Naga

Egy lény, melyet ritkán látunk majd csapatunkban, de nem azért mert rossz vagy haszontalan, hanem mert a párja a dzsinn, melynek beépített képessége, hogy megnyered a játékod abban a pillanatban, amikor az épületüket megveszed. A védői jók, és a képessége miszerint nem lehet rá visszaütni elég hasznos, azonban valahogy mindig elfogynak. 2 külső lény tábor esetén lehet gondolkodni, hogy dzsinn helyet őt választjuk, de mégjobb, ha 2. szinten mágust, 3.-ikon pedig dzsinnt veszünk, majd a külső lénytáborból őket hívjuk segítségül védelem gyanánt, amíg nincs titánunk. Ha nincs lény táborod, és őket vetted meg a dzsinn helyett, akkor (töröld le a játékot a gépedről) kihívásokkal teli élményben lesz részed.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb ...
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...


22

22

22

7

20

90

N/A

22

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást használó ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

850
Szaporulat

Nap

0.6
Hét

4

16
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-03-22 20:34:37
VálaszInfo: Tipikusan a választás illúziója áll fenn. Szerintem volna potencia ebben a lényben, de semmiképpen sem a dzsinek ellen, akik gyakrolatilag a játék elméretezett lényei. Hacsak lehet a dzsint választani, ezt a lényt felejtsük el.
SzuperHead 2017-02-26 12:58:55
VálaszVagy hogy egyszerre több ellent tudjon támadni, mert ugye 6 keze van.
Bade Grim 2017-01-21 19:29:38
VálaszVagy káosz háritást első csapás semlegesítöt
Bade Grim 2017-01-14 23:17:22
VálaszSzerintem ez a naga-t el tolták 1-2 + ellen állást adhatak volna neki vagy 1 elsö csapást és már jobban nézne ki a helyzet a dzsinnel szemben.
Lokomotiv53 2017-01-08 01:20:02
VálaszIgen, a naga jól megszívta.rnKét teljesen ellentétes rend-sereg létezik: az egyik a drágakő rendje (mágus-dzsinn-titán), a másik az arany rendje (arany gólem-naga-sárkány gólem). Érdekes lenne egymás ellen látni, illetve pl. élőholtak ellen az arany rendje szinte biztos, hogy sokkal jobban muzsikálna, de általában a drágakő rendje sokkal kellemesebb, esetleg a mágus vagy a titán le is cserélhető belőle, a lényeg nem változik.rnA naga pedig egy kellemetlen ellenfél és unalmas csapattárs egyben. Lehetne gyorsabb és immunitása sincs, de ha rád hagyományozódott egy naga-vevőhely, esetleg épp nemesség-taktika fejlesztési vonallal, akkor azért édes teher, mert ripsz-ropsz lezúz mindenkit. :D
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 napja
Ja, tényleg az!! :D

Kb. 10-szer kellett végigbogarásznom az oldalt, mire ...
Bemirlino 2 napja
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 2 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 2 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 2 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?