Griff

A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör, óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata közepébe elég hatásos. A legjobb, ha van élet varázslónk és bevédjük élet varázslatokkal is, valamint élet varázslónk feltámasztás képességét maxra fejlesztve még tűrhető mennyiségű is fogy belőle, de sajnos előbb vagy utóbb el fog fogyni...


A lény képes bármennyiszer visszatámadni.


Az elesett élő(!) lényeket a csata végén feltámasztja az alábbi elosztásban: 1. szinten: 20% 2. szinten: 30% 3. szinten: 40% 4. szinten: 45% 5. szinten: 50% Tapasztalataim szerint rendkívűl hasznos, hisz hiába varázsolunk a zsenge élet lényekből valami jobbat varázslatokkal, úgyis ...


![]() 22
|
![]() 19
|
![]() 19
|
![]() 6
|
![]() 40
|
![]() 95
|
![]() N/A
|
![]() 19
|
![]() N/A
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.6
|
Hét
4
|
Hó
16
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszMég új vagyok itt, de a játékkal a megjelenése óta játszom. A griffek.... tény, hogy egy kiadósabb csatában szeret fogyni. Nekem az alábbi varik jöttek be, amik segítenek elkerülni a nagyobb veszteségeket ill. amikkel gyilkoló géppé is tudom olykor változtatni: óriás ill. sárkány erő, vértanúság és talán a legnagyobb táp nekik a KÍGYÓCSAPÁS varázslat, azaz első ütés lehetősége védekezéskor. Ha mellé vesszem, hogy végtelenszer visszaüt a sok HP-val és megnövelt sebzéssel, eléggé le is tisztíthatja a csatateret... :)

VálaszSokáig abszolút jobban gondoltam mint a társa, de egy pár bajnok játék és rájöttem, hogy nem mindig. A citadella miatt egy bajnok játékban mire megveszed az ellenfeled már a csontsárkánynál jár. De alapból tényleg elég jó.
8/10
8/10

VálaszGrifet elátkozott ügy közelhalcban kicsinálni. Ami abszolút segít az a félelem aura és nincs visszatámádás képességű lények. Ami még segít: átok, gyengeség, öregség, természethárító (védekezésre) és áldás, szerencsétlenség, gyengítősugár, macskaügyesség (hogy gyorsabban fogyjon). A vámpírérintés és a vámpír a tökéletes semlegesítő erő a grifek ellen közelharcban.

VálaszEgy nagy pályán összegyűjtöttem 1000 griffet, de az ellenség is ezt tette. nekiugrasztottam az enyémet, aztán a végtelen visszatámadásnak hála negyed órán át csapkodták egymást.

VálaszInfo: Repülő lény, ezért nem lassítja a csapatot, emiatt a végső csapat felállításban is szerepelhet. Mivel a (Equilibris verzióban) Nagymester idézés griffeket hozhat a csapatba, egy hosszú játékban elszállhat a létszáma. A csata helyzetben két felállás a jellemző: vagy senkit nem érdekelnek a griffek vagy mindenkit a griffek érdekelnek. Megoldás: Griffeket mindig tartsunk egy csoportban a seregen belül és csak akkor hívjuk meg a csatákba, ha már megvan a megfelelő háttér támogatás: sárkányerő, őrangyal és feltámasztás (ez utóbbi Equilibrisben van). Hatáskör: Mire bekerülne a csapatba hullanának mint a legyek, ha még nincsenek a szükséges áldások rajta inkább bújjon 1-2 csata körre a hősök szoknyája mögé amíg meg nem kapja az útravalóját. Utána mehet be a sűrűjébe és rettenetesebb lesz mint a főnix.