Arany Gólem

Az arany gólem maga az áttörhetetlen gát. 75% Mágia ellenállás, mechanikus és 50 élete van. Rendkívűl erős 2. szintű lény, ami csapatunk összes tagját megvédi a játék végéig.


A lény 50%-al kevesebb sérülést szenved el varázslat alapú támadásokból, valamint esélye van nála gyengébb lények varázslatait elhárítani.


A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.


![]() 12
|
![]() 16
|
![]() 16
|
![]() 3
|
![]() 18
|
![]() 50
|
![]() N/A
|
![]() 16
|
![]() N/A
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszSzerintem a Rend frakciónak van a legerősebb választéka 2. szintű lényekből. A gólemet- a mágussal egyetemben- nem kell további érvekkel segíteni - ez a kib*szott tank legyőzhetetlen ! ><
Ezt nem tudtam magamban tartani... Annyira de annyira de annyira idegesítő amikor vonulok négyes szintű egységekkel meg minden csili-vili magas szintű hőssel, és ez a nyamvadt ékszermonstrum felken a falra -.- A mágus meg a pofátlanság netovábbja... legrosszabb a mennyiségük.
Na, ennyiben ki is merültek a panaszaim ^^
Ezt nem tudtam magamban tartani... Annyira de annyira de annyira idegesítő amikor vonulok négyes szintű egységekkel meg minden csili-vili magas szintű hőssel, és ez a nyamvadt ékszermonstrum felken a falra -.- A mágus meg a pofátlanság netovábbja... legrosszabb a mennyiségük.
Na, ennyiben ki is merültek a panaszaim ^^

VálaszInfo: második szintű lények tipikus esete áll fenn, ha nagyon gyatra a csatatér lény kínálata egyetlen darab az illúzió gyártáshoz jó donor lehet.

VálaszAzért szerintem jó őket a berakni a dzsinnek/Titánok elé mint golyófogó.

VálaszTipikusan az a lény, ami mellett észérvek szólnak, de basszus! Olyan unalmas... lassú... nem lehet vele veszteség nélkül csatát nyerni... és még drága és ritka is... inkább havonta újratoborzom a mágusokat a nulláról. :D
Persze nem metajátékosként mondom ezt, nyilván aki szórakozni akar és nem csak a nyerés a lényeg, az használni fogja, de metajátékban nem sok értelme van.