Tengeri szörny

Egy elég kellemetlen ellenfél, ha vannak ijászaink inkább velük támadjunk. Közelharcban nagyon kellemetlen tud lenni az a néhány "lenyelt" csapattárs.



65

35

34

5

24

275

N/A

34

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Szaporulat

Nap

0
Hét

0

0
Képességek

Elnyelés
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Bade Grim 3 éve, 2017-01-14 22:19:48
VálaszSzerintem ez a lény az 1vs1 királya a képessége miat :D kár hogy max saját pályán tudod őket használni...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 16 órája
Ha van még ilyen pálya amit épp tolok akkor osszátok meg.
Throrma 1 napja
Ezt még lehetett volna kicsit fejleszteni az alapjátékban, hogy több, nagyobb komponensű kombinációt lehessen csinálni. De azért így is menő.
Guest13 2 napja
Ez nagyon jó, majd megnézem.
Valóban használhatatlan, csak egyszer sikerült értelmesen használnom. Az kellene, hogy bármilyen idézett, hipnotizált(mármint általad hipnotizált) vagy feltámasztott lényre is működjön. A saját csapat megnyomorítása egy adott ...
radmutant69 2 napja
Igazából nem olyan rossz ez, mint amilyennek látszik. Én akkor szoktam leginkább használni, amikor a hőseim már nagyon erősek és lények nélkül vagy max. pár csontsárkánnyal mennek a csatákba. Ekkor már szinte bármivel elbánnak, de azért előfordul, hogy valamelyikük ...
Bemirlino 2 napja
Pont most vettem ezt én is észre. De csak akkor működik, ha ellenséges hőssel varázsoltatjuk, és a feláldozandó ellenséges sereg is hipnotizálva van.
Hősökkel harcoló 4 napja
Köszi szépen, örülök én is, hogy nézel minket.
admin 5 napja
Mint tudjátok egy ideje nem vagyok aktív tagja az általam készített oldalnak, ellenben néha azért félszemmel felnézek ide és láttam, hogy a közösség még igenis aktív. Nagyon örülök ezért igyekszek pár változást eszközölni, hogy megkönnyítsem Nektek az összes ...
Hősökkel harcoló 1 hete
Random hülyeségeket dobál ki.
Hősökkel harcoló 1 hete
Okés mert most végleg elakadtam sehová nem enged be.
Bemirlino 1 hete
Itt nem látom a cheat kódok között. Nézd meg a Fandomon, hátha ott találsz valamit.