Hidra

Egy közepesen erős főlény, melynek előnye, hogy több ellenfelet is támadhat egyszerre, ráadásul nem lehet rá visszatámadni. Hogy miért közepes akkor? Mert általában nem ér oda az ellenfélhez. Lassú és hamar elfogy.



60

30

26

6

22

250

N/A

26

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...
Nyersanyag: Higany
A higany már egy ritkább nyersanyag, ami leginkább a komolyabb épületek és lények vásárlásához használható. A higany bányákat általában már erősebb ellenfelek őrzik. Ha nincs bányád, használhatod a piacot higany szerzéshez.

4 000

2
Szaporulat

Nap

0.3
Hét

2

8
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 1 hónapja, 2021-02-19 21:07:50
VálaszKissé alábecsült lény, olvassátok végig a korábbi kommentjeimet, és nézzétek meg a linkeket, amiket csatoltam. :/
Throrma 1 hónapja, 2021-02-19 08:22:45
VálaszEgyébbként nem rég láttam videókat arról, hogy hogyan érdemes használni. Az a felvetés, hogy hiába üt nagyot, ha nem marad belőle semmi, mire odaér, meg hogy a káosznak nincsenek életadói, azzal kompenzálható, hogy az ellent teleszórjuk zűrzavar felhőjével meg ilyenekkel. Káosznak nagy előnye ez, persze tudom, sok ellenre nem lehet használni elmére ható dolgokat, olyanok ellen nem jó, de esetleg egy rend teleportálást beszerezni elég és már arathat is az ellen közepében. Egy macskaügyesség meg egy első csapás és az ellennek vége is. A legjobb benne, hogy amikor ő támad, akkor nem is tudnak visszatámadni neki. Ha meg őt támadják mindenkinek visszatámad. És a gépi ellenfél sose menekül el körüle. Mindíg kinyíratja magát a hidra visszacsapásával.
Így lehet gyorsan és hatékonyan elpaterolni az ellent a hidrával.
Guest13 1 hónapja, 2021-02-19 21:01:37
válaszolt Throrma, 1 hónapja, 2021-02-19 08:22:45 hozzászólására
Throrma fél éve, 2020-11-02 11:58:47
VálaszÉn egy olyan képességet tudnék neki elképzelni, hogy -elvégre hidra- minél kevesebb élete van, annál többet sebez (ezzel stimulálva, hogy minél több fejét vágják le, annál több nő a helyére). Persze még így is használhatatlan lenne, de azért még félelmetesebb is.
Guest13 4 éve, 2017-02-28 19:50:21
VálaszInfo: a káosz hidrája indított el azon az úton mely arra a felismerésre vezetett, hogy a heroes4ben a lények közötti választási lehetőség csupán illúzió. Néhány esetben valóban van értelmes választási lehetőség de általában a mérleg határozottan az egyik lény oldalán van. A hidra választása egyértelműen rossz döntés. Lassít a térképen, lassú a csatában, nagy a segge (avagy könnyen beszorul), nem tud repülni se. A minotaurusznál felvetett opcióra miszerint a hősöket védje egy 4. szintű lény túl drága és értékes. Mellesleg ki fogja megölni akkor az ellent? Egy káosz mágus 2000 életpontos szétbomlasztása (ami iszonyú erős mágust kíván) sem ért fel egy 4. szintű 5-10ezer életpontos ürőerejével. Hatáskör: nem szabad választani.
Guest13 4 éve, 2017-02-28 19:46:16
VálaszInfo: a káosz hidrája indított el azon az úton mely arra a felismerésre vezetett, hogy a heroes4ben a lények közötti választási lehetőség csupán illúzió. Néhány esetben valóban van értelmes választási lehetőség de általában a mérleg határozottan az egyik lény oldalán van. A hidra választása egyértelműen rossz döntés. Lassít a térképen, lassú a csatában, nagy a segge (avagy könnyen beszorul), nem tud repülni se. A minotaurusznál felvetett opcióra miszerint a hősöket védje egy 4. szintű lény túl drága és értékes. Mellesleg ki fogja megölni akkor az ellent? Egy káosz mágus 2000 életpontos szétbomlasztása (ami iszonyú erős mágust kíván) sem ért fel egy 4. szintű 5-10ezer életpontos ürőerejével. Hatáskör: nem szabad választani.
Bade Grim 4 éve, 2017-02-06 16:39:44
VálaszHÁT igen amikor a fagyi vissza nyal...
admin 4 éve, 2017-02-06 11:00:56
VálaszEz igaz, de én személy szerint azért sem szeretem a hidrát, mert ha az ellennek valami repülő lénye vagy egy ördög bejön már az elején a hősökhöz, és a hidrát támadja, esetleg a hídra kinyírhatja a fél csapatom visszatámadáskor.
udvaribolond15 3 éve, 2017-11-30 14:24:06
válaszolt admin, 3 éve, 2017-02-06 11:00:56 hozzászólására
VálaszNem akarok kekeckedni, de fogok...
Visszatámadásból hogyan harap ki a csapatodból egy darabot?
Oké. Nem szép, de nem hülye. A tippem az lenne, hogy találomra írtad ezt be.
Minden irányban képes egyszerre támadni, de szövetségest képtelen (leszámítva őrjöngès/hipnózis) ha valahogy mégis össze hozza akkor a legdurvább H4 bug van a gépeden... :D
admin 3 éve, 2017-12-01 10:32:16
válaszolt udvaribolond15, 3 éve, 2017-11-30 14:24:06 hozzászólására
VálaszNem tudom mivel játszottál eddig, de nálam minden létező szövetséges lény, aki több ellenfelet támadhat megtámadhatja a sajátomat is, ha közel van hozzá és az ellenfél jól helyezkedik. Miért írtam volna be találomra? Szted azért dolgozok 4 éve ezen az oldalon, hogy találomra írjak dolgokat miközben a játék megjelenése óta kb 10ezer órát nyomtam vele? :D Te se gondoltad komolyan..
admin 3 éve, 2017-12-01 10:43:58
válaszolt udvaribolond15, 3 éve, 2017-11-30 14:24:06 hozzászólására
VálaszNa várj még a végén neked lesz igazad, mások is azt mondják amit te, mostmár letesztelem. Én úgy emlékszem benyaltam vele párszor és már idegesít a dolog :D
udvaribolond15 3 éve, 2017-12-01 11:00:23
válaszolt admin, 3 éve, 2017-12-01 10:43:58 hozzászólására
VálaszÉn is megjelenés óta játszom vele, mint első és mostani kedvenc frakcióm a káosz. Játékidőm össz kb felét kiteszi és (az nem kevés) velem ilyen sosem fordult elő.
Ha összehozod dobj már róla az oldalra egy vidit vagy az e
mailemre pls mert megnézném. :D
Guest13 3 éve, 2017-12-02 17:26:37
válaszolt admin, 3 éve, 2017-12-01 10:43:58 hozzászólására
VálaszSzerintem előfordulhat, hogy mindkettőtöknek igaza van. Lehetséges, hogy az alapjátékban mindenkit üt, amit javítottak a WoW-ban. Nekem úgy rémlik mintha valaha láttam volna olyat, hogy többet üt. De ha viszont tippelnem kellene, akkor nem üt többet.
Guest13 3 éve, 2017-12-07 12:21:44
válaszolt Guest13, 3 éve, 2017-12-02 17:26:37 hozzászólására
VálaszTegnap játszottam és Equilibrisben nem ütötte a csapattársát a hidra. Az Equilibris change-log-ban nincs ilyen jellegű változtatás könyvelve, szóval szerintem nem Equilibris módosítás.
radmutant69 3 éve, 2017-12-14 11:57:03
válaszolt admin, 3 éve, 2017-12-01 10:43:58 hozzászólására
VálaszBocs, hogy közbeszólok, de a hidra biztos, hogy sose tudott csapattársakat sebezni. Ilyesmit közelharcban csak a fekete sárkány meg a főnix tud csinálni, illetve a küklopsz meg a gargantuan képes rá dobással. Amennyire én tudom, senki más nem teheti meg (amit nem próbáltam ki, az az, hogy mi van, ha a tündér sárkány bedob egy tűzlabdát a tömegbe, de majd máskor...).
Throrma fél éve, 2020-10-14 14:57:05
válaszolt radmutant69, fél éve, 2017-12-14 11:57:03 hozzászólására
VálaszUtólag is, de gondolom az óta te is rájöttél: igen, a tűzlabda sebzi a csapattársaidat is. Tegnap a saját szememmel láttam.
radmutant69 4 éve, 2017-01-17 14:29:06
VálaszA hidra tipikusan olyan lény, amit kisebb pályákon érdemes építeni. A fekete sárkány ugyanis baromi drága, így mire egyet megveszel, az ellenségednek már valószínűleg lesz vagy 5-6, vagy akár még több főlénye. Ilyen körülmények között a hidra sokkal versenyképesebb, hiszen legalább lépést tudsz vele tartani az ellenfél szaporodásával.
admin 4 éve, 2017-01-15 14:39:30
VálaszHa feltápoljuk természetesen verőgép lesz. De egy olyan főlény, ami csak akkor jó ha feltápoljuk? Na ezért csak közepes lény :) Ráadásul neki az a baja, hogy viszonylag gyorsan fogy, a káoszban meg nem igazán van élet tápoló varázslat. Hiába fog egy csapással megölni mindenkit, ha nem ér oda csak a fele :D
Bade Grim 4 éve, 2017-01-14 22:11:32
VálaszÉS ha fel tápóljuk különféle varázslatokkal? A Fekete sárkánnyal elletétben rajta hatnak a a varázslatok igaz ez vissza fele is elsülhet...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
bemirlino 19 órája
Több ötlet is felmerült a discord szerveren, amiket admin hiányában nem tudunk megvalósítani, szóval excore, ha ráérsz nézz fel, és tudakozódj, hogy mit kíván a néped.
Throrma 6 napja
Az a jó benne, hogy nem kell rálátnod az ellenfélre, hogy hasson. Én kampányban, amikor a hős 30+ szinten volt, akkor használtam nagyobb sikerrel akár várban is. Ugyanis a buta gép ugye nem jön ki a csatában, amíg nagyobb a sereged vagy be nem töröd a kaput. Meg akkor is jó, ha direkt ...
bemirlino 6 napja
Használata megegyezik az életerő csapolással, csak ellentétes polaritású, nagyobbat sebez, de drágább és nem tölt HP-t.
Ha a halál rendű ellenség szokás szerint sok kis részre szedi magát, jellemzően a vár előtt akkor időt lehet vele spórolni, de nagyobb ...
Hősökkel harcoló 1 hete
https://www.youtube.com/watch?v=CqdN-BCYv9k
bemirlino 1 hete
Ha az adott egység belehal a varázslatba, nem tükrözi vissza. Az animáció meg hááát... Ja, nagyobb hibák is maradtak bent a játékban.
Throrma 1 hete
Nem tudom, hogy ez egy bug-e, de én amikor levillámolom vagy jégcsapásozom a tündérsárkányt és meghal, akkor beadja a tükrözés animációját, de nem történik semmi utána. Nálatok is így van?
Bade Grim 2 hete
Azé köce mert legalább az alap cucokat látom :D
admin 3 hete
Szia!

Már évek óta elkezdtem feltölteni a tárgyakat, de sosem volt időm rá befejezni, mert macera a sok kis képet kiszedni.
Ha van rá igény, akkor befejezem és ott megoszthatod majd az ötleteidet.

Egyenlőre csak az alapokat töltöttem fel:
nyilvánvaló kapitány 1 hónapja
ha komolyan mondtad akkor szívesen

egyébként mindig is hiányoltam az oldalról a varázstárgyak leírását, ami szerintem kellene, mert némelyik nem egyértelmű, és a magyar változatban a fordítók is csináltak hülyeséget
pl. itt van mindjárt ez a Bűvölet ...
admin 1 hónapja
Ezek hasznosak, köszönjük!