Szellem

A szellem egy érdekes karakter a játékban. Méghozzá azért mert nagyon megoszlanak róla a vélemények. Nagyon jó lény, mivel öregítés átokkal sújtja ellenfeleit, másrészt pedig repül, testetlen és még élőhalott is a rájuk jellemző immunitásokkal. Ez mind szép és jó, de valamiért mégis mindig hamar elfogy és kevés jön belőle. Mindenképpen jobb választás, mint a cerberus, de ha lehetőségünk van rá, egy külső lény tábort mindenképpen foglaljunk el, mert hamarabb fog elfogyni, mint gondolnánk.

Repülés
A repülő lények képesek minden akadály vagy várfal felett átrepülni és a mozgásuk egy csata közben csaknem kétszerese földhöz ragadt társaikhoz képest.
Testetlen
A testetlen lények közelharci és távolsági védelme +100%-ot kap a csata elején.
Élőhalott
Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem
Cerberus
A cerberus hasznos is, meg nem is. Jobbak az értékei, mint a szellem nek, de a szellem legalább élőhalott és testetlen is, amivel +100%-ot kap távolsági és közelharci támadás esetén. A cerberus élő, így rá hatnak az elmére ható varázslatok. A ...


4

15

15

6

28

15

N/A

15

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

140
Szaporulat

Nap

1.3
Hét

9

36
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-04 23:25:22
VálaszA védelme nagyon sok, gyors és gyengíti az ellenfelet. De ettől még az élete egy 0, semmit nem sebez és a varázslatok is porig alázzák. Nincs jobb így általában őt választom.
5/10
Guest13 5 éve, 2017-02-27 17:34:11
VálaszInfo: a játék egyetlen 2. szintű lénye, amit a kései játékokban is lehet használni. Repül, ezért gyors és nem lassítja a csapatot, a nekromancia miatt pedig ingyen szaporulatra lehet szert tenni. Megoldás: a játék elején 1 darabos kiszerelésben öregíthetjük az ellenséges lényeket. Mivel az ütőereje nagyon gyenge, ezért ne számítsunk arra, hogy majd aprítja nekünk az ellenséget (meg lehet próbálni, de nem érdemes). A sacrifice varázslat kiváló alanya tud lenni, másra sajnos nem igazán használható a későbbi játékban. Hatáskör: Érdemes megfontolni, hogy egy értékes helyet feláldozva egy hős elől a szellemet tegyünk a végső csapatba. Szerintem nem, ha szükség van a 4. szintű lény feltámasztására, akkor mellőzzük a szóban forgó csatából a vámpírt és rakjuk be a szellemeket áldozatra készen.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 8 órája
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 20 órája
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 23 órája
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 1 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 1 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 1 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 1 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 2 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...