Föld elementál

Sokan semmibe veszik, pedig szerintem elég masszív falat képez. Elementál és még mágia ellenállása is van. Nagyon nehezen mozog, így ha a mi oldalunkon van, inkább a hőseinket vagy íjászainkat védje, az ellen oldalán meghal mire hozzánk ér. De ha 4 felé szedi a gép és leglább 50-100-an vannak, akkor azért sokáig tart a küzdelem még akkor is, ha nem érnek el hozzánk. Egy olyan sereg, amiben nincs távolsági támadó megszivathatja magát velük. Jobb mint a lég elementál, a kobold és a szatír, de ha már idézhetünk mást, akkor idézzünk is mást, ami nem csak egyhelyben áll, mert mindegy milyen erős egy lény, ha nem támad olyan mintha ott sem lenne.

Elementál
Ezeknek a lényeknek néhány varázslat hatástalan, például a méreg, illetve az átlagos csak élőkre ható varázslatok sem működnek. A vámpír sem tud tőlük életet lopni.
Mágia ellenállás
A lény 50%-al kevesebb sérülést szenved el varázslat alapú támadásokból, valamint esélye van nála gyengébb lények varázslatait elhárítani.
Távolsági támadás
A távolsági támadással bíró lények képesek akadályok, várfalak vagy lények felett átlőni. A sebzés az akadályok számától és a távolság mértékétől függően akár a nyolcadára is csökkenhet.
Lég elementál
Gyorsak, és hamar a hőseinket ütik. A játék elején nem érdemes bántani őket, később természetesen nem jelentenek nagy veszélyt. Persze nagyon nehéz nehézségi fokozaton minimális veszélyt továbbra is tartogatnak, mivel addigra több százan is lehetnek mire ...
Kobold
A koboldok nos.. hát.. egyébként... maradjunk annyiban, hogy ha a hősünk idéz nekünk ingyen és még nem tudjuk a szerencse varázslatot, akkor jók tudnak lenni. Egyébként gyorsan el kell felejteni a létezését is.
Szatír
A játék elején a szatír ok kemény ellenfelek, főleg ha nincs íjászunk vagy épp gyenge még. Örülünk ha velünk vannak. Azonban a játék közepétől kezdve a tipikus egy kör alatt leszedhető lények lesznek, akik nem számítanak többé ...


14

18

20

1

4

50

N/A

20

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

375
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 éve, 2022-08-05 00:04:35
VálaszBrutálisan lassú és cserébe még nem is túl erős. Ha ellene játszunk pár futóhomok és lazán szétszedjük mire ideér.
4/10
Lokomotiv53 6 éve, 2017-01-07 23:59:45
VálaszA föld elementál az arany gólem nagytestvére. Már az arany gólemért se rajongok, de ez még annál is lassabb, cserébe jól szét lehet lőni, legalább nem okoz annyi galibát, mint a lég elementál. Az meg, hogy szimbolikusan ez a legdrágább elementál... vicc.rnSOHA, SEMMILYEN körülmények között. Na jó, egy bizonyos ponton tank gyanánt ezt is lehet idézni, így aránylag az erényei érvényesülnek.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Itt a kezdőlapon van zölden a discord linkje.
Wearjack 1 hónapja
Az az Eye Of Osiris, nem vagyok. Hogyan tudnék belépni? Leszeretném tölteni a pályát.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Hali, az a szemes pálya, mikor a közepén a behis várral indulsz.
Tagja vagy a discordon?
Wearjack 1 hónapja
Szia! Melyik térképről lenne szó, hol lehet letölteni?
nyilvánvaló kapitány 1 hónapja
Továbbá a kábítás hatását is képes levenni az egységünkről.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Egy nagyon nehéz térkép le lett magyarítva.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Szacsi 23 adta ide nekem.
manfred01 1 hónapja
Miért milyen pálya az?
Hősökkel harcoló 2 hónapja
Na ez amit tolok pályát, felagyja a leckét ez már csalás nélkül lehetetlen.
Hősökkel harcoló 2 hónapja
https://www.youtube.com/watch?v=PJ9JixTKKF0