Szatír

A játék elején a szatírok kemény ellenfelek, főleg ha nincs íjászunk vagy épp gyenge még. Örülünk ha velünk vannak. Azonban a játék közepétől kezdve a tipikus egy kör alatt leszedhető lények lesznek, akik nem számítanak többé ellenfélnek. A jókedv amit varázsol addig jó, amíg a mi varázslónk nem tud semmit. Ha 10 lény táborból jönnek, akkor ágyútölteléknek jók, amúgy felejtsétek el.

Jókedv

3
A célpont morál ját a maximumra növeli.


8

14

13

6

6

36

N/A

13

N/A

6
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

170
Szaporulat

Nap

1.1
Hét

8

32
Képességek

Jókedv
Varázslatok

Jókedv
2x varázsolható
Jókedv

3
A célpont morál ját a maximumra növeli.
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


SzuperHead 2017-02-26 12:39:37
VálaszHa lenne még mondjuk egy 50%-os mágia ellenállása, és nagyobbak lennének a védői és a támadója, akkor még használható lény is lehetne, de így...
Lokomotiv53 2017-01-07 23:48:53
VálaszHa már nincs hozzá leírás. :DrnA szatír lényegében a kobold szellemi örököse, annyira még nem is katasztrofális a maga szintjén, de ugyanaz érvényes rá: a játék elején nem fogjuk kidobni, ha kapunk, de a teremtés kapujában ne ezt vegyük, és nehezen tudok elképzelni annyi külső lényvásárló helyet, hogy bármi relevanciával bírjon...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 3 hete
Ilyen pályán én az Életre szavaznék, habár alapvetően Halál játékos ...
admin 1 hónapja
Egészen biztosan természet hőssel mennék, az idézés és íjászat miatt. ...
Bemirlino 1 hónapja
Nah, jó inaktív az oldal.:)

Beszélgetés indító témábak ...
admin 1 hónapja
info[kukac]heroes4.hu
Mért, tudsz adni időt? O.o
Norbe 2 hónapja
Ez esetben valamilyen elérhetőséget tudnál adni?
admin 2 hónapja
Köszönöm, de az idő a probléma, ha az tudsz adni azt elfogadom :)
Norbe 2 hónapja
Ha gondolod odaadhatom. Nekem már több éve meg van eredetiben a Complete