Szellem

A szellem egy érdekes karakter a játékban. Méghozzá azért mert nagyon megoszlanak róla a vélemények. Nagyon jó lény, mivel öregítés átokkal sújtja ellenfeleit, másrészt pedig repül, testetlen és még élőhalott is a rájuk jellemző immunitásokkal. Ez mind szép és jó, de valamiért mégis mindig hamar elfogy és kevés jön belőle. Mindenképpen jobb választás, mint a cerberus, de ha lehetőségünk van rá, egy külső lény tábort mindenképpen foglaljunk el, mert hamarabb fog elfogyni, mint gondolnánk.

Repülés
A repülő lények képesek minden akadály vagy várfal felett átrepülni és a mozgásuk egy csata közben csaknem kétszerese földhöz ragadt társaikhoz képest.
Testetlen
A testetlen lények közelharci és távolsági védelme +100%-ot kap a csata elején.
Élőhalott
Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem
Cerberus
A cerberus hasznos is, meg nem is. Jobbak az értékei, mint a szellem nek, de a szellem legalább élőhalott és testetlen is, amivel +100%-ot kap távolsági és közelharci támadás esetén. A cerberus élő, így rá hatnak az elmére ható varázslatok. A ...


4

15

15

6

28

15

N/A

15

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

140
Szaporulat

Nap

1.3
Hét

9

36
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 4 éve, 2017-02-27 17:34:11
VálaszInfo: a játék egyetlen 2. szintű lénye, amit a kései játékokban is lehet használni. Repül, ezért gyors és nem lassítja a csapatot, a nekromancia miatt pedig ingyen szaporulatra lehet szert tenni. Megoldás: a játék elején 1 darabos kiszerelésben öregíthetjük az ellenséges lényeket. Mivel az ütőereje nagyon gyenge, ezért ne számítsunk arra, hogy majd aprítja nekünk az ellenséget (meg lehet próbálni, de nem érdemes). A sacrifice varázslat kiváló alanya tud lenni, másra sajnos nem igazán használható a későbbi játékban. Hatáskör: Érdemes megfontolni, hogy egy értékes helyet feláldozva egy hős elől a szellemet tegyünk a végső csapatba. Szerintem nem, ha szükség van a 4. szintű lény feltámasztására, akkor mellőzzük a szóban forgó csatából a vámpírt és rakjuk be a szellemeket áldozatra készen.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Sir Liechtenstein 1 napja
Végül nem , nem tudtam mire számíthatok és hát járt utat járatlanért el ne hagy :D
nyilvánvaló kapitány 2 hete
próbáld meg a következőt:
a közelebbi várból küldj ki 4 külön csapatot (1-1 db első szintű lény is elég), és állítsd őket közvetlen a kapu elé
így amikor legközelebb elsütöd a Várkaput, az egy másik városba visz, mert ennek a kapujába már nem fér oda a
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Ez lett az ultimate mod ami frissült az idén. Át lett nevezve.
Sir Liechtenstein 1 hónapja
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy bárki használta a 2016 Greatest nevű modot. Kívülről egy kicsit katyvasznak nézki nekem, de várom szívesen a tapasztalatokat !:D itt a link ...
Throrma 1 hónapja
Mert odafele visz a teleport csak visszafele nem. Karavánnal is csak oda tudsz küldeni, ahova amúgy is tudnál menni.
Sir Liechtenstein 1 hónapja
Nincs nagyon, meg sok idő lenne , mert direkt a hajókészítőhöz 16000 sárkánygólemet tett... szóval lehet cheat lesz :D. Ja a karavánnál fura mert Tarnan(ahova kellene város) Erdős -tó(ahol vagyok). Tarnanból Erdős-tóra tudok karavánt küldeni , de visszafelé nem megy
Throrma 1 hónapja
Nem tudnak. Ha van a börtönben hőse az allynak és elfoglalod a várat, akkor is az ally kapja meg. Ha jól tudom, de szerintem jól tudom szóval ja...
Hogy esetleg van-e mod erre azt viszont nem tudom
Throrma 1 hónapja
Nekem csak annyi jutott, hogy a másik szigeten van-e csapatod? Mert velük tudnál hajót szerezni talán. De ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor már biztos, hogy eszedbe jutott volna, szóval szerintem arra gondolsz, hátha van valami mód arra, hogy a pályát módosítsad a mentésednél. ...