Félszerzet

A félszerzet egy rendkívűl jó lővő lény. A közép játék után már nem nagyon lesz a csapatunkban. Ha épp nem úgy állunk anyagilag, hogy 200 dzsinnt megvegyünk, az óriás gyilkolás képessége miatt 4. szintű lények ellen néha néha még alkalmazni fogjuk. Sok jön belőle nagyon, viszont törékeny kis jószágok.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Óriás gyilkolás
A lény képes hihetetlen nagy mértékű sebzést okozni 4. szintű lényeknek.


2

5

10

6

14

8

N/A

10

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

22
Szaporulat

Nap

3.3
Hét

23

92
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-05 21:36:13
VálaszNem egy rossz íjász. Pontosság varázslat szinte kötelező rá, mert anélkül nem sebez túl sokat, utána viszont elég kemény.
8/10
Guest13 5 éve, 2017-03-22 20:23:43
VálaszInfo: Rengeteg a szaporulata, a létszám miatt pedig így az élet íjjászát is lekörözi. Vetekszik az orkkal (az ork Equilibris képességei miatt pedig ott szerintem le is marad, bár lehet hogy azért gondolom mert az orkokkal sokkal jobban tudok játszani), bár elég jók a távolsági adottságai igazából a pontosság varászlat az ami igazán erőssé varázsolja. Megoldás: ha a pontosság mellé áldás varázslatot is szerzünk, ami nem nehéz, akkor gyakorlatilag a félszerzetet szintet léptethetjük. Azonban jaj neki ha az ellenség eléri, de egészen véletlenül, a rendnek még erre is akad megoldás (elmozdítás, lassítás, repüléstől való megfosztás és még sokan mások). A törpök azok akik arra születtek, hogy a félszerzetet megvédjék, tehát ennek szellemében kell csatába vonulni és lépegetni a csatatéren. Hatáskör: A repülő lények nagyon gyenge pont, illetve vigyázni kell még a gyorsan mozgó egységekkel is. Az Equilibris dzsin képességekkel (8 dzsin lőhet lassítás ige varázslatot) már el lehet gondolkodni 3. és 4. szintű csapatokon is, egészen odáig, hogy titán kerül a seregbe, mert akkor akár dobhatjuk is kifelé őket.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 1 hete
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 1 hete
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 1 hete
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 2 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 2 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 2 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 2 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 3 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...