Dühöngő

Az egyetlen lény a játékban, amit közvetlen a játékos nem irányíthat. Ezzel nem is lenne baj, ha a gép nem játszana vele bután. Egy átlagos csata arról fog szólni, hogy a gép eszetlenül előre küldi, míg mi igyekszünk bevédeni őt, de mivel az erő vár nem a varázslatairól híres ez nem egyszerű feladat. Az első egy-két csata után, ha egyáltalán túléli, valószínűleg örökre száműzzük csapatainkból. Ha valahogy sikerül elfoglalanunk egy halál várat, érdemes őket csontvázzá alakítani.

Csontváz
A csontváz a halál vár egyik legjobb lénye, mivel csont ból van így távolsági támadás esetén +100%-ot kap a védőire, így az alap 12 távolsági védekezése 24-re növekszik. Ami igazán erőssé teszi az az, hogy sose fogy el, hiába ...


3

12

8

6

20

18

N/A

8

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

20
Szaporulat

Nap

2.7
Hét

19

76
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 hete, 2022-08-05 20:43:09
VálaszA dühöngő a játék elején brutális, mivel sok jön belőle, erős, sok az élete és kettőt üt. De mivel nem lehet irányítani így a végjátékban minden csata végén a fele elveszik.
7/10
Throrma 1 éve, 2020-10-30 09:12:35
VálaszHa van egy rendmágus a csapatban, akkor be lehet őket teleportálni védett helyre, aztán majd a légiónyi barbár a megfelelő pillanapban előreronthat, amikor az ellen feketesárkánya a hőseidre tüzelne.


Természetesen nem gondoltam komolyan :D
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 00:28:30
VálaszAmúgy a kiegészítőben ilyen lény még a mágiamentes fogcsikorgató is, amit így tápolni se lehet...
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 00:27:45
VálaszÉs ugye a gép tud vele védekezni a várban... hogy is volt ez az állandóan támadnia kell duma? Amúgy tényleg full használhatatlan, nagy kár érte, mert elég erős lenne, a nomáddal kimondottan jól tudna kooperálni, de így, hogy egyetlen csatába viheted el egy játék során, vagy meghal az összes, hááát, nem az igazi...
nyilvánvaló kapitány 2 éve, 2020-06-07 19:22:05
válaszolt Lokomotiv53, 2 éve, 2017-01-08 00:27:45 hozzászólására
VálaszÉs még a várban védekezés is csak akkor működik, ha az ostromló sereg túlerőben van, és amíg a kaput be nem robbantják. Akkor aztán vérben forgó szemmel, habzó szájjal, üvöltve rohan előre megdögleni.
Bade Grim 5 éve, 2017-01-05 18:31:56
VálaszEzzel egyet értek hogy a barbárok nem a mesterei a taktikának de nem árt ha néha van legalább 1 B terv... különben annyi a hősödnek.azon kívül nagy számban TÉNYLEG erősek mert 2 ütnek de varázslatok híján nehéz őket védeni.
radmutant69 5 éve, 2017-01-04 13:46:54
VálaszHát nem tudom, nekem ezek a kedvenc lényeim közé tartoznak valamiért XD
Olyan egyedinek érzem őket.
Mondjuk, ha véletlenül barbárokkal vagyok, mindig elb*sszák a szuper taktikámat, amit a csata kezdetén kitalálok, mivel egyből előrerohannak, és valamiért erre soha nem számítok... még akkor se, ha két perce ért véget az előző csata.
Így aztán általában rákényszerítenek, hogy az egész seregemmel üvöltve előrerohanjak hentelni, de szerintem pont ez illik a barbárok harcmodorához. Semmi taktikázás, csak mészárlás, aztán vagy túléljük, vagy nem...
Bade Grim 5 éve, 2017-01-03 00:29:26
VálaszÉn ezt az 1 lényt nem értem hogy tudták így el cseszni ha inkább kötelezne a gép hogy lépj vele min 1 területet már jobb lett volna.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Throrma 1 napja
Szinte biztos vagyok benne, hogy be lehet állítani, mi legyen a varázslat, de azért nem 100%
Mantis 4 napja
Elméletileg 1/1, de szerintem inkább a Titán :)
Mantis 4 napja
Nekem is az egyik kedvencem, várvédelemnél best. Főleg ha dzsinn van mellette, amik kb 2,4x-es mennyiségű illúziót képesek csinálni. Van 200 Titán, meg 1200 dzsinn (ez helyes arány) akkor az 1200 dzsinn illúzionálhat még kb 480 Titánt. Na az már szinte verhetetlen, főleg ha ...
Mantis 4 napja
Nagyon köszi. Most már kb csak azon gondolkodom, hogy egy hős ha megtanul egy új magic skillt, akkor kap egy új varázslatot is. Ez elméletileg bármelyik 1es szintű varázslat lehet, a kérdés az hogy szerinted gyakorlatilag is?
Úgy tesztelném az egyes várak erősségét, hogy ...
Throrma 6 napja
(Amit írtam, erre válaszoltam, csak valami adatbázishibát írt ki és odarakta)
Throrma 6 napja
Igen, az AI az mesterséges intelligencia és a gépi játékosra utaltam vele, hogy nem mindíg valami okos.
A create army, ha létezik, úgy emlékszem, hogy egy triggerelhető event, de lehet, hogy nincs ilyen kód, csak rosszul emlékszem. És azt teszi, amit mond, hogy létre hoz egy ...
Mantis 6 napja
Köszi :)
Lehet tájékozatlan vagyok de mi az az AI (azon kívül hogy mesterséges intelligencia?)
Igen, azon is gondolkodtam hogy adok neki timed eventtel xfőt plusszban, amit elosztok a kiszabadulás napjával (pl ha 7000.napon szabadul ki, és 80000 ezer főt szeretnék ...
Throrma 1 hete
Azt hiszem a profilkép megváltoztatására nincs lehetőség, a profil készítésénél lehet választani. De ha szólsz az adminnak, szerintem meg tudja oldani, hogy meg tudd változtatni. Ha nem, max annyi, hogy esetleg újraregiszrálsz...

A másik kérdésedre a válasz ...
Mantis 1 hete
Ja igen, lényeges. A sereg be van szorítva, és majd az x.(több száz) napon tud kijönni egy bomb-event segítségével amely eltűnteti az akadályokat (delete adverturers object)
Mantis 1 hete
Sziasztok 2 kérdés, egyik a parasztos profilkép elég bénus, hogy lehet lecserélni?
Másik, hogy csinálok egy pályát, ahol nagyon nagy seregek vannak, és csak úgy tudom összerakni, ha külön mellé rakok egy (vagy több) sereget, mivel a hősnél betelik a hely (32765 db a max) ...