Csontváz

A csontváz a halál vár egyik legjobb lénye, mivel csontból van így távolsági támadás esetén +100%-ot kap a védőire, így az alap 12 távolsági védekezése 24-re növekszik. Ami igazán erőssé teszi az az, hogy sose fogy el, hiába küldjük be minden csata közepébe mindig lesz belőle és nagyon gyorsan gyűlik. Ennek oka az, hogy nekromantánk egyik képessége, hogy minden csata végén az elesettek egy részét csontváz formában feltámasztja. A másik ok pedig, hogy az élőhalott átalakító minden 1. és 2. szintű lényből csontvázat teremt és bizony az ördögfiókát sűrűn fogjuk bedobálni ebbe az épületbe. Ami még fontos, hogy élőhalott révén nem hatnak rá az elmére ható varázslatok.

Csontváz
A csont ból lévő lények távolsági támadás esetén +100%-ot kapnak távolsági védelmükre. Az ezzel a képességel rendelkező lények (pl. Csontváz ) nyugodtan beküldhetőek a csata közepére, hogy még mi a lényeinket tápoljuk ...
Ördögfióka
Az ördögfióka egy java részt haszna vehetetlen élő(!) lény, mely a halál vár első szintű lényeit képviseli. Különlegessége, hogy minden megkezdett körben 2 varázspontot ellop az ellenfél egy varázslat pontokkal bíró tagjától, majd azt ...
Élőhalott
Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem


2

12

12

4

18

8

N/A

0

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

22
Szaporulat

Nap

3.6
Hét

25

100
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-02-27 17:22:38
VálaszInfo: Gyakorlatilag az egyetlen első szintű lény amit nem igazán kell félteni az íjjászoktól. A harcban is megállja a helyét, ami tekintve az ördögfiókákat nagyon fontos. Aki halál népet választ ez és csak ez lesz az indító lénye a játék elején. Megoldás: Bár az íjjászok nagyon gyenge sebzést okoznak neki, azért természetesen nem kell a fenekét riszálni előttük, nem halhatatlanok. A csatákban 1-1 ördögfiókával és teremtett lényekkel kell az ellenséges egységek visszatámadását ellopva csökkenteni a csatánkénti csontvázveszteségeket. Lelkiekben készüljön fel mindenki, hogy nem igazán lehet veszteségmentes csatákat vívni, akár a hősök is pusztulhatnak, csak be ne darálják a csontvázakat idő előtt, mert a szaporulat sem kielégítő (relatív sok, de nulláról egy élet újra ütőképes létszámot kivárni). Íjjászok ellen a kisördögök tartóztassák fel 1-1 körre az ellenséget ha a csontvázzal oda akarunk menni értük a pálya túloldalára, mert lassú és szét lövik mire odaér (ha nincs káosz gyorsítás varázslat 3x is gondoljuk meg az ilyen csatát). Hatáskör: amint lehet szabaduljunk meg tőlük, mert lassúak és gyengék. Ez persze pálya függő is, de amint van egy tűzcsapás és egy halott élesztés akkor találni a pályán olyan csapatokat amiket a hősök akár magukban is legyőznek. Üss és fuss itt nem szégyen.
D.E.M. 2018-03-12 12:05:08
válaszolt Guest13, 2017-02-27 17:22:38 hozzászólására
VálaszHatáskör: amint lehet szabaduljunk meg tőlük, mert lassúak és gyengék Véleményem szerint ezek az egységek még később is használhatók, ha másért nem, azért mert talán a legerősebb egyes szintű - amiből mellesleg temérdek állhat rendelkezésünkre, még akkor is, ha a nekromanta hősünk már nem őket, hanem már vámpírokat csábítgat. 1. szintű lény verbuválóból sok akad a pályán, és az élőholt kapuval rengeteg rosszcsontot szerezhetünk belőlük. Amúgy masszívak, és mire a játék lassan elérkezik a végkifejlethez - különösképp ha eleddig pihenni hagytuk őket -, az utolsó csatában talán 2-3 kilóval is meglephetjük az ellenfelet, és ennyivel már (támogatás nélkül) várat lehet hódítani, még ha feketesárkányok őrzik is. Megjegyzem, a vámpír után ez a kedvenc élőholt egységem ^^ :)

Egyetértek azzal, hogy szánalmas sebességgel totyognak a csatatéren. Olyannyira hogy kiérdemelte a második világháborús Matilda tank érdemrendjét. De egy légiónyi élőholtat lőjenek csak amíg tudnak, üsse kő (ez ellen úgyis magasan védettek), tudod mikor fogynak el :P
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Rátelepítettem a kieget, előtte nem indult el természetesen. És megnéztem a magyarba is mert azt is átrakta a sima verziójának a képe jött be, és elindultak a pályák.
radmutant69 1 hónapja
Mármint sikerült elindítanod a pályákat a magyar játékban? Mert az innen nézve kb. lehetetlennek tűnik nekem (kivéve esetleg azt az esetet, ha a pályák ugyan Equilibrishez készültek, de nem tartalmaznak semmilyen Equi tárgyat vagy épületet, amihez tényleg kellenének az ...
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Megnéztem a magyar verzióba működik e, és láttam, hogy működik magyar lett úgyis.
radmutant69 1 hónapja
Röviden: nem :P

Lehetne egyébként, ha valakinek lenne türelme az Equi text fájlokat lefordítani. Nekem sose volt.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Na kicsit néztem és az 3.51-essel működik, de angol a játék, nem lehet magyar?
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Igen, de nem megy sehogy sem nem érzékeli.
radmutant69 1 hónapja
Pl. ott van belinkelve egy kicsit lejjebb a complete verzió, amiben minden hivatalos kieg benne van. Az Equilibris pedig nem egy hivatalos kiegészítő, úgyhogy azt neked kell rátelepíteni.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Ha nem akarsz csatázni felesleges harcokkal emberveszteséggel akkor jól jön.
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Nézzétek már meg hogy van e ilyen kieggel egyben a játék,hogy ezeket a pályákat is végigtudjam tolni.
radmutant69 2 hónapja
Persze, csak adj egy címet hozzá.