Föld elementál

Sokan semmibe veszik, pedig szerintem elég masszív falat képez. Elementál és még mágia ellenállása is van. Nagyon nehezen mozog, így ha a mi oldalunkon van, inkább a hőseinket vagy íjászainkat védje, az ellen oldalán meghal mire hozzánk ér. De ha 4 felé szedi a gép és leglább 50-100-an vannak, akkor azért sokáig tart a küzdelem még akkor is, ha nem érnek el hozzánk. Egy olyan sereg, amiben nincs távolsági támadó megszivathatja magát velük. Jobb mint a lég elementál, a kobold és a szatír, de ha már idézhetünk mást, akkor idézzünk is mást, ami nem csak egyhelyben áll, mert mindegy milyen erős egy lény, ha nem támad olyan mintha ott sem lenne.

Elementál
Ezeknek a lényeknek néhány varázslat hatástalan, például a méreg, illetve az átlagos csak élőkre ható varázslatok sem működnek. A vámpír sem tud tőlük életet lopni.
Mágia ellenállás
A lény 50%-al kevesebb sérülést szenved el varázslat alapú támadásokból, valamint esélye van nála gyengébb lények varázslatait elhárítani.
Távolsági támadás
A távolsági támadással bíró lények képesek akadályok, várfalak vagy lények felett átlőni. A sebzés az akadályok számától és a távolság mértékétől függően akár a nyolcadára is csökkenhet.
Lég elementál
Gyorsak, és hamar a hőseinket ütik. A játék elején nem érdemes bántani őket, később természetesen nem jelentenek nagy veszélyt. Persze nagyon nehéz nehézségi fokozaton minimális veszélyt továbbra is tartogatnak, mivel addigra több százan is lehetnek mire ...
Kobold
A koboldok nos.. hát.. egyébként... maradjunk annyiban, hogy ha a hősünk idéz nekünk ingyen és még nem tudjuk a szerencse varázslatot, akkor jók tudnak lenni. Egyébként gyorsan el kell felejteni a létezését is.
Szatír
A játék elején a szatír ok kemény ellenfelek, főleg ha nincs íjászunk vagy épp gyenge még. Örülünk ha velünk vannak. Azonban a játék közepétől kezdve a tipikus egy kör alatt leszedhető lények lesznek, akik nem számítanak többé ...


14

18

20

1

4

50

N/A

20

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást használó ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

375
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Lokomotiv53 2017-01-07 23:59:45
VálaszA föld elementál az arany gólem nagytestvére. Már az arany gólemért se rajongok, de ez még annál is lassabb, cserébe jól szét lehet lőni, legalább nem okoz annyi galibát, mint a lég elementál. Az meg, hogy szimbolikusan ez a legdrágább elementál... vicc.rnSOHA, SEMMILYEN körülmények között. Na jó, egy bizonyos ponton tank gyanánt ezt is lehet idézni, így aránylag az erényei érvényesülnek.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 napja
Ja, tényleg az!! :D

Kb. 10-szer kellett végigbogarásznom az oldalt, mire ...
Bemirlino 2 napja
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 2 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 2 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 2 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?