Balliszta

A balliszta az élet vár kegyetlen távolsági védelme, nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, mivel mechanikus lény. Nem szenved bónuszt tárgyak, vagy épp várfal miatt sem, így mindig maximális sebzést képes okozni ellenfelein. Sajnos közelharcabn nem jeleskedik, de még ennek ellenére is igen sokáig lesznek a seregünkben az biztos, mivel nem sokan érnek a közelébe.

Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.


7

8

16

1

15

28

15

16

20

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

190
Szaporulat

Nap

1
Hét

7

28
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 1 hete, 2022-08-04 23:08:22
VálaszValóban idegesítően lassítja a csapatot de ez önmagában nem ront rajta. Brutálisan nagyot lő és mindig pontosat. De azért valami + mozgást adó cuccot vagy terepismeretet érdemes szerezni mellé.
7/10
Guest13 5 éve, 2017-03-12 17:10:32
VálaszSzia! Igazad van, nem volt reális a példa. Önmagában egy hős 14. szinten éri el a nagymester mágiát (releváns még a taktika, a felderítő pedig más tészta), 1fa+1könytár esetén 12. szintre kell felhúzni (mivel a fa szintlépés ezért 13. szintű lesz a hős). Ha akad még egy fa vagy könyvtár 11(+1), ha mindkettő akkor 10. szint(+2). És akkor még ott vannak a tanítók és az oltárok(amihez persze már szerencse is kell). Amire igazából ki akartam hegyezni hogy közel se 20. szint körüli hősökröl van szó. Ha már a fáknál tartunk: a lehető legkésőbbre kell tarogatni 10-13. szintű hősre csak kritikus estben lövöm el.
Lokomotiv53 5 éve, 2017-03-12 13:58:37
VálaszSzerintem azért nem alap pályánként 5 fa, 5 könyvtár és 5 tábor. És én nem értek hozzá, lehet, hogy a gyakorlatban tényleg ennyit számít a mozgás, de szerintem ez max annyit bizonyít, hogy elszabták a játékot. Mindazonáltal ha nem végiggyalogolós a pálya, hanem ennél centralizáltabb, van teleport, stb., akkor azért a balliszta sebessége még menthető szerintem. Az istálló elég sok mozgást ad.
Guest13 5 éve, 2017-03-05 13:01:37
VálaszA leírásaim általános tippek és javaslatok párbajokhoz. Egy párbajban pedig sorsdöntő a kalandtérképen való haladás sebessége. Aki több csatát vív erősebb lesz, de ha csak araszolva haladsz az ellenség felé le fogsz maradni. Volt olyan párbaj ahol az egyik fél felad5a mert lemaradt... A hősök kiképzéséről csak egy kis számolás: ha a pályarészeden van 5 tudásfa és 5 könyvtár plusz 5 kiképzőtábor, akoor csak úgy nem éred el a standard hős képzés végét ha nem tudsz előállítani 4. szintű hősöket a pályán ezek nélkül. A standard hős szintje 14 mínusz a képzők. 4 szintlépés 5000 TP. Ha ennél kisebb egy pálya, akkor nincs értelme foglalkozni vele. Nekem az a bajom hogy a legtöbb pálya túl nagy.
Lokomotiv53 5 éve, 2017-03-04 16:47:57
VálaszSzerintem túltolod ezt a térképen haladás-dolgot, nem olyan tragikus, mint a csalándarázs, ráadásul az Életnek van istállója. Egyáltalán, a készítőknek aligha az volt a céljuk, hogy ez ennyire számítson. Mint ahogy az se alap, hogy minden pályán 20+-os szintre lehessen juttatni hősöket, egyszerűen nincs annyi anyag.
Guest13 5 éve, 2017-03-01 07:56:15
VálaszInfo: felejtsük el! Tetű lassú a térképen, ennek már elégnek kellene lennie. Ha csak íjjászaink vannak akkor csúnyán leredukálódik a vállalható seregek száma (a csatlós nem elég). És ha már itt tartunk, remélem senki nem gondolja komolyan hogy a várban ücsörögve kivárja a lovag érkezését, ne de akkor addog mégis mit csinál? Hatáskör: nem szabad választani.
radmutant69 5 éve, 2017-01-17 13:31:06
VálaszIgazság szerint ezek is olyanok, mint a csalándarazsak. A saját szintjükön erős lövőlények, de ugyanúgy sokkal lassabb leszel tőlük a pályán. Én inkább a lándzsás-szerzetes kombót alkalmaznám emiatt...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Throrma 1 napja
Szinte biztos vagyok benne, hogy be lehet állítani, mi legyen a varázslat, de azért nem 100%
Mantis 4 napja
Elméletileg 1/1, de szerintem inkább a Titán :)
Mantis 4 napja
Nekem is az egyik kedvencem, várvédelemnél best. Főleg ha dzsinn van mellette, amik kb 2,4x-es mennyiségű illúziót képesek csinálni. Van 200 Titán, meg 1200 dzsinn (ez helyes arány) akkor az 1200 dzsinn illúzionálhat még kb 480 Titánt. Na az már szinte verhetetlen, főleg ha ...
Mantis 4 napja
Nagyon köszi. Most már kb csak azon gondolkodom, hogy egy hős ha megtanul egy új magic skillt, akkor kap egy új varázslatot is. Ez elméletileg bármelyik 1es szintű varázslat lehet, a kérdés az hogy szerinted gyakorlatilag is?
Úgy tesztelném az egyes várak erősségét, hogy ...
Throrma 6 napja
(Amit írtam, erre válaszoltam, csak valami adatbázishibát írt ki és odarakta)
Throrma 6 napja
Igen, az AI az mesterséges intelligencia és a gépi játékosra utaltam vele, hogy nem mindíg valami okos.
A create army, ha létezik, úgy emlékszem, hogy egy triggerelhető event, de lehet, hogy nincs ilyen kód, csak rosszul emlékszem. És azt teszi, amit mond, hogy létre hoz egy ...
Mantis 6 napja
Köszi :)
Lehet tájékozatlan vagyok de mi az az AI (azon kívül hogy mesterséges intelligencia?)
Igen, azon is gondolkodtam hogy adok neki timed eventtel xfőt plusszban, amit elosztok a kiszabadulás napjával (pl ha 7000.napon szabadul ki, és 80000 ezer főt szeretnék ...
Throrma 1 hete
Azt hiszem a profilkép megváltoztatására nincs lehetőség, a profil készítésénél lehet választani. De ha szólsz az adminnak, szerintem meg tudja oldani, hogy meg tudd változtatni. Ha nem, max annyi, hogy esetleg újraregiszrálsz...

A másik kérdésedre a válasz ...
Mantis 1 hete
Ja igen, lényeges. A sereg be van szorítva, és majd az x.(több száz) napon tud kijönni egy bomb-event segítségével amely eltűnteti az akadályokat (delete adverturers object)
Mantis 1 hete
Sziasztok 2 kérdés, egyik a parasztos profilkép elég bénus, hogy lehet lecserélni?
Másik, hogy csinálok egy pályát, ahol nagyon nagy seregek vannak, és csak úgy tudom összerakni, ha külön mellé rakok egy (vagy több) sereget, mivel a hősnél betelik a hely (32765 db a max) ...