Naga

Egy lény, melyet ritkán látunk majd csapatunkban, de nem azért mert rossz vagy haszontalan, hanem mert a párja a dzsinn, melynek beépített képessége, hogy megnyered a játékod abban a pillanatban, amikor az épületüket megveszed. A védői jók, és a képessége miszerint nem lehet rá visszaütni elég hasznos, azonban valahogy mindig elfogynak. 2 külső lény tábor esetén lehet gondolkodni, hogy dzsinn helyet őt választjuk, de mégjobb, ha 2. szinten mágust, 3.-ikon pedig dzsinnt veszünk, majd a külső lénytáborból őket hívjuk segítségül védelem gyanánt, amíg nincs titánunk. Ha nincs lény táborod, és őket vetted meg a dzsinn helyett, akkor (töröld le a játékot a gépedről) kihívásokkal teli élményben lesz részed.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb ...
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...


22

22

22

7

20

90

N/A

22

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

850
Szaporulat

Nap

0.6
Hét

4

16
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Még nincs hozzászólás, legyél Te az első!
Belépés
Legutóbbi hozzászólások