Ördögfióka

Az ördögfióka egy java részt haszna vehetetlen élő(!) lény, mely a halál vár első szintű lényeit képviseli. Különlegessége, hogy minden megkezdett körben 2 varázspontot ellop az ellenfél egy varázslat pontokkal bíró tagjától, majd azt véletlen szerűen a mi varázsolni tudó egységeink közt szétosztja. A kezdeti játékban az első pár csatát ugyan megnyerhetjük vele, lévén, hogy nincs más lényünk még, de 10-15 csata után nem igen fogjuk hasznát venni, mivel gyorsan fogy, élő, tehát hatnak rá az elmére ható varázslatok és ráadásul még a támadója se nagyszám. Ez a lény az élőhalott átalakítóban köt majd ki minden toborzás után. Bár én személy szerint a végjátékban már meg sem szoktam venni.



2

10

10

6

12

7

N/A

10

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

18
Szaporulat

Nap

4
Hét

28

112
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 3 éve, 2017-02-27 07:59:07
VálaszInfo: (szegény ördögfiókák itt nagyon le vannak sajnálva) Repül, gyors a térképen, idegesító a manna lopása. Felderítésre, az ellenség zavarására használható, de támadó értéke nincs. A stratégia a természet tündér lényéhez hasonló. Megoldás: a csontváz véddelmében 1 darabos csapatokkal a vissza támadások ellopására jó. Elcsalni az ellenséges lényeket a hősöktől a csatában elég fontos, mert a halálnak nincs a játék elején rendes stoppoló varázslata (mint pl. darázsraj vagy zűrzavar) (hogy mi értelme elcsalni az nem ide való leírás). Idézni jó mert hamar a pálya túloldalán terem ellopni a 4. szintű lényünkkel kiszemelt célpont visszatámadását. A nagy szaporulat biztosíthat elegendő példányt egy nehezebb csatában a sacrifice/áldozat varázslathoz az jóval értékesebb és drágáb szellemek vagy neagyisten vámpírok helyett. Hatáskör: a kezdeti szakaszon kívül csak áldozás céljából lehet helye a csapatban, de ha van szabad hely akkor nyugodtan be lehet tenni, de akkor vigyázni kell rá, hogy legyenek az áldozathoz a vészterhes időkben. Idézésnél figyelni kell mert elég drágák a manna készletből.
SzuperHead 3 éve, 2017-02-26 12:41:35
VálaszHa távolsági lény lenne akkor talán. De így egyetértek: Használhatatlan.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 15 órája
Ha van még ilyen pálya amit épp tolok akkor osszátok meg.
Throrma 1 napja
Ezt még lehetett volna kicsit fejleszteni az alapjátékban, hogy több, nagyobb komponensű kombinációt lehessen csinálni. De azért így is menő.
Guest13 2 napja
Ez nagyon jó, majd megnézem.
Valóban használhatatlan, csak egyszer sikerült értelmesen használnom. Az kellene, hogy bármilyen idézett, hipnotizált(mármint általad hipnotizált) vagy feltámasztott lényre is működjön. A saját csapat megnyomorítása egy adott ...
radmutant69 2 napja
Igazából nem olyan rossz ez, mint amilyennek látszik. Én akkor szoktam leginkább használni, amikor a hőseim már nagyon erősek és lények nélkül vagy max. pár csontsárkánnyal mennek a csatákba. Ekkor már szinte bármivel elbánnak, de azért előfordul, hogy valamelyikük ...
Bemirlino 2 napja
Pont most vettem ezt én is észre. De csak akkor működik, ha ellenséges hőssel varázsoltatjuk, és a feláldozandó ellenséges sereg is hipnotizálva van.
Hősökkel harcoló 4 napja
Köszi szépen, örülök én is, hogy nézel minket.
admin 5 napja
Mint tudjátok egy ideje nem vagyok aktív tagja az általam készített oldalnak, ellenben néha azért félszemmel felnézek ide és láttam, hogy a közösség még igenis aktív. Nagyon örülök ezért igyekszek pár változást eszközölni, hogy megkönnyítsem Nektek az összes ...
Hősökkel harcoló 1 hete
Random hülyeségeket dobál ki.
Hősökkel harcoló 1 hete
Okés mert most végleg elakadtam sehová nem enged be.
Bemirlino 1 hete
Itt nem látom a cheat kódok között. Nézd meg a Fandomon, hátha ott találsz valamit.