Griff

A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör, óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata közepébe elég hatásos. A legjobb, ha van élet varázslónk és bevédjük élet varázslatokkal is, valamint élet varázslónk feltámasztás képességét maxra fejlesztve még tűrhető mennyiségű is fogy belőle, de sajnos előbb vagy utóbb el fog fogyni...

Végtelen visszatámadás
A lény képes bármennyiszer visszatámadni.
Kőbör

2
A célpont védelmét 25%-al növeli.
Óriás erő

3
A célpont életét és sebzését 25%-al növeli.
Felélesztés
Az elesett élő(!) lényeket a csata végén feltámasztja az alábbi elosztásban: 1. szinten: 20% 2. szinten: 30% 3. szinten: 40% 4. szinten: 45% 5. szinten: 50%   Tapasztalataim szerint rendkívűl hasznos, hisz hiába varázsolunk a zsenge élet lényekből valami jobbat varázslatokkal, úgyis ...


22

19

19

6

40

95

N/A

19

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

800
Szaporulat

Nap

0.6
Hét

4

16
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-04 23:58:07
VálaszSokáig abszolút jobban gondoltam mint a társa, de egy pár bajnok játék és rájöttem, hogy nem mindig. A citadella miatt egy bajnok játékban mire megveszed az ellenfeled már a csontsárkánynál jár. De alapból tényleg elég jó.
8/10
Guest13 5 éve, 2017-06-11 10:32:02
VálaszGrifet elátkozott ügy közelhalcban kicsinálni. Ami abszolút segít az a félelem aura és nincs visszatámádás képességű lények. Ami még segít: átok, gyengeség, öregség, természethárító (védekezésre) és áldás, szerencsétlenség, gyengítősugár, macskaügyesség (hogy gyorsabban fogyjon). A vámpírérintés és a vámpír a tökéletes semlegesítő erő a grifek ellen közelharcban.
Törölt felhasználó 5 éve, 2017-06-07 14:41:49
VálaszEgy nagy pályán összegyűjtöttem 1000 griffet, de az ellenség is ezt tette. nekiugrasztottam az enyémet, aztán a végtelen visszatámadásnak hála negyed órán át csapkodták egymást.
Guest13 5 éve, 2017-02-26 22:45:27
VálaszInfo: Repülő lény, ezért nem lassítja a csapatot, emiatt a végső csapat felállításban is szerepelhet. Mivel a (Equilibris verzióban) Nagymester idézés griffeket hozhat a csapatba, egy hosszú játékban elszállhat a létszáma. A csata helyzetben két felállás a jellemző: vagy senkit nem érdekelnek a griffek vagy mindenkit a griffek érdekelnek. Megoldás: Griffeket mindig tartsunk egy csoportban a seregen belül és csak akkor hívjuk meg a csatákba, ha már megvan a megfelelő háttér támogatás: sárkányerő, őrangyal és feltámasztás (ez utóbbi Equilibrisben van). Hatáskör: Mire bekerülne a csapatba hullanának mint a legyek, ha még nincsenek a szükséges áldások rajta inkább bújjon 1-2 csata körre a hősök szoknyája mögé amíg meg nem kapja az útravalóját. Utána mehet be a sűrűjébe és rettenetesebb lesz mint a főnix.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 7 órája
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 19 órája
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 22 órája
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 1 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 1 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 1 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 1 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 2 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...