Dzsinn

A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapást és illúziót. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha bárhol a játékban ellenfélként találkozunk vele jól kikerüljük, hogy még véletlenül se álljunk az útjába. Kivéve, ha nagy mágia ellenálásunk van és csak hősőkkel megyünk, akkor ugyanis tehetetlen velünk szemben.

Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.


12

10

18

6

30

60

N/A

18

N/A

24
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást használó ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

550
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Varázslatok

Békedal
8x varázsolható
Békedal

3
Az ellenfél a következő körben csak mozogni, védekezni és nem ártó varázslatot használni fog tudni.
Gyávaság
8x varázsolható
Gyávaság

3
A célpont 3 körön át képtelen lesz támadni olyan ellenfelet, ami több életponttal bír. Nem az egyes lények életpontja, hanem a lények összeségének az életpontja számít. Tehát 10 gonosz szem re varázsolva 260 életponttal kell, hogy kevesebb legyen az ...
Illúzió
8x varázsolható
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
Jégcsapás
8x varázsolható
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Jókedv
8x varázsolható
Jókedv

3
A célpont morál ját a maximumra növeli.
Kimerültség
8x varázsolható
Kimerültség

3
A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-03-22 20:48:55
VálaszInfo: Relatív értelemben a játék legerősebb lénye, a kategóriáján belül egyértelműen (3. szintre gondolok) hatékonyságát tekintve pedig mindent ver. Ha a játék stratégiáját nézzük, nem pedig életpontot és ilyen hülyeségeket, akkor a 4. szintű lényeket is felülmúlja. Megoldás: Ez a lény amit a legjobban rühellek az egész játékban (nem mint lényt, hanem mint játék elemet). Aki kiismeri a megfelelő taktikát, annak a dzsinek megnyerik a játék 90-95%-át (persze ez pályától is függ). Ha az ellenséges csapat nem üt meg egy szintet, akkor a dzsin nyeri a csatát, a többiek pedig csak asszisztálnak. Szinte úgy vagyok, hogy sem vele, sem ellene nem nagyon vagyok hajlandó játszani.
Tippeket és trükköket nem írok hozzá, mindenki maga herélje ki a játékot ezzel az egységgel.
Hatáskör: a fekete sárkányok kiherélik, ha nem vagyunk felkészülve rá :D (ezazezazezazezaz... :D , áh... de úgyis fel leszünk... )
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Bemirlino 4 órája
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 1 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 1 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 1 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?
admin 2 hete
Köszi, hogy szóltál, javítva!
Azrin 2 hete
Ez nagyon hasznos köszi! :)