Óriás Mágus

Ez a lény a legnagyobb pofára esés a játékban. Inkább óriás, mint mágus. Mágus létére egyetlen varázslatot tud, a káosz vérszomj varázslatát. Mire az ellenfélhez ér általában szétlövik. Egy újabb haszontalan lény.

Vérszomj

2
A célpont sebzése 25%-al nő.


18

18

16

4

18

85

N/A

16

N/A

6
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

350
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Képességek

Vérszomj
Varázslatok

Vérszomj
3x varázsolható
Vérszomj

2
A célpont sebzése 25%-al nő.
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 hete, 2022-08-05 20:55:57
VálaszKétség kívül a leggyengébb 3. szintű a játékban. Lassú és kb ennyit lehet elmondani róla. Ja meg még tud egy 1. szintű káosz varázslatot. Alapjáraton ha gép ellen vagyunk és ezt választotta, akkor jó mert lazán megöljük. Várban választani TILOS, külső helyről érdemes beszerezni a dühöngő helyére.
3/10
Hősökkel harcoló 2 éve, 2020-08-10 16:03:39
VálaszHa a közeledbe van kurva erőset csap.
Zoli 2 éve, 2020-08-09 23:55:38
VálaszNa ez az a lény amit nem tudok megérteni. Konkréten olyan szinten felesleges mint a minotaurusz. Senki nem veszi meg senki nem játszik vele (max a gép XD) ha kitörölnék a játékből senki se bőgne miatta. Egyetlen pozitív tulajdonsága a harmatgyenge varázstudománya mellett az az hogy a gép sokszor ezt veszi a küklopsz helyett. És ha így tesz nyert ügyed van.
zoltán 5 éve, 2017-03-02 09:22:56
VálaszA küklopsz az egyik legjobb lövő lény 100000000x jobb mint az óriás mágus........
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-11 17:03:10
VálaszUgye az angol eredetiben ogre mágus, de ott is érvényes az inkább ogre, mint mágus szemlélet. De tényleg, ezek a céllövölde lények érthetetlenek... ráadásul nulla immunitás, aránylag alacsony védő, kimondottan kéne valami varázslat, ami beröpíti a csata közepére. Varázslat, ami a barbároknál ugye nincs. Esetleg egy magas szintű taktika képzettség segít rajta, de az ugye minden máson is, tehát akkor is csak küklopsz mellé jöhet szóba.
admin 5 éve, 2017-01-08 14:45:20
VálaszLegyünk hálásak a fejlesztőknek, hogy a küklopsz mellé rakták őket ahol legalább egyértelmű helyük van. A nagy büdös semmi. :D Komolyan szólva, ha komolyabb varázslatokat tudna és külső lény táborból szereznénk őket, akkor a küklopsz, óriás mágus, viharmadár trió talán túl erős lett volna a játékban így gyengíteni kellett. Pláne, hogyha taktika stb hőssel megyünk. Még mindig megvan az esélye annak, hogy szerzünk egy papot és megáldjuk őket párszor, és ha ezek a lények áldást kapnak, vége az ellennek. Tehát a gynegítás érthető, csak akkor ne hívnák óriás mágusnak...
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 00:51:30
VálaszNos igen... ha legalább gyors lenne (még ha nem is fér bele az imidzsébe), akkor ugyanennyiért legalább el lehetne gondolkozni. Ha a föld elementálhoz nézzük, szerintem még mindig nem kérdés, melyikük a szarabb, mert annak immunitása van - ennek meg hp-ja, jó sok hp-ja... de az biztos, hogy nem húzólény, még csak nem is veszélyes ellenfél.rnA fő baj az (akárhogy is viszonyulunk a hárpiához), hogy a barbár házban van egy használhatatlan lény (a dühöngő), és ehhez képest egyetlen extra lény: a küklopsz. Nincs is igazi választásunk, a küklopsz egyszerűen KELL és kész. Ez az óriás mágus is jó szolgálatot tenne - egy olyan seregben, ahol kellő minőségű egységek állnak rendelkezésre mellé. De így, hogy ez a nesze paraszt, vigyed típusú ócsótank a kulcslény mellé van berakva (ami mellesleg szintén nem drága), nem egy használható opció.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Throrma 1 napja
Szinte biztos vagyok benne, hogy be lehet állítani, mi legyen a varázslat, de azért nem 100%
Mantis 4 napja
Elméletileg 1/1, de szerintem inkább a Titán :)
Mantis 4 napja
Nekem is az egyik kedvencem, várvédelemnél best. Főleg ha dzsinn van mellette, amik kb 2,4x-es mennyiségű illúziót képesek csinálni. Van 200 Titán, meg 1200 dzsinn (ez helyes arány) akkor az 1200 dzsinn illúzionálhat még kb 480 Titánt. Na az már szinte verhetetlen, főleg ha ...
Mantis 4 napja
Nagyon köszi. Most már kb csak azon gondolkodom, hogy egy hős ha megtanul egy új magic skillt, akkor kap egy új varázslatot is. Ez elméletileg bármelyik 1es szintű varázslat lehet, a kérdés az hogy szerinted gyakorlatilag is?
Úgy tesztelném az egyes várak erősségét, hogy ...
Throrma 6 napja
(Amit írtam, erre válaszoltam, csak valami adatbázishibát írt ki és odarakta)
Throrma 6 napja
Igen, az AI az mesterséges intelligencia és a gépi játékosra utaltam vele, hogy nem mindíg valami okos.
A create army, ha létezik, úgy emlékszem, hogy egy triggerelhető event, de lehet, hogy nincs ilyen kód, csak rosszul emlékszem. És azt teszi, amit mond, hogy létre hoz egy ...
Mantis 6 napja
Köszi :)
Lehet tájékozatlan vagyok de mi az az AI (azon kívül hogy mesterséges intelligencia?)
Igen, azon is gondolkodtam hogy adok neki timed eventtel xfőt plusszban, amit elosztok a kiszabadulás napjával (pl ha 7000.napon szabadul ki, és 80000 ezer főt szeretnék ...
Throrma 1 hete
Azt hiszem a profilkép megváltoztatására nincs lehetőség, a profil készítésénél lehet választani. De ha szólsz az adminnak, szerintem meg tudja oldani, hogy meg tudd változtatni. Ha nem, max annyi, hogy esetleg újraregiszrálsz...

A másik kérdésedre a válasz ...
Mantis 1 hete
Ja igen, lényeges. A sereg be van szorítva, és majd az x.(több száz) napon tud kijönni egy bomb-event segítségével amely eltűnteti az akadályokat (delete adverturers object)
Mantis 1 hete
Sziasztok 2 kérdés, egyik a parasztos profilkép elég bénus, hogy lehet lecserélni?
Másik, hogy csinálok egy pályát, ahol nagyon nagy seregek vannak, és csak úgy tudom összerakni, ha külön mellé rakok egy (vagy több) sereget, mivel a hősnél betelik a hely (32765 db a max) ...