Cerberus

A cerberus hasznos is, meg nem is. Jobbak az értékei, mint a szellemnek, de a szellem legalább élőhalott és testetlen is, amivel +100%-ot kap távolsági és közelharci támadás esetén. A cerberus élő, így rá hatnak az elmére ható varázslatok. A különlegessége miszerint egyszerre három egymás mellett álló ellenfelet is meg tud ütni, anélkül hogy azok visszatámadnának nagyon jó, de sajnos mire az ellenhez közel ér már nem igen marad belőle semmi. Így a cerberust csak akkor ajánlom, ha van legalább 2 külső lény táborunk.


A szellem egy érdekes karakter a játékban. Méghozzá azért mert nagyon megoszlanak róla a vélemények. Nagyon jó lény, mivel öregítés átokkal sújtja ellenfeleit, másrészt pedig repül , testetlen és még élőhalott is a rájuk ...


Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem


A testetlen lények közelharci és távolsági védelme +100%-ot kap a csata elején.


![]() 6
|
![]() 16
|
![]() 16
|
![]() 6
|
![]() 21
|
![]() 24
|
![]() N/A
|
![]() 16
|
![]() N/A
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
1
|
Hét
7
|
Hó
28
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
5/10