 2017-02-09 19:28:56
VálaszNézzétek majd meg a végigjátszásomat egy különleges mod egész jó kis hadjáratából.
Iraxeus95 2017-02-09 19:27:31
VálaszHa lesz kedvetek n
admin 2017-02-07 10:15:49
VálaszKorrekt válasz, abszolút így van!
Lokomotiv53 2017-01-25 16:18:49
VálaszÉn a sárkány gólemre voksolnék, mert a halál vár elég hordás, nem sokat segít ellenük a távolharc, kiváltképp ha a csontvázra és a csontsárkányra gondolunk... ehhez jön hozzá, hogy a sárkány gólem mechanikus lényként a halál csaknem összes gusztustalan hatásától (vámpírkodás, félelem aura, méreg, öregítés, bánat) mentesül.
Bade Grim 2017-01-21 19:36:09
VálaszAmúgy A halál vár ellen melyik a jobb? A Titán vagy a Sárkány gólem ?
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 napja
Ja, tényleg az!! :D

Kb. 10-szer kellett végigbogarásznom az oldalt, mire ...
Bemirlino 2 napja
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 2 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 2 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 2 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?