Naga

Egy lény, melyet ritkán látunk majd csapatunkban, de nem azért mert rossz vagy haszontalan, hanem mert a párja a dzsinn, melynek beépített képessége, hogy megnyered a játékod abban a pillanatban, amikor az épületüket megveszed. A védői jók, és a képessége miszerint nem lehet rá visszaütni elég hasznos, azonban valahogy mindig elfogynak. 2 külső lény tábor esetén lehet gondolkodni, hogy dzsinn helyet őt választjuk, de mégjobb, ha 2. szinten mágust, 3.-ikon pedig dzsinnt veszünk, majd a külső lénytáborból őket hívjuk segítségül védelem gyanánt, amíg nincs titánunk. Ha nincs lény táborod, és őket vetted meg a dzsinn helyett, akkor (töröld le a játékot a gépedről) kihívásokkal teli élményben lesz részed.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb ...
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...


22

22

22

7

20

90

N/A

22

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

850
Szaporulat

Nap

0.6
Hét

4

16
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 hete, 2022-08-05 21:46:08
VálaszA naga egy elég gyenge és lassú lény. Alig van előnye és hamar elfogy. Semmi pénzért nem érdemes őket választani.
3/10
Guest13 5 éve, 2017-03-22 20:34:37
VálaszInfo: Tipikusan a választás illúziója áll fenn. Szerintem volna potencia ebben a lényben, de semmiképpen sem a dzsinek ellen, akik gyakrolatilag a játék elméretezett lényei. Hacsak lehet a dzsint választani, ezt a lényt felejtsük el.
SzuperHead 5 éve, 2017-02-26 12:58:55
VálaszVagy hogy egyszerre több ellent tudjon támadni, mert ugye 6 keze van.
Bade Grim 5 éve, 2017-01-21 19:29:38
VálaszVagy káosz háritást első csapás semlegesítöt
Bade Grim 5 éve, 2017-01-14 23:17:22
VálaszSzerintem ez a naga-t el tolták 1-2 + ellen állást adhatak volna neki vagy 1 elsö csapást és már jobban nézne ki a helyzet a dzsinnel szemben.
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 01:20:02
VálaszIgen, a naga jól megszívta.rnKét teljesen ellentétes rend-sereg létezik: az egyik a drágakő rendje (mágus-dzsinn-titán), a másik az arany rendje (arany gólem-naga-sárkány gólem). Érdekes lenne egymás ellen látni, illetve pl. élőholtak ellen az arany rendje szinte biztos, hogy sokkal jobban muzsikálna, de általában a drágakő rendje sokkal kellemesebb, esetleg a mágus vagy a titán le is cserélhető belőle, a lényeg nem változik.rnA naga pedig egy kellemetlen ellenfél és unalmas csapattárs egyben. Lehetne gyorsabb és immunitása sincs, de ha rád hagyományozódott egy naga-vevőhely, esetleg épp nemesség-taktika fejlesztési vonallal, akkor azért édes teher, mert ripsz-ropsz lezúz mindenkit. :D
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Throrma 1 napja
Szinte biztos vagyok benne, hogy be lehet állítani, mi legyen a varázslat, de azért nem 100%
Mantis 4 napja
Elméletileg 1/1, de szerintem inkább a Titán :)
Mantis 4 napja
Nekem is az egyik kedvencem, várvédelemnél best. Főleg ha dzsinn van mellette, amik kb 2,4x-es mennyiségű illúziót képesek csinálni. Van 200 Titán, meg 1200 dzsinn (ez helyes arány) akkor az 1200 dzsinn illúzionálhat még kb 480 Titánt. Na az már szinte verhetetlen, főleg ha ...
Mantis 4 napja
Nagyon köszi. Most már kb csak azon gondolkodom, hogy egy hős ha megtanul egy új magic skillt, akkor kap egy új varázslatot is. Ez elméletileg bármelyik 1es szintű varázslat lehet, a kérdés az hogy szerinted gyakorlatilag is?
Úgy tesztelném az egyes várak erősségét, hogy ...
Throrma 6 napja
(Amit írtam, erre válaszoltam, csak valami adatbázishibát írt ki és odarakta)
Throrma 6 napja
Igen, az AI az mesterséges intelligencia és a gépi játékosra utaltam vele, hogy nem mindíg valami okos.
A create army, ha létezik, úgy emlékszem, hogy egy triggerelhető event, de lehet, hogy nincs ilyen kód, csak rosszul emlékszem. És azt teszi, amit mond, hogy létre hoz egy ...
Mantis 6 napja
Köszi :)
Lehet tájékozatlan vagyok de mi az az AI (azon kívül hogy mesterséges intelligencia?)
Igen, azon is gondolkodtam hogy adok neki timed eventtel xfőt plusszban, amit elosztok a kiszabadulás napjával (pl ha 7000.napon szabadul ki, és 80000 ezer főt szeretnék ...
Throrma 1 hete
Azt hiszem a profilkép megváltoztatására nincs lehetőség, a profil készítésénél lehet választani. De ha szólsz az adminnak, szerintem meg tudja oldani, hogy meg tudd változtatni. Ha nem, max annyi, hogy esetleg újraregiszrálsz...

A másik kérdésedre a válasz ...
Mantis 1 hete
Ja igen, lényeges. A sereg be van szorítva, és majd az x.(több száz) napon tud kijönni egy bomb-event segítségével amely eltűnteti az akadályokat (delete adverturers object)
Mantis 1 hete
Sziasztok 2 kérdés, egyik a parasztos profilkép elég bénus, hogy lehet lecserélni?
Másik, hogy csinálok egy pályát, ahol nagyon nagy seregek vannak, és csak úgy tudom összerakni, ha külön mellé rakok egy (vagy több) sereget, mivel a hősnél betelik a hely (32765 db a max) ...