Farkas

A farkas egy igen kellemetlen ellenfél tud lenni az elején, természetesen örülünk, ha velünk van. Taktikázva jól ki lehet használni a képességét. A középjátékban már haszna vehetetlen.



3

9

9

7

22

12

N/A

9

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

36
Szaporulat

Nap

2.1
Hét

15

60
Képességek

Kétszer támad
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-02-26 22:13:54
Válasz(Játék indító stratégia) Info: Erős a támadása az 1. szintűek ellen. Nagyon könnyen veszik ha ütik vagy visszaütnek neki, ha pedig ellenséges íjjász meglátja, akkor szinte biztos, hogy bele lő. Megoldás: Amikor még van hely a csapatban, ossz ki 1-1 darab farkast a szabad helyekre és azzal lopd el az ellenfél visszatámadását mielőtt az összevont farkassal ütsz, az íjjász ellenségeket pedig még mellőzd. Ha nincs hely vagy elfogyott a darabos kiszerelés, akkor idézéssel old meg, hogy ne támadjanak vissza a fő farkas-falkádnak. Hogy ne maradjon célpontnak az ellenségnél: sebesség varázslat és várakozás, illetve a darázsraj a barátunk. Hatáskör: íjjászok ellen el lehet felejteni, 2. szintű lények ellen felejtős, hős védésre alkalmas első sorban. Ha elfogytak az 1. szintű ellenfelek dobd ki a csapatból.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 1 hete
A videó mért szaggat így?,eléggé pici gépigényű milyen géped van?
Guest13 1 hete
* Tudomásom szerint a menedék 7 körig tart, amennyiben a mozgás/várakozás/védekezés műveleteken kívül mást nem csinálsz a hőssel vagy lénnyel.
* Amint az utolsó egység is elhagyja a menedéket onnantól számítva legkorábban 3 kör múlva léphetnek be ismét ...
Bemirlino 1 hete
Fontos megjegyezni, alig van valahol megemlítve, hogy a Menedék nem tart a végtelenségig. Ha jól számoltam, a varázsló képzettségétől függetlenül hat körig tart. Erre nyilván azért lehetett szükség, mert lehetséges, hogy mindkét sereg elvarázsolja, és ezt csak ...
Hősökkel harcoló 1 hete
Jó régóta tagja vagy a youtubén azt csak pár napja kezdted a vidizést jobb később mint soha :D:D
Bemirlino 1 hete
Újabb önpromó jellegű komment.
Alapvetően nem annak indult, de csináltam egy demonstráló videót arról, hogy valójában milyen brutálisan erős a Hipnotizálás. Szerintem minimum négy-ötszörös túlerővel néztem szembe, a végén csak azért nem hoztam le ...
Bemirlino 1 hete
Ezt a varázslatot szerintem mindenki a két kezén meg tudná számolni, hogy hányszor használta. Ugye mire oda jutunk, hogy tetemes mennyiségű átkot kell leszedegetni az egységekről, általában már van papunk, aki ezt az áldások eltüntetése nélkül képes csinálni. De azt ...
Guest13 3 hete
Ez egy nagyon jó tipp, eddig nem lett említve. Volt már, hogy sikerült megölnöm az ellenség egy hősét, de persze a soron következő egységem egy lény volt, amivel nem tudtam savazni a tetemet. Így hát fogtam a lényemet és ráálltam a hős hullájára, ilyenkor hiába kerül ...
Bemirlino 3 hete
Kis kiegészítés, nemrég vettem észre, hogy ameddig egy saját, vagy ellenséges egység rajta áll egy hős hulláján, addig azt nem lehet ezzel feléleszteni.
Guest13 3 hete
Sziasztok!
Nem írtam a pályakiosztást: legnehezebb szinten, mozgó semleges seregek. Kaptam darázsraj varázslatot (ez nagyon sokat számít, nagy szerencse). Az aranybányát cerberusok védték, ami szerintem gyenge véddelem (bár így is több hét volt bevenni). ...
Bemirlino 1 hónapja
Szia!
Kösz a kritikát, igen, már én is kiszűrtem a végigjátszásból pár hibát.
1.:Igen, a véletlenek mindig bezavarhatnak, és már csak az is egyenlőtlen feltételeket szül, a négy játékos négy különféle elementállal kezd, pedig ez volt a koncepció alapja, ...