Bandita

A bandita egy tipikus ágyútöltelék karakter. Ugyan a játék elején segítségével nyerhetünk meccseket, a játék középén már haszontalan lesz.



3

9

9

7

27

10

N/A

9

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

20
Szaporulat

Nap

3.7
Hét

26

104
Képességek

Rejtőzködés
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Guest13 2017-02-28 07:40:07
VálaszInfo: A káosz legkönnyebben játékkezdő nép és ennek a 3ból az egyik fő oka a bandita. A rejtőzködéssel jóval több nyersanyag elérhető (lehet hogy csak az Equilibrisben működik hoy az 1. szintűeket tényleg be tudja csapni). A csatatéren gyorsan mozog, ami kapóra jön a veszteségek csökkentésében. Megoldás: mivel a bandita az egyik leggyorsabb 1. szintű a csatában 1 darabos kiszerelésben könnyen ellopható az ellenfél visszatámadása és utána üthető a fő csapattal. A nagy lépésnek köszönhetően tisztes távolságba vissza is tud vonulni. Hatáskör: 2. szintű ellenfelek ellen az ütőereje nem elég effektív és hamar el is fogy ha megütik.
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 3 hete
Ilyen pályán én az Életre szavaznék, habár alapvetően Halál játékos ...
admin 1 hónapja
Egészen biztosan természet hőssel mennék, az idézés és íjászat miatt. ...
Bemirlino 1 hónapja
Nah, jó inaktív az oldal.:)

Beszélgetés indító témábak ...
admin 1 hónapja
info[kukac]heroes4.hu
Mért, tudsz adni időt? O.o
Norbe 2 hónapja
Ez esetben valamilyen elérhetőséget tudnál adni?
admin 2 hónapja
Köszönöm, de az idő a probléma, ha az tudsz adni azt elfogadom :)
Norbe 2 hónapja
Ha gondolod odaadhatom. Nekem már több éve meg van eredetiben a Complete