Ördögfióka

Az ördögfióka egy java részt haszna vehetetlen élő(!) lény, mely a halál vár első szintű lényeit képviseli. Különlegessége, hogy minden megkezdett körben 2 varázspontot ellop az ellenfél egy varázslat pontokkal bíró tagjától, majd azt véletlen szerűen a mi varázsolni tudó egységeink közt szétosztja. A kezdeti játékban az első pár csatát ugyan megnyerhetjük vele, lévén, hogy nincs más lényünk még, de 10-15 csata után nem igen fogjuk hasznát venni, mivel gyorsan fogy, élő, tehát hatnak rá az elmére ható varázslatok és ráadásul még a támadója se nagyszám. Ez a lény az élőhalott átalakítóban köt majd ki minden toborzás után. Bár én személy szerint a végjátékban már meg sem szoktam venni.



2

10

10

6

12

7

N/A

10

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

18
Szaporulat

Nap

4
Hét

28

112
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Throrma 8 hónapja, 2021-03-02 13:48:51
VálaszNem rég vettem észre, hogy nem csak hősöktől tud lopni, hanem minden manával rendelkező lénytől. Ez abban nyilvánult meg, hogy a főnixszel nem tudtam használni az ujjászületését. Ez azért elég lenyűgöző
nyilvánvaló kapitány 8 hónapja, 2021-03-03 12:55:48
válaszolt Throrma, 8 hónapja, 2021-03-02 13:48:51 hozzászólására
VálaszA manalopást ki lehet védeni halál hárítóval és/vagy mágia ellenállással. De az igazi nagy szemétség az, hogy ha egy hősöd fején ott van a mágia sugárzó, plusz elsütsz egy mana kitörést, és csak azután használod el a főnix újjáéledését, vagy az angyal feltámasztását. Közben életben, és állandó zűrzavar/darázsraj/vakítás hatása alatt tartasz egy ellenséges varázslót, majd idézel egy falkányi ördögfiókát. Így 3 kör (3 manalopás) alatt elérheted, hogy a lényed még egyszer használhassa a szuperképességét.
Persze csak akkor éri meg ezzel szöszölni, ha túl sok volt a veszteség, és nem akarod otthagyni a lényeidet a keselyűknek, különben csak fölösleges időpazarlás.
Throrma 8 hónapja, 2021-03-05 09:21:14
válaszolt nyilvánvaló kapitány, 8 hónapja, 2021-03-03 12:55:48 hozzászólására
VálaszJaja az is egy jó taktika, csak ahoz fejlett mágus kell.
Viszont a játék elején elég szenya, hogy meghal a 2ből 1 főnixem és nem tudom újjászülettetni, hogy ne legyen annyi veszteségem, mert nincs elég manája hozzá
nyilvánvaló kapitány 8 hónapja, 2021-03-06 19:43:33
válaszolt Throrma, 8 hónapja, 2021-03-05 09:21:14 hozzászólására
VálaszNa igen, én is ezért szoktam rá, hogy az ördögfattyakat, ha lehet, már a csata elején kiiktassam. És néha ezért is kellett a fenti megoldáshoz folyamodnom, mert nem engedhettem meg annyi veszteséget.
De figyeltem már azt is kárörvendő röhögéssel, amikor az ellenséges angyal manájából töltötte fel az enyémekét... az meg csak ott topogott egyhelyben, mert már rajta volt az erőcsapolás és a szárny lekötés, a homokgödörből meg nem engedtem kijönni.
Guest13 4 éve, 2017-02-27 07:59:07
VálaszInfo: (szegény ördögfiókák itt nagyon le vannak sajnálva) Repül, gyors a térképen, idegesító a manna lopása. Felderítésre, az ellenség zavarására használható, de támadó értéke nincs. A stratégia a természet tündér lényéhez hasonló. Megoldás: a csontváz véddelmében 1 darabos csapatokkal a vissza támadások ellopására jó. Elcsalni az ellenséges lényeket a hősöktől a csatában elég fontos, mert a halálnak nincs a játék elején rendes stoppoló varázslata (mint pl. darázsraj vagy zűrzavar) (hogy mi értelme elcsalni az nem ide való leírás). Idézni jó mert hamar a pálya túloldalán terem ellopni a 4. szintű lényünkkel kiszemelt célpont visszatámadását. A nagy szaporulat biztosíthat elegendő példányt egy nehezebb csatában a sacrifice/áldozat varázslathoz az jóval értékesebb és drágáb szellemek vagy neagyisten vámpírok helyett. Hatáskör: a kezdeti szakaszon kívül csak áldozás céljából lehet helye a csapatban, de ha van szabad hely akkor nyugodtan be lehet tenni, de akkor vigyázni kell rá, hogy legyenek az áldozathoz a vészterhes időkben. Idézésnél figyelni kell mert elég drágák a manna készletből.
SzuperHead 4 éve, 2017-02-26 12:41:35
VálaszHa távolsági lény lenne akkor talán. De így egyetértek: Használhatatlan.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
nyilvánvaló kapitány 1 hete
próbáld meg a következőt:
a közelebbi várból küldj ki 4 külön csapatot (1-1 db első szintű lény is elég), és állítsd őket közvetlen a kapu elé
így amikor legközelebb elsütöd a Várkaput, az egy másik városba visz, mert ennek a kapujába már nem fér oda a
Hősökkel harcoló 3 hete
Ez lett az ultimate mod ami frissült az idén. Át lett nevezve.
Sir Liechtenstein 3 hete
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy bárki használta a 2016 Greatest nevű modot. Kívülről egy kicsit katyvasznak nézki nekem, de várom szívesen a tapasztalatokat !:D itt a link ...
Throrma 1 hónapja
Mert odafele visz a teleport csak visszafele nem. Karavánnal is csak oda tudsz küldeni, ahova amúgy is tudnál menni.
Sir Liechtenstein 1 hónapja
Nincs nagyon, meg sok idő lenne , mert direkt a hajókészítőhöz 16000 sárkánygólemet tett... szóval lehet cheat lesz :D. Ja a karavánnál fura mert Tarnan(ahova kellene város) Erdős -tó(ahol vagyok). Tarnanból Erdős-tóra tudok karavánt küldeni , de visszafelé nem megy
Throrma 1 hónapja
Nem tudnak. Ha van a börtönben hőse az allynak és elfoglalod a várat, akkor is az ally kapja meg. Ha jól tudom, de szerintem jól tudom szóval ja...
Hogy esetleg van-e mod erre azt viszont nem tudom
Throrma 1 hónapja
Nekem csak annyi jutott, hogy a másik szigeten van-e csapatod? Mert velük tudnál hajót szerezni talán. De ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor már biztos, hogy eszedbe jutott volna, szóval szerintem arra gondolsz, hátha van valami mód arra, hogy a pályát módosítsad a mentésednél. ...
Sir Liechtenstein 1 hónapja
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Fanmade pályát töltöttem le a Heroes IV originalhoz. Namár most a kedves készítő az egyik szigetre egyszer használatos portált tett le és nem tudok vissza jutni régi váramba. A hajóidézés nem játszik, várkapunál ...