Csalándarázs

Egy rendkívűl erős és gusztustalan lény, amit vagy a várban hagyunk, vagy a szomszéd fatelepre is egy hét alatt érünk oda.

Itt egy kép mely demonstrálja ezt: (Ugyanonnan indult két ugyanolyan hős, az alsó 1 csalándarázzsal a felső egyedül. A piros mozgás vonal egyértelmű, ennyivel kevesebbet lépett abban a körben.)



14

11

22

4

2

60

22

22

20

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

550
Szaporulat

Nap

0.9
Hét

6

24
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 4 hónapja, 2022-08-05 20:30:16
VálaszKegyetlenül erős egy íjász, csak sajnos a saját seregünkbe nem érdemes tenni mert nagyon lassú. Vagy a várba kell hagyni, mert toronyban nagyon jó, vagy ha van nagymester terepismereted + még a csizmád amivel többet mozogsz akkor mehet veled is.
8/10
Matyi 4 éve, 2018-10-11 19:11:59
VálaszA várvédelem pörölye!! Egy pontossággal plusz macsekérintéssel konkrétan nincs olyan lény aki eljutna a falainkon belüli területre(vagy egyáltalán a falhoz... XD)
Törölt felhasználó 4 éve, 2018-10-17 20:33:40
válaszolt Matyi, 4 éve, 2018-10-11 19:11:59 hozzászólására
VálaszMacskaérintés? Szerintem az macskaügyesség akart lenni.
Matyi 4 éve, 2018-10-19 12:33:36
válaszolt Törölt felhasználó, 4 éve, 2018-10-17 20:33:40 hozzászólására
VálaszTagadhatatlanul igazad van... :) Elnézést a nyelvbotlásért! Épp egy jó pár napos halál küldinek voltam a végén és a vámpírérintésbe belekavarodtam így a vége fele :D Ha nem szólsz asszem egy életre macskaérintés marad... :D
Bade Grim 5 éve, 2017-01-14 22:54:01
VálaszSzerintem ez a lény ami várvédésre/bánya de támadásra..............................hát öööööö................ igen a kép magáért beszél.
Lokomotiv53 5 éve, 2017-01-08 00:16:27
VálaszA csalándarázs, amit úgy hallottam aposztrofálni, hogy túl szép, hogy igaz legyen. Erős, szapora, olcsó, gyengítést süt az ellen képébe... és hogy mi még? Lassú. Konkrétan használhatatlanul lassú, ha beteszed a seregedbe, az konkrétan mozgásképtelenné válik, szóval iszonyatos buffok kellenek, hogy visszahozd magad a mobilitás szintjére - azok a buffok meg jobb célt is szolgálhatnának talán... Várvédelemre viszont kevés jobb lény van.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
RedDev 7 órája
Hasonlóan gondolom én is csak na... Szinte 2 kedvenc népem és fasirtban vannak
radmutant69 19 órája
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy a lore-ban ez mivel van megmagyarázva... Hacsak nem azzal, hogy a két hülye közül, akik a Heroes 3 végén felrobbantották a világot, az egyik egy elf volt. Így aztán a törpék a varázslók oltalma alá menekülhettek, az elfek meg ...
RedDev 22 órája
csak azt nem értem és erre majd 20 éve nem jöttem rá, hogy a természet a renddel miért ennyi összeférhetetlen, holott nem sok a különbség köztük... a 3ban még a törpök is a ramparthoz tartozott stb
Hősökkel harcoló 1 hete
Igen én is csináltam egyszer tán.
radmutant69 1 hete
Kb. így működik a dolog: https://imgur.com/vj7Vqax
RedDev 1 hete
Én is rendszerint őt veszem meg.
manfred01 1 hete
Van arra valami képlet, hogy melyik nép melyik másik néppel kompatibilis morál szempontjából? Arra már rájöttem, hogy bizonyos kombinációk erősen lehúzzák egymást, míg más variánsok kevésbé. Ráadásul az se mindegy, hogy lényeket vagy hősöket keversz össze.
István93 2 hete
Szerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy ...