Griff

A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör, óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata közepébe elég hatásos. A legjobb, ha van élet varázslónk és bevédjük élet varázslatokkal is, valamint élet varázslónk feltámasztás képességét maxra fejlesztve még tűrhető mennyiségű is fogy belőle, de sajnos előbb vagy utóbb el fog fogyni...

Végtelen visszatámadás
A lény képes bármennyiszer visszatámadni.
Kőbör

2
A célpont védelmét 25%-al növeli.
Óriás erő

3
A célpont életét és sebzését 25%-al növeli.
Felélesztés
Az elesett élő(!) lényeket a csata végén feltámasztja az alábbi elosztásban: 1. szinten: 20% 2. szinten: 30% 3. szinten: 40% 4. szinten: 45% 5. szinten: 50%   Tapasztalataim szerint rendkívűl hasznos, hisz hiába varázsolunk a zsenge élet lényekből valami jobbat varázslatokkal, úgyis ...


22

19

19

6

40

95

N/A

19

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást használó ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

800
Szaporulat

Nap

0.6
Hét

4

16
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-06-11 10:32:02
VálaszGrifet elátkozott ügy közelhalcban kicsinálni. Ami abszolút segít az a félelem aura és nincs visszatámádás képességű lények. Ami még segít: átok, gyengeség, öregség, természethárító (védekezésre) és áldás, szerencsétlenség, gyengítősugár, macskaügyesség (hogy gyorsabban fogyjon). A vámpírérintés és a vámpír a tökéletes semlegesítő erő a grifek ellen közelharcban.
Bemirlino 2017-06-07 14:41:49
VálaszEgy nagy pályán összegyűjtöttem 1000 griffet, de az ellenség is ezt tette. nekiugrasztottam az enyémet, aztán a végtelen visszatámadásnak hála negyed órán át csapkodták egymást.
Guest13 2017-02-26 22:45:27
VálaszInfo: Repülő lény, ezért nem lassítja a csapatot, emiatt a végső csapat felállításban is szerepelhet. Mivel a (Equilibris verzióban) Nagymester idézés griffeket hozhat a csapatba, egy hosszú játékban elszállhat a létszáma. A csata helyzetben két felállás a jellemző: vagy senkit nem érdekelnek a griffek vagy mindenkit a griffek érdekelnek. Megoldás: Griffeket mindig tartsunk egy csoportban a seregen belül és csak akkor hívjuk meg a csatákba, ha már megvan a megfelelő háttér támogatás: sárkányerő, őrangyal és feltámasztás (ez utóbbi Equilibrisben van). Hatáskör: Mire bekerülne a csapatba hullanának mint a legyek, ha még nincsenek a szükséges áldások rajta inkább bújjon 1-2 csata körre a hősök szoknyája mögé amíg meg nem kapja az útravalóját. Utána mehet be a sűrűjébe és rettenetesebb lesz mint a főnix.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 1 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 1 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?
admin 2 hete
Köszi, hogy szóltál, javítva!
Azrin 2 hete
Ez nagyon hasznos köszi! :)
Matyi 2 hete
A hipnózis varázslattal valami probléma van...lehet csak nekem nem tölt be én ...