Tengeri szörny

Egy elég kellemetlen ellenfél, ha vannak ijászaink inkább velük támadjunk. Közelharcban nagyon kellemetlen tud lenni az a néhány "lenyelt" csapattárs.



65

35

34

5

24

275

N/A

34

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Szaporulat

Nap

0
Hét

0

0
Képességek

Elnyelés
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-05 21:04:16
VálaszBrutális 4. szintű lény. Sajnos őt se láthatjuk a mi oldalunkon harcolni, az ellenfélnél pedig nagyon durva. Folyamatosan zabálja a lényeinket minden ütés után, kb mint a medúza.
8.5/10
Bade Grim 5 éve, 2017-01-14 22:19:48
VálaszSzerintem ez a lény az 1vs1 királya a képessége miat :D kár hogy max saját pályán tudod őket használni...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 1 hete
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 1 hete
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 1 hete
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 2 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 2 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 2 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 2 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 3 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...