Dühöngő

Az egyetlen lény a játékban, amit közvetlen a játékos nem irányíthat. Ezzel nem is lenne baj, ha a gép nem játszana vele bután. Egy átlagos csata arról fog szólni, hogy a gép eszetlenül előre küldi, míg mi igyekszünk bevédeni őt, de mivel az erő vár nem a varázslatairól híres ez nem egyszerű feladat. Az első egy-két csata után, ha egyáltalán túléli, valószínűleg örökre száműzzük csapatainkból. Ha valahogy sikerül elfoglalanunk egy halál várat, érdemes őket csontvázzá alakítani.

Csontváz
A csontváz a halál vár egyik legjobb lénye, mivel csont ból van így távolsági támadás esetén +100%-ot kap a védőire, így az alap 12 távolsági védekezése 24-re növekszik. Ami igazán erőssé teszi az az, hogy sose fogy el, hiába küldjük ...


3

12

8

6

20

18

N/A

8

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást használó ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

20
Szaporulat

Nap

2.7
Hét

19

76
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Lokomotiv53 2017-01-08 00:28:30
VálaszAmúgy a kiegészítőben ilyen lény még a mágiamentes fogcsikorgató is, amit így tápolni se lehet...
Lokomotiv53 2017-01-08 00:27:45
VálaszÉs ugye a gép tud vele védekezni a várban... hogy is volt ez az állandóan támadnia kell duma? Amúgy tényleg full használhatatlan, nagy kár érte, mert elég erős lenne, a nomáddal kimondottan jól tudna kooperálni, de így, hogy egyetlen csatába viheted el egy játék során, vagy meghal az összes, hááát, nem az igazi...
Bade Grim 2017-01-05 18:31:56
VálaszEzzel egyet értek hogy a barbárok nem a mesterei a taktikának de nem árt ha néha van legalább 1 B terv... különben annyi a hősödnek.azon kívül nagy számban TÉNYLEG erősek mert 2 ütnek de varázslatok híján nehéz őket védeni.
radmutant69 2017-01-04 13:46:54
VálaszHát nem tudom, nekem ezek a kedvenc lényeim közé tartoznak valamiért XD
Olyan egyedinek érzem őket.
Mondjuk, ha véletlenül barbárokkal vagyok, mindig elb*sszák a szuper taktikámat, amit a csata kezdetén kitalálok, mivel egyből előrerohannak, és valamiért erre soha nem számítok... még akkor se, ha két perce ért véget az előző csata.
Így aztán általában rákényszerítenek, hogy az egész seregemmel üvöltve előrerohanjak hentelni, de szerintem pont ez illik a barbárok harcmodorához. Semmi taktikázás, csak mészárlás, aztán vagy túléljük, vagy nem...
Bade Grim 2017-01-03 00:29:26
VálaszÉn ezt az 1 lényt nem értem hogy tudták így el cseszni ha inkább kötelezne a gép hogy lépj vele min 1 területet már jobb lett volna.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 napja
Ja, tényleg az!! :D

Kb. 10-szer kellett végigbogarásznom az oldalt, mire ...
Bemirlino 2 napja
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 2 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 2 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 2 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?