Ork

Bár közelharcban ugyanolyan erős, mint balta vetésben, az ork gyenge karakternek számít. Ennek oka nem más, mint az a tény, hogy rövid hatótáv képessége miatt, csak akkor fog teljes értékű sebzést okozni, ha az ellenfél az arcába áll.

Rövid hatótáv
A távolsági támadás sebzés mértéke jelentősen csökken nagyobb távokon. A lény csak a közvetlen elötte álló ellenfelekre képes teljes értékű távolsági sebzést mérni.


3

11

9

4

18

12

11

9

6

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

34
Szaporulat

Nap

2.3
Hét

16

64
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 4 éve, 2017-02-28 07:57:28
VálaszInfo: A káosz legjobb játékkezdő és a 3ból a második oka ennek az orkok. Kevés a lövése ezért meg kell becsülni és ki kell maxolni, cserébe közelharcra is jól használható. (Equilibrisben a csatlós kábítás képességét is megkapta, amivel így a játék egyik legerősebb 1. szintűje lett) Megoldás: a káosz varázslatok gyönyörű harmóniában vannak az orkkal. Ezek a gyorsítás (így ki tudja várni hogy elég közel de ne túl közel merészkedjen az ellen), a vérszomj, a szerencsétlenség és a zűrzavar. Halál vendég esetén a gyengítő sugár, természet vendég esetén pótolható a sebesség varázslat, ha pedig elérhető az óriás erő és a káosz hidrahelath varázslata(Equilibris) gyakorlatilag 2. szintű lényt tudunk belőlük varázsolni (a szó szoros értelmében). Hatáskör: Az előbb leírt lehetőségek miatt reális esély van akár 2. szintű csapatok ledarálására is veszteség nélkül, amire csak egy másik lény képes rajta kívül (félszerzet). Amint van 3. vagy 4. szintű ütő varázslatunk az orkok ideje leáldozóra fordul.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
bemirlino 19 órája
Több ötlet is felmerült a discord szerveren, amiket admin hiányában nem tudunk megvalósítani, szóval excore, ha ráérsz nézz fel, és tudakozódj, hogy mit kíván a néped.
Throrma 6 napja
Az a jó benne, hogy nem kell rálátnod az ellenfélre, hogy hasson. Én kampányban, amikor a hős 30+ szinten volt, akkor használtam nagyobb sikerrel akár várban is. Ugyanis a buta gép ugye nem jön ki a csatában, amíg nagyobb a sereged vagy be nem töröd a kaput. Meg akkor is jó, ha direkt ...
bemirlino 6 napja
Használata megegyezik az életerő csapolással, csak ellentétes polaritású, nagyobbat sebez, de drágább és nem tölt HP-t.
Ha a halál rendű ellenség szokás szerint sok kis részre szedi magát, jellemzően a vár előtt akkor időt lehet vele spórolni, de nagyobb ...
Hősökkel harcoló 1 hete
https://www.youtube.com/watch?v=CqdN-BCYv9k
bemirlino 1 hete
Ha az adott egység belehal a varázslatba, nem tükrözi vissza. Az animáció meg hááát... Ja, nagyobb hibák is maradtak bent a játékban.
Throrma 1 hete
Nem tudom, hogy ez egy bug-e, de én amikor levillámolom vagy jégcsapásozom a tündérsárkányt és meghal, akkor beadja a tükrözés animációját, de nem történik semmi utána. Nálatok is így van?
Bade Grim 2 hete
Azé köce mert legalább az alap cucokat látom :D
admin 3 hete
Szia!

Már évek óta elkezdtem feltölteni a tárgyakat, de sosem volt időm rá befejezni, mert macera a sok kis képet kiszedni.
Ha van rá igény, akkor befejezem és ott megoszthatod majd az ötleteidet.

Egyenlőre csak az alapokat töltöttem fel:
nyilvánvaló kapitány 1 hónapja
ha komolyan mondtad akkor szívesen

egyébként mindig is hiányoltam az oldalról a varázstárgyak leírását, ami szerintem kellene, mert némelyik nem egyértelmű, és a magyar változatban a fordítók is csináltak hülyeséget
pl. itt van mindjárt ez a Bűvölet ...
admin 1 hónapja
Ezek hasznosak, köszönjük!