Lidércmén

Nagy az élete, de gyengébb, mint társa. Képessége nagyon hasznos tud lenni, mivel 3 körre megbéníthatja egyik ellenfelét. Tipikusan olyan karakter, akit félteni fogunk és inkább nem küldünk a csata közepébe. Jól is tesszük, mert hamar elfogy, ha nagyon hősködünk vele.


![]() 26
|
![]() 23
|
![]() 20
|
![]() 6
|
![]() 27
|
![]() 110
|
![]() N/A
|
![]() 20
|
![]() N/A
|
![]() 6
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.6
|
Hét
4
|
Hó
16
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszA WoW kiegészítőben bejön a Halál rendhez egy lény, a Sötét bajnok, ami tudja ugyanezt a varázslatot. De az alapjátékban tényleg teljesen egyedi.

VálaszCsatatér közelébe se menjen ameddig lehet! Elképesztően idegesítő varázslata van(és teljesen egyedi is!!!!) Ha az ellen legerősebb hősét kikapjuk 3 körre,az igen csak megbénítja a szemben álló félt... Ha valaki annyira hősködni akar vele,akkor csak min. 3db védelmi boost-al!

VálaszInfo: A lidérc mént a seregbe lehet tenni. Kicsit lassítja a csapatot de belefér. Az életpontja elég magas így jobban is bírja a gyűrődést, a terror pedig egy jó kis bónusz tud lenni. Megoldás: tekintve hogy csak 3. szintű az alapértelemzett szerepe a hősők véddelme a rizokós helyzetek kisegítése, amúgy bújjon csak a hős szoknyája mögé. Természet vendéggel aki elhozza a megváltó sárkányerőt (illetve némi gyógyítás varázslattal) már az első sorban is helyet foglalhat. Halál vendéggel egy vámpírérintéssel pedig mehet a sűrűjébe is, de vigyázat mert a fekete sárkányunk csúnyákat művelhet vele.
8.5/10